#1
·
לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:Echo, נכון אבל אם תראה טוב תראה גם F16-D בלוק 52 שאין בחיל...
יש הרבה דברים שאין בחיל האויר... וכביכול הם יותר משופרים.
אמת, ומה שאמרתי הוא שלא קיים בפאלקון דגם D מבלוק 30, שכן נמצא בחיל האוויר. בלוק 52 שכן קיים בחייל זאת הסופה, וזה בלוק 52 משופר.





