107 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים 119
1

119

11פוסטים חבר/ה מ-07/2007 ביקור אחרון לפני 18 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
יפה אחי....
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסת חדשה עומדת להפתח.
קודם כל תודה על התגובה אבל אתה לא מבין כמה שהרמה של יותם תיהיה יותר גבוהה שלי תיהיה יותר! ואני מבטיח. עכשיו אני אשמח עםIsraelAF,
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסת חדשה עומדת להפתח.
אוקי תודה על העזרה אחי אמשח אם תצור איתי קשר ב מסנג'ר: 119@gmail.com ואני אשמח אם אלו שחופשיים ו\או שבטייוסת יעבור לטייסת העטלף כי זה שהם בטייסת אחת לא אומר
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסת חדשה עומדת להפתח.
Yotamhoro, חבר שלי היה ב 100 אחי וחס וחלילה שלא תבין לא נכון אני לא אומר שהיא לא טובה אל טייסת העטלפים אם תיפתח תיהיה יותר טובה. ו
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסת חדשה עומדת להפתח.
יש את חבר שלי שהוא זה שהקמתי איתו את הטייסת. בגלל זה אנו מחפשים אנשים לניהול הקורסי טייס ועוד.
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסת חדשה עומדת להפתח.
סליחה? ילד? אתה יודע בכלל בן כמה אני שאתה מדבר עליי? ומה הקשר בולשיט? אהה? איך אתה יכול לדעת אם יש רצינות או אין אם הטייסת בכלל לא פתוחה אהVה?? בתור משתמש
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסת חדשה עומדת להפתח.
ה מסנג'ר שלי לבירורים או סתפ לדיבורים: 119@gmail.com
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסת חדשה עומדת להפתח.
נכון אחי אין סופה לפאלקון אך כמו שהזכרתי מקודם נחכה עד שדור,מפקד העקרבים ישחרר את גרסתו לסופה. בנתיים "נסתפק" ב דגמי הf-16c המגוונים. לגבי &quot
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסת חדשה עומדת להפתח.
[quote:b358a6280c="119"]afik_t_king, תשמע, דבר ראשון אל תרשום אותי. במקום להתחיל לרשום אנשים לטיי
פאלקון אלייד פורס · לפני 18 שנים
טיסת חדשה עומדת להפתח.
afik_t_king, תודה על התיקון. אחי תראה הטייסת הזו הוקמה ע"י אחרי שראיתי מה כל טייסת יש לה להציע. אם הטייסת הזזו תקום היא תציב