חזרתי עד מחר, שמח לראות את כל התגובות!
לובן - טוב לראות אותך, לא ידעתי שיש כאן עדיין אנשים מהתקופה ההיא
🙂
Bigalon כתב/ה:ECHO,
האם אתה מבין בעריכת תאי הטייסים,
לא רק מבחינה גרפית, זה החלק הקל יחסית ( לא שאני יכול לעשות זאת)
אלא בתחום התכנות - הקידוד של bcockpit.dat ו bpadlock.dat
אם כן צור איתי קשר ונוכל לכלל חבילת תאי טייסים לשטח החדש.
שלילי בעניין הקוקפיט, אני יודע שבפאלקון המקורי אלו היו קבצי טקסט די פשוטים לעריכה אבל אין לי מושג על הקידוד בגרסה הנוכחית. למיטב ידעתי גם עדיין אין מודים לקוקפיט למעט מה שנתמך רשמית על ידי LP אז לא בטוח שזה אפשרי כרגע.