68 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
Echo, וואלה? יפה יפה, אני במקרה מגיע לשם עוד שבוע בערך.

צור קשר בפרטי
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#3 · לפני 18 שנים
DOR, אחי למה הוסרה גישתי לפורם העקרב.?
דבר איתי בבקשה פרטי \ איסקיו \מסנג'ר כל דבר
מסנג'ר:
dorshoshani8@walla.com
#4 · לפני 18 שנים
Echo,

תראה טיפה יותר מרמת דוד...חח
חצור, חצרים וכו'...




dorshoshani, לא זכור לי שאתה חניך/טייס בעקרב, מי נתן לך אישור כניסה ה' יודע
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#6 · לפני 18 שנים
dorshoshani, DOR, אם תוכלו להמשיך את השיחה בפרטי זה יהיה מעולה, תודה.
#7 · לפני 18 שנים
דיברנו על תיקוני באגים - חדשות טובות. נפתרה בעיית הסקינים עם המודל החדש [של שגיא] בבלוק 30 ו-40. חד מושבי. כזכור במקור המודל לא נכלל כי הוא שיבש את חלוקת הסקינים בין הבלוקים \ טייסות. נמצא פתרון.
הנץ כמובן נותר בצורתו המקורית.






כמו כן עדכון לרשימת התוספות
- לברקים יש משבש פנימי, אין צורך בפוד [עם ובלי קשר למודל החדש ;]
- השטח יכלול קוקפיט תלת מימדי משופר ששוחרר לפני כמה חודשים ע"י בחור מפרוגל בשם ZERK.

דור - רק רמת דוד עבר "שיפוץ".
#8 · לפני 18 שנים
Echo, למשל כל הבסיסים נשארו כפי שהם בשטח ההוא שכרגע יש אותו לרובינו?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#10 · לפני 18 שנים
חיובי. כל השינויים שבוצעו מפורטים בהודעה הראשונה ובעדכונים שבנושא הזה.. מה שלא נכתב, לא עודכן 🙂 עבודה על בסיס לוקחת הרבה מאוד זמן, ומכיוון שרמת דוד הוא הבסיס המרכזי בכל הנוגע לברקים הוא קיבל יחס מועדף.
#11 · לפני 18 שנים
Echo, הבנתי אותך,
אוקיי איתי, טייסת העקרב בכל מקרה הבסיס שלה הוא חצור אבל בשביל לעבוד במתכונת יותר מה שנקרא אמיתית ומקצועית ועם בסיס יותר "משוכלל" תעבור לתקופה לא מוגבלת לרמת דוד ותעבוד עם הברקים הדו מושביים של 109.

[מי שלא מבין - טייסת העקרב נשראת העקרב, 105, אבל בבסיס רמת דוד, ממש לא הופכים להיות 109]

אז איתי,
תודה רבה לך על המאמץ האדיר!
אתה משריע המון וזה יפה!
התוצאה היא אדירה! לפחות עכשיו כאשר אני אבחר להמריא מחצור אני אקבל את העקרב ואת 101 ואני מקווה גם F15 [?]


DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 18 שנים
שמח לעזור, אם הרבה ישתמשו בשטח ויעשו את זה בצרוה שלשמה הוא נבנה - הכי מציאותי שאפשר - זה יהיה התגמול הכי טוב בשבילי 🙂

הגבתי לך בפרטי.
#13 · לפני 18 שנים
Echo, החזרתי לך 🙂
ושוב תודה, כאשר השטח יצא הקהילה ללא ספק תשתנה במוןב כזה או אחר כי עד עכשיו, עם כל הישראליות שבנו, אנו טסים באיטליה, שזה יצא המצב ישתפר פלאים אני בטוח ועוד אנשים ירצו להתחיל לטוס בפאלקון מה שאני מקווה יגדיל עוד קצת את הקהילה.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#14 · לפני 18 שנים
מעולה.
טוב לראות שהמודל של הברק סוף סוף יעבוד.

נ.ב, האם גם בחיל האוויר לברקים יש משבש פנימי?
#15 · לפני 18 שנים
בטח ב אף 16 סי ו די יש לייד הזנב מאחורה קופסה שחורה זה המשבש

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.