#1
·
לפני 18 שנים
אהה הבנתי בעצם כמו ההתקנה של שטח הישראלי שיש כיום.. נכון?
dorshoshani כתב/ה:אהה הבנתי בעצם כמו ההתקנה של שטח הישראלי שיש כיום.. נכון?












dorshoshani כתב/ה:Echo, ישר כוח אחי רק אפשר בבקשה לדעת מדוע זה לוקח כאילו הרבה זמן עד שאתה מוציא(אחי חס וחלילה אל תראה את זה כמשהו שלילי זה סתם מתוך סקרנות) כאילו מההבעיות שאתה נתקל בהם ?
dorshoshani כתב/ה:אז כאילו מה הוא "סתם" טס כאילו בודק אם יש באגיםם ואם יש איזה באגים כבר יכולים להיות?
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.