חבר'ה אני חושב שאתם טיפה פזיזים מידי בנושא הזה..
הניסיון לשכנע את מוזיאון חיל האויר ואת חיל האויר איכשהו לשמר את המטוסים במוזיאון נידון עד כה לכישלון.
הנהלת המוזיאון היא מאוד שמרנית,והיא אינה אוהבת לעשות שינויים מרחיקי לכת בכל הנוגע למצבם של המטוסים במוזיאון..
הדבר היחיד שהם עושים כדי שהמטוסים יראו טוב (איכשהו..) הוא לצבוע אותם מחדש כל כמה זמן (וגם זה בגוונים הלא נכונים והסימול הלא נכון,שזו תקלה בפני עצמה).
מה שהמזיאון צריך זה שיאכסנו את כל המטוסים תחת קורת גג (בדומה למוזיאון חיל האויר הבריטי).
התנאים של המדבר השמש והחול הופכים את העסק להרבה יותר קשה,והעבודה שתשקיעו (אם תשקיעו) היא רבה מאוד ואתם תאלצו להתחיל מההתחלה ברגע שתסיימו..
נקודתי היא:
כל עוד לא יעשה שיפור משמעותי במבנה המוזיאון עצמו (לרבות בניית אנגר גדול שיאכסן את המטוסים בו-שזה יקרה אולי אף פעם),אני לא רואה איך אפשר לשמר את המטוסים במצב טוב בתנאי מזג האויר שכאלה.
וצריכים לזכור-שימור מטוס עולה המון המון כסף-ולמוזיאון חיל האויר אין כזה סוג של ממון כדי להרשות לעצמו לשמר את מטוסיו ברמה כמו המוזיאון הבריטי או האמריקאי...
ואם מוסיפים את ההנהלה השמרנית,שלא אוהבת שינויים-אז מגיעים למבוי סתום
אגב,ניסיון דומה נעשה בעבר במוזיאון השיריון בלטרון..
גם שם ההנהלה התנגדה וזה נגמר בלא כלום.