137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות
דיון

ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות

72 הודעות 11,418 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אתה לא מחדש כלום...
ההתנהלות הרשלנית של המוזאון פשוט מזעזעת!
118...Big things are done secretly
#2 · לפני 19 שנים
אתה צודק במליון אחוז.. ראיתי את הדיפנדרים כמעט בכיתי איך הכל שם זרוק.. אבל אתה לא יכול להאשים את טרנר.. מה נראה לך שהוא אחראי על הכסף? תאמין לי שהבן אדם הזה עשה מספיק בחיים שלו..
אייסיקיו - 255520005
מסנג'ר - nok5573@bezeqint.net
http://www.ivao-il.org/
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#3 · לפני 19 שנים
netz116, אבקש ממך בכל תוקף לצנן את עצמך ומהר. זהו פורום ולכל אחד יש אפשרות לכתוב את דעתו ולהביע עמדה בנושא. במקרה והתפרצות כזו תחזור בשנית לא נבליג בכזו קלות.
אבקש ממך לשקול מילים בכובד ראש במיוחד אם הינך טוען להיותו קרוב משפחה של טרנר.
אתה מוזמן להביע את דעתך בנושא כמו כולם אך באמצעות החוקים ורמת הכתיבה המותרת בפורום.

*ההודעות המיותרות נמחקו.
#4 · לפני 19 שנים
יהודה,
תודה שהערת את תשומת לבנו לגבי לזה
אני מציע שנכין איזו שהיא עצומה/מחאה
אולי ישמעו את קולינו
ודבר שני
את המשפט על הלוט בערפל
אמר יגאל אלון אם אינני טועה ולא משה דין
#5 · לפני 19 שנים
106thE-LOL כתב/ה:netz116, אבקש ממך בכל תוקף לצנן את עצמך ומהר. זהו פורום ולכל אחד יש אפשרות לכתוב את דעתו ולהביע עמדה בנושא. במקרה והתפרצות כזו תחזור בשנית לא נבליג בכזו קלות.
אבקש ממך לשקול מילים בכובד ראש במיוחד אם הינך טוען להיותו קרוב משפחה של טרנר.
אתה מוזמן להביע את דעתך בנושא כמו כולם אך באמצעות החוקים ורמת הכתיבה המותרת בפורום.

*ההודעות המיותרות נמחקו.


אני מתנצל על כל התגובה הקשה שהבעתי על העניין
אבל אישית נעלבתי אני לא בדיוק רוצה לספר מי אני אבל
אני ממש מבקש להוריד את מה שכתבו על יעקב טרנר
אורן ט'
#6 · לפני 19 שנים
לא שאני לוקח צד, אבל יש את המוזיאון ויש את המגרש גרוטאות.
למה בחרת לשים תמונות דווקא מהמגרש גרוטאות?
האם אתה חושב שזה מה שמייצג את המוזיאון???
האם זה מה שאני אראה כשאני אגיע למוזיאון ואבחר לא להסתובב במגרש גרוטאות?

בכל מוזאון בעולם יש מגרש גרוטאות, אצלנו הוא פתוח לקהל הרחב בדיוק כמו הרחבה איפה שכל המטוסים. הרוב המוזיאונים שהייתי בחיי בחו"ל זה סגור.

להכין כתבה רק עם תמונות של גרוטאות - ולצעוק "תראו את המצב של המוזיאון!" זה ממש לא הוגן.
לא רק שזה לא הוגן, זה גם חוסר הגינות. תאמין לי אם רוצים אפשר לקפוץ אליך הביתה ולצלם חדרים או פינות שיש בהם בלגן, ולהכין פה כתבה עם התמונות, למרות שאני בטוח שהבית שלך מאד מסודר.

לסיכום מר יהודה אני מבין שזו דעתך, וזכותך לדעתך, אבל הדרך הקלוקלת וקונטקסטואלית שאתה מציג את דעתך (ע"י זה שאתה שם תמונות שתצייר את המוזיאון בצורה הכי רעה שאפשר) היא בושה לך, לא למוזיאון, לא לטרנר, ולא לאף אחד אחר.

זה בדיוק השיטה שנוקטים הכתבים הערבים והזרים ברשתות כמו ה-BBC ו-CNN כשהם רוצים לצייר את ישראל בתור מדינה אכזרית ולא הומנית. שים כמה תמונות לא נעימות, תתעלם מהפרטים והקונטקסטואליות של הסיטואציה, העיקר שהמסר שלך יעבור איך שאתה רוצה שהוא יעבור, גם אם הוא מנותק מהמציאות.

ורועי - זה ממש ממש לא מתאים לשים בדף הראשי של עמוד הבית.
נתת במה לבן אדם לא הגון, וזה מוריד את הרמה של האתר לאשפתות של פופוליסטיות לשם עליהום.
VIFF
its not a bug, its a design feature
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים · 2 עריכות
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#7 · לפני 19 שנים
netz116 אשמח להבין מאיזה חלק בדיוק נעלבת, ההודעה היחידה שבה שמו של טרנר מוזכר הינה ההודעה הראשונה בדיון של יהודה שבו הוא מציין כי הוא מאוכזב מצורת הניהול שבה טרנר דוגל במוזיאון חיל האויר הישראלי. אני לא רואה שום דבר פוגע שנאמר ולכן ההודעה לפי דעתי היא ליגיטימית לגמרי. (לדוגמא אני מאוכזב מצורת ההתנהלות של פרץ כשר הביטחון.. אני מעליב אותו? לגמרי לא).

