65 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות
דיון

ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות

72 הודעות 11,418 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
עצומה אי אפשר לעשות
כי אין בה אחוז משמעותי של אנשים
וגם אם יהיה אני בטוח שזה לא יעניין אף אחד וזה יזרק בין הדפים

בקיצור
נקווה לטוב
#2 · לפני 19 שנים
תגידו אף אחד ממכם לא היה במוזאון ?

, FuChs, afik_t_king,

ו YEHUDAF16 מה זאת המציאות המעוותת שאתה מציג?

הייתי במוזאון!
והחלק שהוא לתצוגה מסודר וברמה סבירה .... אני חושב שאפשר היה להביא את המטוסים למצב טוב יותר אבל הרמה סבירה.

אתה מביא פה צילומים של בתי הקברות של המטוסים כמו שנאמר.
החלקים שצילמתה לא פתוחים לקהל.
לא אמורים להיות בתצוגה ואתה לא אמור לתחוף את האף שלך שם.

מדוע הכותרת עדיין נישארה שיקרית ומטעה ?
איפה היושר שלך ?

למה לעוות את המציאות ?
מה האינטרס שלך ?

העוול שאתה עושה למוזאון גדול מאוד.

הכותרת צריכה להיות ... בית הקברות למטוסים שבמוזאון... המצב .....

זאת דעתי בכל אופן.
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
-Cougar-, הוא לא עושה פה עוול אתם לא מבינים הוא צודק המטוסים שבתערוכה הם לא ראויים להיות שם (לפחות לא במצבם) אני לא מבין מה יש לכם תפתחו עניים!
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#4 · לפני 19 שנים
shachar92 כתב/ה:-Cougar-, הוא לא עושה פה עוול אתם לא מבינים הוא צודק המטוסים שבתערוכה הם לא ראויים להיות שם (לפחות לא במצבם) אני לא מבין מה יש לכם תפתחו עניים!


זאת לא התערוכה ... אלו המיגרשים הסמוכים ..
נכון או שאני טועה?
#5 · לפני 19 שנים
-Cougar-, עזוב ויכוחים מיותרים-סטיתם ממטרת הדיון.
בכל מקרה הנושא הובן באופן הכי ברור שיש וכל תגובה בנושא הזה מיותרת.
סתם יתפתח עוד ריב ועוד ריב לא נגיע לשום מקום- זה כתבה שהיא דעה, ויהודה לא חילק ספיקוצליות אלא הראה את הדברים הפחות טובים וייזם ורצה שאנשים יבינו שצריך לעשות שיפור- למשל אני חושב שצריך לתת מטוסים כאלו למכללות הטכנולוגיות..
זאת דעה, אני לא חושב שהדיון צריך להגירר למקומות אחרים.

אני מקווה שהבנת.

צהריים טובים.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#6 · לפני 19 שנים
-Cougar-, אתה צודק אבל גם טועה! אם כל מה שYEHUDAF16 הציג פה זה מה שנקרא מגרשים שלא להצגה.

מבחינתי כל דבר שהעין שלך רואה שהיא במוזאון נחשב להצגה אחרת זה לא מוזיאון.
זה כמו שתסדר את החדר ותדחוף את כל הלכלוך בארון שקוף! יראו את זה לכן יהודה צודק.

המכולה ובה כנפיי הפייפר היא לא תגיד נמצאת בחור. היא לייד מטוס!

DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 19 שנים
-Cougar-,

אם אתה אומר פה שכל התמונות שהוצגו הם מהמגרשים הסמוכים סימן שלא היית במוזיאון

כי 70 אחוז מהתמונות שהוצגו פה בכל האשכול ולא רק על ידי
נוגעים למטוסים שבתערוכה
ורק 30 אחוז מהתמונות נוגעים למגרשים מסביב

כמובן שנתתי פה מספיק קישורים שמדברים על המון דברים ומציגים עוד תמונות על התערוכה
אז כל מי שטוען שהתמונות המוצגות זה רק מהמגרשי גרוטאות מסביב טועה
וכל מי שאומר שאני מציג את המוזיאון בצורה שלא תואמת אותו טועה
#9 · לפני 19 שנים
YEHUDAF16, כל מה שאמרת פה הוא נכון
גם מה שאמרו פה כל החבריפ,
חברים תשמעו:

אני אישית גר בעיר הזאת,
וגר רבע שעה מהמוזיאון!

לחשוב שאני עובד משם הרבה,
הדבר הזה פשוט מוזנח ואני לא יודע מה לעשות לגבי זה,
לראות את אלופי ההפלות ככה זה הדבר הכי כואב שיש,
אני לא מאמין שיש דבר כזה פה זוועה ובושה.

לי אישית יש סיפור אישי לגבי המוזיאון(אני לא אתחיל לפרט לכם פה),
אבל לדוד שלי יש קשרים עם אנשי העירייה ואני אנה לשנות את הדברים פה בצורה ענקית
שהכל ייראה מעולה ויפה,בכל זאת שב"ש תיראה מטופחת,
אני לא אוהב לראות את זה שוב,אפחד לא בא גם נגדך או נגד סבא שלך אורן(netz116 )
בכל זאת,זה המקום שאני חי בו אני אוהב ללכת לשם הרבה ולהסתכל,אבל ככה לראות את הגרוטאות.

כל מי שיירצה אספר לו את הסיפור שלי לגבי המוזיאון הזה,בכל זאת אני אנסה לעשות משהו עם זה.
ואם נבוא בעצומה כמו שדור אמר לבן אדם שדוד שלי מכיר טוב אני בטוח שזה יעזור.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#10 · לפני 19 שנים
חברים,
לדעתי זאת מתנה משמיים!
אם אנחנו באמת מארגנים איזו עצומה, מעבירים לרון, והוא מעיבר את זה לדוד שלו
יכול להיות שנזיז משהו.
או לפחות צוות המוזיאון יתחיל בסדרת ניקוי למטוסים שמעלים אבק צחיח של המדבר וחול!
ולכלוך! וכו'

אני בעד! אם תיהיו איתי אז זה מעולה.

... " ביחד נכולל מהפכה " ...

חח סתם..אבל לפחות נעשה משהו.

DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#11 · לפני 19 שנים
DOR, אני איתך!
ואנחנו נעביר את זה לדוד שלי,
ואני בטוח שאם נפנה אליו יותר משישה הוא בהחלט יזיז עיינינים אנני לא צוחק,
אני רוצה שיהיה גאווה בעיר שלי.

יאללה יש לנו ביינתים 2 אני ודור מי עוד איתנו?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#13 · לפני 19 שנים
RF, אתה בפנים מצידי,
כרגע אנחנו שלוש,
יאללה חבר'ה להזיז עיניינים,
אחרי שיהיה לנו את השישה אני אבקש מכל אחד לרשום לי משהו
או שנדבר בטימספיק.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#14 · לפני 19 שנים
אני עומד מאחורי מה שכתבתי.

ולגבי העצומה 😱
כמה חתימות אתה תשיג?
40?
#15 · לפני 19 שנים
-Cougar-, כמה שנשיג יותר טוב.
אני חושב שרוב האתר במחשבה כמו שלנו.
אם כל אחד מאיתנו יתן את המילה / חתימה שלו, עוד נזיז משהו ואתה יודע מה?
גם אם בגלל העצומה הזאת תיהיה הוראה במוזיאון לשטוף, רק לשטוף!, את המטוסים מבחינתי הצלחנו בענק.

לא ככה רון?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.