63 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:אהה הבנתי בעצם כמו ההתקנה של שטח הישראלי שיש כיום.. נכון?

בדיוק 😉
#3 · לפני 18 שנים
ערב טוב - כמה תמונות מרמת דוד תחת עומס [או: "מלחמה"]
בדת"קים - טייסת אבירי הצפון. בהאנגר - טייסת הסילון הראשונה.





כמה מטוסים בתמונה? 🙂










כיול INS בדת"ק




לאחר יציאה מהדת"קים הדרומיים





במצב RAMP המטוסים מתחילים בדת"קים. לחלופין, אם כל הדת"קים תפוסים אז בהאנגרים. המגדל מקצה מסלול המראה \ נחיתה על פי כיוון הרוח. המחשב מסיע בעצמו מהדת"קים או האנגרים למסלולים. לאחר נחיתה המחשב מסיע לדת"קים \ האנגר, מכבה מנוע ופותח את החופה.
#6 · לפני 18 שנים
Echo,
אפשר לתת לך פרס נובל לאומנות ודיוק.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#7 · לפני 18 שנים
תמונות מדהימות, איך אפשר בדיוק להתחיל מהדת"ק? כאשר אתה עושה ramp start?
כי בפאלקון הרגיל אתה עושה את זה מהחניות הרגילות... 🙁
#8 · לפני 18 שנים
Echo, יש לי דה ז'ה וו מפרויקט רמת דוד של יקיר אם אתה זוכר/מכיר?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#9 · לפני 18 שנים
Echo, ישר כוח אחי רק אפשר בבקשה לדעת מדוע זה לוקח כאילו הרבה זמן עד שאתה מוציא(אחי חס וחלילה אל תראה את זה כמשהו שלילי זה סתם מתוך סקרנות) כאילו מההבעיות שאתה נתקל בהם ?
#10 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:Echo, ישר כוח אחי רק אפשר בבקשה לדעת מדוע זה לוקח כאילו הרבה זמן עד שאתה מוציא(אחי חס וחלילה אל תראה את זה כמשהו שלילי זה סתם מתוך סקרנות) כאילו מההבעיות שאתה נתקל בהם ?

לפי דעתי הוא רק פשוט בודק את כל השטח אם אין בו תקלות, והשטח של ישראל ושל המדינות השכנות, הוא רחב היקף...
#12 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:אז כאילו מה הוא "סתם" טס כאילו בודק אם יש באגיםם ואם יש איזה באגים כבר יכולים להיות?

לדוגמא בשטח ישראל הקודם היה איזה בסיס שאני לא זוכר, שבתחילת המסלול היה שקע, שכל פעם שהיית ממריא היית מתרסק שהיית פוגע בו...
#14 · לפני 18 שנים
דור ואפיק - למרות שרוב עבודת ה"בנייה" הסתיימה אני עדיין מוסיף פרטים ופותר באגים שנוצרו בדרך. למשל, הסידור של החניות ומסלולי ההסעה התאפשר רק לאחרונה כשהצלחתי לעקוף סוף סוף באג בתוכנה שאיתה בונים את הבסיס [LOD EDITOR]. ברגע שהעבודה תושלם אני אבצע יותר טיסות מסודרות מההתחלה ועד הסוף כדי למצוא עוד תקלות שחמקו בדרך. בגדול אין עוד הרבה עבודה אבל אני יסודי. מה גם שאני בצבא וצריך לחלק את הזמן.

אפיק - כן, התחלה מהדת"קים מבוצעת באמצעות התחלה ב RAMP START.

DOR - לא מכיר, הזכרונות היחידים שיש לי הם מהבסיס האמיתי... 🙂

Bigalon - תודה!

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.