אשמח אם תוכל להשתתף בדיון ולכתוב תגובות שיתרמו לדיון. זה הכל 😉
#8 · לפני 19 שנים
Maverick23,
צודק ב100% ..תוקן

netz116,
לא התכוונתי העליב את סבא שלך
הוא אדם משכמו ומעלה
(פיקד על טייסות 107,110,פיקד על ביה"ס לטיסה,היה מפכ"ל המשטרה,ראש עריית באר שבע והוא זה שיזם את הקמת המוזיאון)
אני לא נתתי ביקורת שלילית אלא ביקורת בונה
ואמרתי שאני מאוכזב כי דווקא לו יש עבר מפואר וקשרים בחיל האויר
שבמדינה כמו שלנו יכלו לעזור מאוד למצב המוצגים ולשיפור פני המוזיאון

viff
לא כל התמונות שייכות למגרש הגרוטאות
יש המון תמונות שלא שמתי שאני ישים עוד מעט:
רחבת מכוניות הקצינים שמוצגות.......
אלוף ההפלות שמתקלף.......
ועוד שלל מטוסים שמתקלף מהם הצבע.....
אגב הסטטוקרוזר והדקוטה ששמתי הם כן בתצוגה
לאחרונה הובאו למוזיאון נשקים מתקופת המחתרות גם הם חלודים ולא נשטפו

בקיצור לא חסר
זה לא שהתגתי את המוזיאון לא כמו שצריך
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#9 · לפני 19 שנים
106thE-LOL כתב/ה:netz116 אשמח להבין מאיזה חלק בדיוק נעלבת, ההודעה היחידה שבה שמו של טרנר מוזכר הינה ההודעה הראשונה בדיון של יהודה שבו הוא מציין כי הוא מאוכזב מצורת הניהול שבה טרנר דוגל במוזיאון חיל האויר הישראלי. אני לא רואה שום דבר פוגע שנאמר ולכן ההודעה לפי דעתי היא ליגיטימית לגמרי. (לדוגמא אני מאוכזב מצורת ההתנהלות של פרץ כשר הביטחון.. אני מעליב אותו? לגמרי לא).

אשמח אם תוכל להשתתף בדיון ולכתוב תגובות שיתרמו לדיון. זה הכל 😉


אשמח לקבל את המסנג'ר שלך אם אפשר בפרטי.
כמו מה שעכשיו אני רואה מי שהגיב ממש לפניך
צודק במאה אחוז זה מ"המזבלה" של המוזיאון
אורן ט'
#10 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16 כתב/ה:Maverick23,
צודק ב100% ..תוקן

netz116,
לא התכוונתי העליב את סבא שלך
הוא אדם משכמו ומעלה
(פיקד על טייסות 107,110,פיקד על ביה"ס לטיסה,היה מפכ"ל המשטרה,ראש עריית באר שבע והוא זה שיזם את הקמת המוזיאון)
אני לא נתתי ביקורת שלילית אלא ביקורת בונה
ואמרתי שאני מאוכזב כי דווקא לו יש עבר מפואר וקשרים בחיל האויר
שבמדינה כמו שלנו יכלו לעזור מאוד למצב המוצגים ולשיפור פני המוזיאון


אוקי תודה שאתה מבין את העניין.
ותוכל לרשום לי את המסנג'ר שלך בפרטי
זה יעזור
אורן ט'
#11 · לפני 19 שנים
רועי, שים לב למה שכתבתי למעלה, לדעתי צריך להוריד את הכתבה הלא הגונה הזאת של יהודה מהדף הראשי של האתר כמה שיותר מהר. זה לא לרמה של האתר.
its not a bug, its a design feature
#12 · לפני 19 שנים
ViFF כתב/ה:רועי, שים לב למה שכתבתי למעלה, לדעתי צריך להוריד את הכתבה הלא הגונה הזאת של יהודה מהדף הראשי של האתר כמה שיותר מהר. זה לא לרמה של האתר.


אתה צודק
כל התמונות הם מ"המזבלה" של המוזיאון
וזה ממש לא נכון כל מה שכתבו פה
צריך לערוך או להדגיש שזה לא מה שמוצג במוזיאון עצמו!
אורן ט'
#13 · לפני 19 שנים
התמונות שפה הם אולי מהמזבלה אבל גם שאר המטוסים שם לא במצב הכי טוב גם בתערוכה עצמה
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#14 · לפני 19 שנים
זה לא נכון!!!!!!!!!!1
כמו שכבר ציינתי הכתבה פיירית מאוד
אני יביא תמונות מהמוצגים במוזיאון ותגידו לי את דעתכם
חכו כמה דקות שאני יעלה תתמונות מאימאג'שאק
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#15 · לפני 19 שנים
ViFF מקובל. ננסה להפוך את האוירה השלילית שנוצרה פה כתוצאה מהדיון לאוירה חיובית.

הפרסום נמחק מהעמוד הראשי של האתר. באמת צריך להדגיש כי התמונות שהוצגו כאן עד עכשיו הן מאזור "המזבלה" של המוזיאון שגם אליו יש גישה למבקרים.

אך עדיין אפשר לפי דעתי לשפר את רמת התחזוקה של כלי הטייס שמופיעים בתצוגה.
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.