#1
·
לפני 18 שנים
נראה טוב !
כל הכבוד.
כל הכבוד.

DOR כתב/ה:Echo ידידי,
הטייסת העקרב, 105, שגם מוצגת בתמונות מוכנה לעזור לך וליהיות בטא טסטרים לשטח כמו זה.
אני מוזמן להתקשר איתי -
ICQ ומסנג'ר
בחתימה או בפרטייות פה.
נשמח! בעיקר שבזמן הקרוב אנו פותחים קורס טיס שנעשה לו גם הסבה לשטח החדש כי עד עכשיו עשינו הסבות על שטחי בלקן וקוריאה.
תודה,
DOR


DOR כתב/ה:Echo,
לדידעתך ידידי לא קיים אף מטוס דו מושבי מדגם C,D בבלוקים נמוכים מספרית מ42.
רק לנצים החד מושביים יש בלוקי במספרים 30 וכו', ז"א נמוכים מ42 אבל גם מעל 32.
Yotamhoro כתב/ה:אני משתדל לרכז את השאלות... אבל נוספות קופצות כל הזמן.
האם לדעתך (מההכרות שלך עם השטח) יהיה ניתן לבצע ניווט וויזואלי כללי תוך הזדהות עם השטח, או שהפירוט בגרסא עדיין לא מגיע לרמות שכאלו?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.