71 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
שי_אלעזר כתב/ה:[quote="adislash"]אני שובר תראש בקיר 😄

חבל על הקיר..... 👿[/quote]
לא נורא, אני אתקן. איפה אתה גר?
#4 · לפני 18 שנים
כמובן שאני יכול לחמש בטילים רגילים גם כן נכון? חחח.. שאלה מטומטמת אני לא יודע למה אני שואל..

בעצם אני כן יודע, שאלה לי אליך, הסקינים של הטילים מחליפים את הסקינים הקודמים, האם זה אומר שמעכשיו כל טיל יראה ככה כל עוד אני אשתמש בסינרי הזה? 😱
#5 · לפני 18 שנים
IsraelAF כתב/ה:כמובן שאני יכול לחמש בטילים רגילים גם כן נכון? חחח.. שאלה מטומטמת אני לא יודע למה אני שואל..

בעצם אני כן יודע, שאלה לי אליך, הסקינים של הטילים מחליפים את הסקינים הקודמים, האם זה אומר שמעכשיו כל טיל יראה ככה כל עוד אני אשתמש בסינרי הזה? 😱

אפשר לבחור או חימוש אימונים, או חימוש חי.
כבר שאלתי... 😎
#6 · לפני 18 שנים
נראה מגניב

אקו השתמשת ב GE בשביל להכין את הטריין או שזה SRTM של Blueprint?

Asus Z-390 Prime MB, Core i7 9700K, HyperX 2x16GB 3466MHz DDR4, GTX-1060 3GB, 1TB Crucial MX500 SSD + 1TB storage, Saitek X-55 HOTAS, TIR4 pro, Dell U2412M 24'', flying at 1920x1200
#8 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:[quote="שי_אלעזר"][quote="adislash"]אני שובר תראש בקיר 😄

חבל על הקיר..... 👿[/quote]
לא נורא, אני אתקן. איפה אתה גר?[/quote]
לא רשום ב"מיקום" שלי?
בכל מקרה, אני גר באזור.

ולגבי ההודעה שמעליי,
הוא רשם שזה לקח לו כמה שבועות- חודשים.

Windows 7 Ultimate 64bit
#9 · לפני 18 שנים
אקו אחי השטח יגיע גם עם כל הפצצות ועם המטוסים כי לפי מה שזה נראה כאילו אתה מביא לנו מין חבילה כזאת..
זה נכון ?
#11 · לפני 18 שנים
וואו
כל הכבוד
איזה תמונות
חחח בבקשה אם אתה יכול
לעיתים קרובות להעלות תמונות.. זה יפה פשוט!!
יש לי שאלה...
ראיתי פה בפורום כל מיני הודעות שכתוב שם וגם רואים בתמונות שהנגב והערבה בצבע ירוק שזה קצת מבאס..
אז שאלתי היא האם כל השטחים המגברים הם גם בירוק? או שמא צהוב (סיני,ירדן...)



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#12 · לפני 18 שנים
דור - השטח יגיע ביחד עם כל נשקי האימון כמו שכבר כתבתי.
i_hawk - השתמשתי ב-SRTM שיצא לשטח ישראל עבור FF3 לפני כמה חודשים.

yaniiiv כתב/ה:
אם אתה יכול
לעיתים קרובות להעלות תמונות.. זה יפה פשוט!!
יש לי שאלה...
ראיתי פה בפורום כל מיני הודעות שכתוב שם וגם רואים בתמונות שהנגב והערבה בצבע ירוק שזה קצת מבאס..
אז שאלתי היא האם כל השטחים המגברים הם גם בירוק? או שמא צהוב (סיני,ירדן...)


הנגב:


ירדן:


צפון סיני:
#13 · לפני 18 שנים
אי אפשר לעשות את הנגב, ירדן, וסיני בצבע חול (חום בהיר)?
הנגב נראה כמו הכרמל...
#14 · לפני 18 שנים
afik_t_king כתב/ה:אי אפשר לעשות את הנגב, ירדן, וסיני בצבע חול (חום בהיר)?
הנגב נראה כמו הכרמל...

צודק אחי...
#15 · לפני 18 שנים
חבר'ה כפי שכתבתי לא שיניתי את טקסטורות הקרקע מהמקור ואתם יכולים לראות איך נראה השטח כבר במה שקיים היום בפאלקון. עם זאת חשוב לזכור שהנגב אינו מצבור ענק של חול אלא מגוון מאוד בנוף שלו! מה שקיים בפלאקון מציאותי למדי. השטח המקורי נבנה במשך כשנה וחצי והסיבה לכך היא שכל הטקסטורות נבחרו ידנית כדי להשיג את המראה הכי טוב.

התמונות למעלה נלקחו בשעה חמש וחצי בבוקר בשעון המשחק, כך נראים האזוריים ה"חוליים" יותר בשעות הצהריים:







כביש הערבה


ו זה אזור הכרמל, להשוואה...

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.