#1
·
לפני 18 שנים
פשש אחי איזה יופי עכשיו הנגב נראה אמיתי כנראה אחי שהתבלבת .. אבל אחי פשש כל הכבוד שוב פעם...
אמחש אם תיצור איתי קשר באיסקיו או במנג'ר:
icq:
192802151
msn:
dorshoshani8@walla.com
dorshoshani8@walla.com
ואחי אני יודע שהרבה שאלו את השאלה"מתי זה משוחרר?" וגם אני אפילו שאלתי אבל לאף אחד (לפחות ממה שאני ראיתי) לא אתה ענית אשמח עם אתה תענה ולא אנשים אחרים.חחח
בתודה מראש..דור
אמחש אם תיצור איתי קשר באיסקיו או במנג'ר:
icq:
192802151
msn:
dorshoshani8@walla.com
dorshoshani8@walla.com
ואחי אני יודע שהרבה שאלו את השאלה"מתי זה משוחרר?" וגם אני אפילו שאלתי אבל לאף אחד (לפחות ממה שאני ראיתי) לא אתה ענית אשמח עם אתה תענה ולא אנשים אחרים.חחח
בתודה מראש..דור


















