#1
·
לפני 18 שנים
שי_אלעזר כתב/ה:[quote="adislash"]אני שובר תראש בקיר 😄
חבל על הקיר..... 👿[/quote]
לא נורא, אני אתקן. איפה אתה גר?
שי_אלעזר כתב/ה:[quote="adislash"]אני שובר תראש בקיר 😄





IsraelAF כתב/ה:כמובן שאני יכול לחמש בטילים רגילים גם כן נכון? חחח.. שאלה מטומטמת אני לא יודע למה אני שואל..
בעצם אני כן יודע, שאלה לי אליך, הסקינים של הטילים מחליפים את הסקינים הקודמים, האם זה אומר שמעכשיו כל טיל יראה ככה כל עוד אני אשתמש בסינרי הזה? 😱

afik_t_king כתב/ה:[quote="שי_אלעזר"][quote="adislash"]אני שובר תראש בקיר 😄


yaniiiv כתב/ה:
אם אתה יכול
לעיתים קרובות להעלות תמונות.. זה יפה פשוט!!
יש לי שאלה...
ראיתי פה בפורום כל מיני הודעות שכתוב שם וגם רואים בתמונות שהנגב והערבה בצבע ירוק שזה קצת מבאס..
אז שאלתי היא האם כל השטחים המגברים הם גם בירוק? או שמא צהוב (סיני,ירדן...)


afik_t_king כתב/ה:אי אפשר לעשות את הנגב, ירדן, וסיני בצבע חול (חום בהיר)?
הנגב נראה כמו הכרמל...




התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.