לא שאני לוקח צד, אבל יש את המוזיאון ויש את המגרש גרוטאות.
למה בחרת לשים תמונות דווקא מהמגרש גרוטאות?
האם אתה חושב שזה מה שמייצג את המוזיאון???
האם זה מה שאני אראה כשאני אגיע למוזיאון ואבחר לא להסתובב במגרש גרוטאות?
בכל מוזאון בעולם יש מגרש גרוטאות, אצלנו הוא פתוח לקהל הרחב בדיוק כמו הרחבה איפה שכל המטוסים. הרוב המוזיאונים שהייתי בחיי בחו"ל זה סגור.
להכין כתבה רק עם תמונות של גרוטאות - ולצעוק "תראו את המצב של המוזיאון!" זה ממש לא הוגן.
לא רק שזה לא הוגן, זה גם חוסר הגינות. תאמין לי אם רוצים אפשר לקפוץ אליך הביתה ולצלם חדרים או פינות שיש בהם בלגן, ולהכין פה כתבה עם התמונות, למרות שאני בטוח שהבית שלך מאד מסודר.
לסיכום מר יהודה אני מבין שזו דעתך, וזכותך לדעתך, אבל הדרך הקלוקלת וקונטקסטואלית שאתה מציג את דעתך (ע"י זה שאתה שם תמונות שתצייר את המוזיאון בצורה הכי רעה שאפשר) היא בושה לך, לא למוזיאון, לא לטרנר, ולא לאף אחד אחר.
זה בדיוק השיטה שנוקטים הכתבים הערבים והזרים ברשתות כמו ה-BBC ו-CNN כשהם רוצים לצייר את ישראל בתור מדינה אכזרית ולא הומנית. שים כמה תמונות לא נעימות, תתעלם מהפרטים והקונטקסטואליות של הסיטואציה, העיקר שהמסר שלך יעבור איך שאתה רוצה שהוא יעבור, גם אם הוא מנותק מהמציאות.
ורועי - זה ממש ממש לא מתאים לשים בדף הראשי של עמוד הבית.
נתת במה לבן אדם לא הגון, וזה מוריד את הרמה של האתר לאשפתות של פופוליסטיות לשם עליהום.
VIFF
its not a bug, its a design feature
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים · 2 עריכות