90 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות
דיון

ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות

72 הודעות 11,418 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
106thE-LOL כתב/ה:ViFF מקובל. ננסה להפוך את האוירה השלילית שנוצרה פה כתוצאה מהדיון לאוירה חיובית.

הפרסום נחמק מהעמוד הראשי של האתר. באמת צריך להדגיש כי התמונות שהוצגו כאן הן מהאזור "המזבלה" של המוזיאון שגם אליו יש גישה למבקרים.


אין גישה יש גדר קטנה
אורן ט'
#3 · לפני 19 שנים
אוקיי אז אני ימשיך בצייד המכשפות כפי שכיניתם אותו

אוקיי קודם כל מה שאמרתי על אלוף ההפלות נכון לגמרי!
המוזיאון ניסה להכחיש בתוקף את העובדה שהמטוס הוא לא אלוף ההפלות האמיתי
וככה לא אמור להיות מוצג אלוף הפלות:


שיירת המכוניות של הקצינים שדיברתי עליה שגם מוצגת על הפנים:


מסוק הקוברה מהראשונים בחיל האויר הצבע דהה שימו לב להבדלי הגוון החום שיש
וגם הצבע לייד החופה מתקלף:


עכשיו שמישהו יבוא יגיד לי שהסטטוקרזר שהצגתי הוא בא ממגרש הגרוטאות

אוקיי לא סיימתי אני הולך להביא פה עוד תמונות
וזה בגלל שהבאתם אותי לרמה של תחקיר והצגתם אותי כשקרן

אז נכון שיש מטוסים שמתוחזקים יפה כמו האויה והמוסטנג אבל יש עוד המון ביקורת שלא הצגתי על המוזיאון

למשל רמת הידע של המדריכים שם לוקה בחסר
הם אומרים את הפרטים מבחינה מאוד טכנית
חלק מהפרטים שעליהם הם מדברים בכלל לא מדוייקים ולא נכונים
וזה נראה כאילו הם באים לצאת לידי חובה
#4 · לפני 19 שנים
אוקיי ועכשיו לעוד דברים שמצאתי ברשת
זה סקר על המוזיאון שפורסם בפרש.......תסתכלו טוב על התגובות ואז תראו שכל האנשים מוציאים דיבה על המוזיאון והם שקרנים כמוני:

קישור לסקר:
http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=142471&highlight=%EE%E5%E6%E9%E0%E5%EF+%E7%E9%EC+%E4%E0%E5%E9%F8


וזה עוד לגבי המוזיאון לגבי אוסף הנשקים שאמרתי מתקופת המחתרות
מעניין שגם פה לא מהללים את המוזיאון וזה בלשון המעטה:

http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=174505&highlight=%EE%E5%E6%E9%E0%E5%EF+%E7%E9%EC+%E4%E0%E5%E9%F8

לסיכום נחרץ:
*מעניין למה 90 אחוז מהאנשים חושבים שהמטוסים לא מתוחזקים כראוי?
*מעניין למה יש עוד דיונים על מוזיאון חיל האויר ששם מפורט יותר על המחדל?
*מעניין למה הדו"ח שהגיש סוצליולוג בסיס חצרים על המוזיאון נגנז ולא טופל?

זהו אמרתי את הכל
תחשבו לבד מי צודק
#5 · לפני 19 שנים
טוב הינה עוד תמונות של מטוסים שנמצאים בתצוגה ולא במגרש הגרוטאות.
הצבע על הקצה של הכנף מתקלף.


הצבע על המנוע מתקלף, גם על הדלת והחלון.


ותגידו ככה אמור לאיראות מטוס בתצוגה?-חופה שבורה,צבע מתכלף, ויש עליו שיכבה של אבק.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#6 · לפני 19 שנים
חבר'ה תיהיו אובסיביים עם תקציב של שפל למוזיאון חיל האוויר, איך אתם מצפים שיטפלו בהם כמו שצריך ויתחזקו אותם?!
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#7 · לפני 19 שנים
המוזאון מקבל תקציב מח"א, וגם צריך לשלם כדי להכנס.
ולצבוע כל מטוס פעם בשנה זה לא עולה מליונים.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#9 · לפני 19 שנים
747, זה לא מטוס מנהלים. זה היה המטוס של חיל הים, שהיה למעשה מטוס ביון וגיליו מטרות ימיות.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#12 · לפני 19 שנים
Eagle King, מסכים איתך אבל אתה תסכים איתי שמים יש נכון?
אז למה אי אפשר להעביר שפריץ ולנקות את הדבר הבא-



ובקרוב


והפוגה הפתוחה לקהל!
תראו את הכיסא! יש רטיבות מלמטה!
ב ו ש ה!!! חבל שלא כתבתי משוב כי יש שם דפית למשוב אם אני לא טועה.


ויהודה, יש מצב שמוציאים את העצומה הזאת וכל אחד שימצא לנכון יחתום?
טולי נזיז משהו?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#13 · לפני 19 שנים
ולא רק זה הפוגות מצחינות!!!
יש שם ריח של מוות!
והלביא במקום שיטפחו אותו הוא נראה זווה ולא חסר.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.