130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
שאלה נוספת אקו. ראיתי בדיון הקודם שפתחת תמונה בה רואים שניתן בין היתר לטוס בבלוק 30. לפי מה שראיתי, אין בלוק 30 עם פוד רכישת מטרות (כלומר CCIP). האם יש אופציה להוסיף לבלוק 30 מוד שכזה?
#3 · לפני 18 שנים
Echo ידידי,

הטייסת העקרב, 105, שגם מוצגת בתמונות מוכנה לעזור לך וליהיות בטא טסטרים לשטח כמו זה.
אני מוזמן להתקשר איתי -

ICQ ומסנג'ר
בחתימה או בפרטייות פה.

נשמח! בעיקר שבזמן הקרוב אנו פותחים קורס טיס שנעשה לו גם הסבה לשטח החדש כי עד עכשיו עשינו הסבות על שטחי בלקן וקוריאה.


תודה,
DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#4 · לפני 18 שנים
יותם - אכן נעשה שינוי שמאפשר נשיאת פצצות לייזר גם על ידי בלוק 30, ובמקרה הזה הפוד מתווסף אוטומטית. במציאות פצצות לייזר מוטלות בעיקר [אך ורק?] על ידי טייסות דו מושביות. אגב, משום מה במאגר של פאלקון לא קיים דגם D מבלוק 30 - רק 40 ו-50. טייסת העמק תקופח קצת בינתיים 🙂
#5 · לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:Echo ידידי,

הטייסת העקרב, 105, שגם מוצגת בתמונות מוכנה לעזור לך וליהיות בטא טסטרים לשטח כמו זה.
אני מוזמן להתקשר איתי -

ICQ ומסנג'ר
בחתימה או בפרטייות פה.

נשמח! בעיקר שבזמן הקרוב אנו פותחים קורס טיס שנעשה לו גם הסבה לשטח החדש כי עד עכשיו עשינו הסבות על שטחי בלקן וקוריאה.


תודה,
DOR


הגבתי לך בפרטי.
ובבקשה מכם, אתם יכולים לקרוא לי איתי 🙂
#6 · לפני 18 שנים
Echo,
לדידעתך ידידי לא קיים אף מטוס דו מושבי מדגם C,D בבלוקים נמוכים מספרית מ42.
רק לנצים החד מושביים יש בלוקי במספרים 30 וכו', ז"א נמוכים מ42 אבל גם מעל 32.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#9 · לפני 18 שנים
אני משתדל לרכז את השאלות... אבל נוספות קופצות כל הזמן.

האם לדעתך (מההכרות שלך עם השטח) יהיה ניתן לבצע ניווט וויזואלי כללי תוך הזדהות עם השטח, או שהפירוט בגרסא עדיין לא מגיע לרמות שכאלו?
#10 · לפני 18 שנים
בזמנו שעוד 108 הייתה קיימת אני זוכר שהייתי מסוגל לבצע ניווט ויזואלי בשטח גם ללא מצפן ותוכנית ניווט... הכל אפשרי אבל זה בהחלט לא רמת פירוט של FS...
#11 · לפני 18 שנים
DOR כתב/ה:Echo,
לדידעתך ידידי לא קיים אף מטוס דו מושבי מדגם C,D בבלוקים נמוכים מספרית מ42.
רק לנצים החד מושביים יש בלוקי במספרים 30 וכו', ז"א נמוכים מ42 אבל גם מעל 32.


לא הבנתי - הדגם D מציין פשוט מטוס דו מושבי, זה קיים בכל בלוק מ-25 ומעלה. לא יכולים להיות ניצים מבלוק 30 והלאה משום שנץ משמעותו F-16A, כלומר עד בלוק 15. המקביל הדו מושבי לדגם A הווא כמובן B. ברקים בחיל האוויר = F-16C/D מבלוק 30 ו-40. אין תלות בין הבלוק למספר המושבים.
#12 · לפני 18 שנים
השאלה אוהד, אם ביצעת ניווט ויזואלי מכיוון שכבר התרגלת לשטח שבמשחק והכרת אותו, או מכיוון שהשטח ותוואי השטח דומים מספיק לאלו האמיתיים.
#13 · לפני 18 שנים
מספיק דומה כדי שיהיה ניתן לבצע ניווט עוד עם ה-SP3 כשלא יכולת לראות בוודאות את כל ההרים והעמקים, עכשיו אני בטוח שכל העניין השתפר עם ה-SRTM שאיתי עבד איתו לשטח...
#14 · לפני 18 שנים
Yotamhoro כתב/ה:אני משתדל לרכז את השאלות... אבל נוספות קופצות כל הזמן.

האם לדעתך (מההכרות שלך עם השטח) יהיה ניתן לבצע ניווט וויזואלי כללי תוך הזדהות עם השטח, או שהפירוט בגרסא עדיין לא מגיע לרמות שכאלו?


אמנם טכנית כל פרטי הנוף קיימים - נחלים, ערים וכו'. מפת הגבהים החדשה מאפשרת לזהות בקלות עצמים בולטים כמו נחל צין או המכתשים אבל הבעיה העיקרית היא בטקסטורות, שחוזרות על עצמן. זאת מגבלה של פאלקון. ככה שלמעט מספר אתרים בולטים אי אפשר לנווט באמת באמצעות השטח. יחד עם זאת הארץ שלנו קטנה מספיק ולומדים להכיר את הנקודות הבולטות. ותמיד ישנו הים 🙂
#15 · לפני 18 שנים
Echo, נכון אבל אם תראה טוב תראה גם F16-D בלוק 52 שאין בחיל...
יש הרבה דברים שאין בחיל האויר... וכביכול הם יותר משופרים.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.