55 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות
דיון

ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות

72 הודעות 11,418 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
אני לא מומחה לשימור מטוסים.
מי אני שאני אבקש ממוזאון חיל אוויר לשטוף את המטוסים?
#3 · לפני 19 שנים
-Cougar-, אתה אחד שמבקר במוזאון משלם בכניסה-כלומר אתה צרכן.

גם אני בפנים.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#4 · לפני 19 שנים
מעל 80% מהתמונות שהוצגו כאן (לא כולל את התמונות שהוצגו כאן בשביל להראות שיש אבק על החופה) צולמו בבית הקברות של המוזיאון.
המוזיאון נראה ממש טוב, ואם זה לא מספיק טוב בשבילכם - אל תלכו.

Kickbox.co.il
נדב
#6 · לפני 19 שנים
מצב חרא?
בשונה מכל מוזיאון דומה בעולם, המוזיאון שלנו מציג הסטוריה, לא רק מטוסים, וההתיישנות
זה חלק מהעניין.
אני מעדיף את המוזיאון שלנו על המוזיאון האמריקאי או הצרפתי או שניהם ביחד.

Kickbox.co.il
נדב
#7 · לפני 19 שנים
Jaspern, התיישנות מילא אבל בסוף לא ישאר מה ליישן תבין שכל מטוס חייב תחזוקה גם אם הוא בן 50
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#8 · לפני 19 שנים
לא מסכים איתכם.
הגישה שלכם ילדותית.

המוזאון במצב בצויין יחסית למה שקורה פה באמת במדינה.
ורוב ההתיחסות שלכם היא ל"בתי הקברות"
אתם מתעקשים לא לקבל את העובדה הזאת ..... 🙄
חוץ מזה אף אחד לא יתיחס ל 5 ילדים .. סליחה אם אני פוגע במשהוא.
זאת המציאות.


אני בחוץ.
#9 · לפני 19 שנים
ביקרתי בהרבה מוזיאונים ברחבי העולם... ועם כל הכבוד והאהבה שלי לחיל האוויר הישראלי זה המוזיאון הכי מוזנח שנתקלתי בו... בשום מקום אחר לא תמצא קן צרעות בתוך כונס אוויר של מיג 19...

אני תומך ואני בפנים
#10 · לפני 19 שנים
חבר'ה אני חושב שאתם טיפה פזיזים מידי בנושא הזה..

הניסיון לשכנע את מוזיאון חיל האויר ואת חיל האויר איכשהו לשמר את המטוסים במוזיאון נידון עד כה לכישלון.
הנהלת המוזיאון היא מאוד שמרנית,והיא אינה אוהבת לעשות שינויים מרחיקי לכת בכל הנוגע למצבם של המטוסים במוזיאון..
הדבר היחיד שהם עושים כדי שהמטוסים יראו טוב (איכשהו..) הוא לצבוע אותם מחדש כל כמה זמן (וגם זה בגוונים הלא נכונים והסימול הלא נכון,שזו תקלה בפני עצמה).

מה שהמזיאון צריך זה שיאכסנו את כל המטוסים תחת קורת גג (בדומה למוזיאון חיל האויר הבריטי).
התנאים של המדבר השמש והחול הופכים את העסק להרבה יותר קשה,והעבודה שתשקיעו (אם תשקיעו) היא רבה מאוד ואתם תאלצו להתחיל מההתחלה ברגע שתסיימו..

נקודתי היא:
כל עוד לא יעשה שיפור משמעותי במבנה המוזיאון עצמו (לרבות בניית אנגר גדול שיאכסן את המטוסים בו-שזה יקרה אולי אף פעם),אני לא רואה איך אפשר לשמר את המטוסים במצב טוב בתנאי מזג האויר שכאלה.
וצריכים לזכור-שימור מטוס עולה המון המון כסף-ולמוזיאון חיל האויר אין כזה סוג של ממון כדי להרשות לעצמו לשמר את מטוסיו ברמה כמו המוזיאון הבריטי או האמריקאי...

ואם מוסיפים את ההנהלה השמרנית,שלא אוהבת שינויים-אז מגיעים למבוי סתום

אגב,ניסיון דומה נעשה בעבר במוזיאון השיריון בלטרון..
גם שם ההנהלה התנגדה וזה נגמר בלא כלום.
#11 · לפני 19 שנים
ורק כדי להמחיש לכם עד כמה הרבה עבודה יש לכם,תראו תמונות שמראות איך מוזיאון הצליח לשחזר פנטום:

זה לפני השיפוץ:
די דומה למצב המטוסים במוזיאון



ואחרי השיפוץ:



וכן,זה אותו המטוס!

רק בלראות את התמונות האלו אתם באמת יכולים לדעת בכמה זמן כסף וידע צריך לקחת כזו מטלה

כמובן שזה יהיה נהדר לראות ווטור או מטאור במוזיאון משופצים למצב כמו זה של הפנטום..
אבל,במצב הנוכחי-זה לא יקרה,לצערי...

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.