60 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
פשש אחי איזה יופי עכשיו הנגב נראה אמיתי כנראה אחי שהתבלבת .. אבל אחי פשש כל הכבוד שוב פעם...
אמחש אם תיצור איתי קשר באיסקיו או במנג'ר:
icq:
192802151
msn:
dorshoshani8@walla.com
dorshoshani8@walla.com

ואחי אני יודע שהרבה שאלו את השאלה"מתי זה משוחרר?" וגם אני אפילו שאלתי אבל לאף אחד (לפחות ממה שאני ראיתי) לא אתה ענית אשמח עם אתה תענה ולא אנשים אחרים.חחח

בתודה מראש..דור
#2 · לפני 18 שנים
התשובה נמצאת בהודעה הראשונה שלי בנושא הזה - בתוך מספר שבועות, כשהכל יהיה גמור וללא באגים קטנים שיש כרגע. אין תאריך שחרור מיועד. בנוסף אני תלוי ביוצרים של תוכנות חיצוניות שעקב באגים בהן יש קושי לסיים את העבודה על השטח.
#10 · לפני 18 שנים
דור - הכוונה שיהיה צורך בהתקנה של F4AF ובקובץ שישוחרר על מנת להתקין את השטח המחודש. כנראה שלא יהיה צורך בשטח ישראל המקורי. הגודל צפוי להיות כ-350 MB.
#11 · לפני 18 שנים
Echo, אם זה לא בשמיים אתה יכול להעלות מידי פעם תמונות?
בתודה
yaniiiv



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#12 · לפני 18 שנים
Echo, מה שאתה אומר שכאילו ההתקנה שלך היאמין סוג של פאטצ' כי לא כל כך הבנתי את זה "הכוונה שיהיה צורך בהתקנה של F4AF ובקובץ שישוחרר על מנת להתקין את השטח המחודש"
#13 · לפני 18 שנים
הכוונה שהשטח יותקן על התקנה מקורית של F4AF עם פאץ' 1.12.

yaniiiv כתב/ה:Echo, אם זה לא בשמיים אתה יכול להעלות מידי פעם תמונות?
בתודה
yaniiiv


בכיף.



פיינל בלילה - ברקע חיפה והנמל


שימו לב לטייסת המטוס הרחוק ;]


[



רמת הגולן






פצצת מים ברגע הפגיעה






#15 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:פשש יפה אחי
שניה מה שאתה אומר שאתה יוצר מין התקנה חדשה למשחק ?

לא, זו פשוט התקנה לשטח.
אם יש לך פאלקון AF מותקן, אתה מוריד את ההתקנה של השטח, מפעיל, וזה מתקין אוטומטית!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.