124 חברים מחוברים
5 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 5 H I I I T
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:Echo, נכון אבל אם תראה טוב תראה גם F16-D בלוק 52 שאין בחיל...
יש הרבה דברים שאין בחיל האויר... וכביכול הם יותר משופרים.


אמת, ומה שאמרתי הוא שלא קיים בפאלקון דגם D מבלוק 30, שכן נמצא בחיל האוויר. בלוק 52 שכן קיים בחייל זאת הסופה, וזה בלוק 52 משופר.
#2 · לפני 18 שנים
בדיוק ידידי!
52 משופר! שנכלל בין היתר במשפחת הD, ברקים וזה לא נכון, הוא סופה.
אותו בלוק 52 הוא הסופה אך האם בסימולטור הוא מדמה סופה אותו דבר? לא 🙂
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#3 · לפני 18 שנים
ECHO,

האם אתה מבין בעריכת תאי הטייסים,
לא רק מבחינה גרפית, זה החלק הקל יחסית ( לא שאני יכול לעשות זאת)
אלא בתחום התכנות - הקידוד של bcockpit.dat ו bpadlock.dat

אם כן צור איתי קשר ונוכל לכלל חבילת תאי טייסים לשטח החדש.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#4 · לפני 18 שנים
DOR,
הבלוק 52 הוא אכן דגם D. רק בארץ קוראים לו I, כמו הרעם-שהוא F15 מדגם E.
ההבדל הגדול בין הדגם הרגיל לבין דגמי הI, הוא המערכות הישראליות.

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#5 · לפני 18 שנים
ido117, נכון, אבל בגלל כל המערכות הישראליות שהכניסו בו הוא כביכול כבר לא "D" אלא "I"
אני לא יודע אם לוקהיד מרטין יודעים או מייצרים במודע דגם בשם "I".
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#6 · לפני 18 שנים
יוזמה מבורכת 🙂
כל הכבוד על ההשקעה איתי וכמובן תודה לכל האחרים שעבדו על הפרוייקט .
אני מבקש מחברי הפורום לנסות לשמור על הדיון בנושא המקורי שלו ....

Preflight Forums Administrator
#8 · לפני 18 שנים
אין מילים לתאר את כמות הכישרון שיש פה,פשוט תענוג,מגילי מ"מופלג"(30) פשוט כיף לראות חבר'ה צעירים כמוכם שמוכנים להשקיע ולא לצורכי רווח אלא להנאת הכלל...מצדיע לעושים במלאכה 👍
#10 · לפני 18 שנים
עבודה מעולה!!
אני מחכה שתצליח לפתור את כל הבעיות ואז אני אתקין את השטח הישראלי.
המשך כך 👏
רותם וייסמן
IsraeliFighter בהיפר לובי
#15 · לפני 18 שנים
נראה פגז.
אז איך ואיפה מורידים את הקובץ הזה?
תודה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.