#1
·
לפני 18 שנים
איתי אני חושב שהקוקפיט של zerk לא מתאים לפאצ' החדש אני חושב שהכי טוב שתשאיר אותו במקורי ומי שרוצה שיוסיף לו אותו לבד
אגב תמונות ממש יפות העבודה שלך ראויה להערכה אני אומר בשמי (ואני חושב גם בשם כל הקהילה של פאלקון אלייד פורס) תודה רבה על מאמציך לבנות שטח כזה מדהים
אגב תמונות ממש יפות העבודה שלך ראויה להערכה אני אומר בשמי (ואני חושב גם בשם כל הקהילה של פאלקון אלייד פורס) תודה רבה על מאמציך לבנות שטח כזה מדהים


