94 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
coyote כתב/ה:נראה פגז.
אז איך ואיפה מורידים את הקובץ הזה?
תודה

כרגע לא ניתן להוריד את הקובץ, הוא עדיין תחת פיתוח.
אין כרגע מועד ליציאת השטח.
#2 · לפני 18 שנים
איזה יופי כול הכבוד 👏 מצויין שזה יוצא עוד כמה שבועות , בדיוק בסוף תקופת המבחנים!!!

ממש מדהים!
#3 · לפני 18 שנים
חזרתי עד מחר, שמח לראות את כל התגובות!

לובן - טוב לראות אותך, לא ידעתי שיש כאן עדיין אנשים מהתקופה ההיא 🙂

Bigalon כתב/ה:ECHO,

האם אתה מבין בעריכת תאי הטייסים,
לא רק מבחינה גרפית, זה החלק הקל יחסית ( לא שאני יכול לעשות זאת)
אלא בתחום התכנות - הקידוד של bcockpit.dat ו bpadlock.dat

אם כן צור איתי קשר ונוכל לכלל חבילת תאי טייסים לשטח החדש.


שלילי בעניין הקוקפיט, אני יודע שבפאלקון המקורי אלו היו קבצי טקסט די פשוטים לעריכה אבל אין לי מושג על הקידוד בגרסה הנוכחית. למיטב ידעתי גם עדיין אין מודים לקוקפיט למעט מה שנתמך רשמית על ידי LP אז לא בטוח שזה אפשרי כרגע.
#4 · לפני 18 שנים
איתי. בנוגע לאותו שיפור של הטופוגרפיה - האם הוא נוגע לגבולות מדינת ישראל בלבד או שהוא משפיע גם על אזור סוריה ולבנון?

בשטח הישראלי ששוחרר בגרסתו הרגילה, סוריה כולה שטוחה... ממש לא מעניין לטוס שם.

הדברים יהיו אחרת בשטח המעודכן?
#5 · לפני 18 שנים
השיפור משפיע על כלל השטח, מסוריה ועד מצרים. סוריה עדיין נראית שטוחה למדי כי ככה היא במציאות, למעט כמה אזורים. יש שם הבדלים בגבהים אבל הם מאוד הדרגתיים. יחד עם זאת עכשיו במישורים "צמחו" גבעות קטנות שמוסיפות לריאליזם בטיסה נמוכה.
דרום לבנון אגב נראית מדהים מבחינה טופוגרפית.
#6 · לפני 18 שנים
אם כבר עוסקים בטופוגרפיה יש לי שאלה. ים המלח הערבה והבקעה הם מתחת לגובה פני הים או שנשארו בגובה 0?
#7 · לפני 18 שנים
למרבה הצער פאלקון לא מכיר גבהים מתחת ל-0 אז כך זה נשאר. חוץ מזה שהגבהים מסביב לים המלח עכשיו זהים למציאות עד לגובה 0. במקור הייתה הגבהה מלאכותית של כל האדמה ממערב על מנת לגרום לים להראות נמוך. זה עבד אבל הגובה הברומטרי לא היה נכון בחלק די גדול של האזור הזה. המחיר עכשיו הוא שלא רואים את ההרים התלולים כמו מקודם.

וככה זה נראה כשמסתכלים מזרחה, לכיוון ירדן:


ומעט דרום מזרחה משם 🙂
#9 · לפני 18 שנים
Echo, תגיד אחיי...

יש לך בערך תאריך מתי תשחרר את זה??
למה כולם כבר מתים לשחק בזהההה... 🙄

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#10 · לפני 18 שנים
למרות שיש כבר המרה לשטח של F4ITDG ל-OF\RV....חשבת לנסות להמיר את השטח שלך לגרסאות אלו ?

Preflight Forums Administrator
#11 · לפני 18 שנים
חחח לחכות זה מעצבןן
חחח צריך סבלנותת..!



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#12 · לפני 18 שנים
Ronen_101 כתב/ה:למרות שיש כבר המרה לשטח של F4ITDG ל-OF\RV....חשבת לנסות להמיר את השטח שלך לגרסאות אלו ?


בשלב זה לא ואני בונה ל-F4AF.

יניב - אין תאריך, זה יקח עוד מספר שבועות. סבלנות 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.