90 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות
דיון

ביקורת על מוזיאון חיל האויר הישראלי + תמונות קשות

72 הודעות 11,418 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
ראיתי את האשכול ששחר הביא תמונות של האנדרטאות
ומצאתי לנכון לפתוח אשכול חדש מכיוון שהתגובות באשכול של שחר הן על התמונות
ולא על הנושא הזה בהכרח

אני יגיד את דעתי ולא יקצר הפעם
בושה לחיל האויר!!!!!
חיל עם הסטוריה כל כך מפוארת
ועם ססמאות כמו"הטובים לטיס" ו"חיל האויר הטוב בעולם"

יגאל אלון אמר פעם שבלי עבר ההווה הוא אפל והעתיד הוא לוט בערפל

אני מקווה שאין אמת במשפט הזה
כי העבר של חיל האויר כפי שהוא במוזיאון כיום הוא על הפנים
נתחיל בזה שיש שם תרמית אחת ענקית
המוזיאון מחזיק שם את אלוף ההפלות מיראז' מספר 158
ניחשתם נכון..אעלק אלוף ההפלות יש למטוס מאין לוחית זיהוי ממתכת ששם כתוב 157
זתאמרת המטוס הוא מיראז' 157נצבע ומוצג לציבור כאלוף האמיתי
וגם אם היה אלוף הוא מתקלף ונראה על הפנים

אני ממש לא צריך להראות לכם איך נראה המוזיאון
אבל תתפלאו שיש תמונות קשות מאוד לצפיה
הינה הן🙁קרדיט למישהו שצילם לא זוכר מי..אבל יש לי תתמונות במחשב)
:
ציפורים מקננות בתוך המטוסים:


צוקית עקורת זנבות:


מדפים ומאזנות מחוררים בדקוטות:


דקוטה מטוס נפוץ מאוד בעולם יכלו להשיג מנוע כדי שהמטוס יוצג יפה
וסוס העבודה השני הסטטוקרוזר עומד בלי הגה כיוון בזנב:


פאנטום דהוי מאוד, צינורית פיטו שבורה
וחסר מכסה לכונס האויר (עוד פתח בשביל יונים שמחפשות בית)


הווארד אחד ממטוסי האימון היפים......בושה איך שהוא נראה
וזה עוד האוורד אימונים בצבע צהוב שאין בתצוגה במוזיאון


הזהרתי הפעם שהתמונות קשות.....דיפנדר בקנטים


הדיפנדר זרוק ליד הפאנטומים של אבירי הזנב הכתום
טייסת בעל שם שכיום הפאנטומים שלה מבקשים להיות בשם בדוי:


סופר פרלונים של דורסי הלילה בתהליך גסיסה


סוף עידן הפייפרים


מל"ט של חיל האויר.....רק מה ?המצלמה חסרה הזכוכית למטה נופצה והצבעים מתקלפים:


ולסיום..........הדיפנדר מקיא את נשמתו:


אני אישית מאוכזב
מאוכזב מהמצב שלא הולך להשתפר
מאוכזב מהמדינה שבעלות קניה של כמה מטוסים יכלה לשפץ אץ כל המוזיאון
מאוכזב מהמוזיאון
ומאוכזב מבנאדם אחד שיש ביכולתו לשנות את המצב אבל אדיש למציאות וחי כאילו המוזיאון
הוא תפארת המדינה:
זאת תמונה שאני צילמתי שהתקרבתי לשמשה של הוולבו שלו:


טוב זהו נסיים בתפילה שהמוזיאון שלנו יראה כמו מוזיאון התעופה והחלל שבצרפת
שיהיה לכולם שבת שלום
יהודה
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
לא נראה לי שמה שאמרת הולך לקרות.
גם ככה המוזיאון מוזנח, וזה סתם יעלה כסף לשפץ אותו.
ובחיים הוא לא יגיע לאותה רמה של מוזיאון התעופה והחלל שבצרפת.

באמת ממש תמונות קשות לצפייה.. 😢
#3 · לפני 19 שנים
אתה יודע כמה כלי טיס האלו היו יכולים לתרום למכללות הטכנולוגיות של ח''א הפרוסים ברחבי הארץ לפחות הם היו מתוחזקים כראוי...
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#6 · לפני 19 שנים
אני חושב שכמה שננסה וכמה שנרצה אנחנו צריכים להבין שכלום לא יעזור אני יודע שזה קשה אבל זאת האמת
שחר חזקלביץ
טייס פרטי אמריקאי
מגדל בן גוריון, מגדל שדה דוב ומגדל הרצליה
#7 · לפני 19 שנים
חבל שהמטוסים והמסוקים מוזנחים ככה 🙁 😠
מאור פאר
#8 · לפני 19 שנים
ת'אמת, הכל תלוי בכסף.
והכסף לא זורם למוזיאון בינתיים....
הוא כמו בית קברות מדברי למטוסים שלא משתמשים בהם, כמו במדבר מוהאבי שבארה"ב.
#10 · לפני 19 שנים
שמע, אני הייתי שם לפני חודשיים, ולא ראיתי שום מטוס מהתמונות שהבאת. כול המטוסים היו מטופחים מא' עד ת', מושקעים ומסודרים.
הטובים לנווטים
#12 · לפני 19 שנים
האם זה באמת חלק מהמוזאון או שמקום אחסון של גרוטאות שעבר זמנן? כי המוצגים נראים לי מוערבים מדי ואין ליד שום דבר כיתוב.
#13 · לפני 19 שנים
Eagle King, המכללות הטכנולוגיות, לא חושבים עליהן, זה לדעתי זלזלול לאור יום!
כאילו שחסרים דברים להנציח קצת לפני המכללות, תסכים איתי?

יהודה,
מה שאוכל אותי זה שתיירים, כן תיירים, שמגיעים לראות קצת הווי ישראלי, ומה יותר טוב מח"א, צריכים לראות את הזוועות?
או במילים אחרות.

אכן תמונות קשות!

פשוט לקחו אוסף של, סלחו לי על המילה- ח ר א!
אפ מטוס לא משומר! הF16 שהיו שם היו מלוכלכים בצורה מפחידה!
ועכשיו אין שם F16 וF15 וכו'. וזה למה?
זה יקר לחיל.
אתה מבין?! יקר לחיל הכי עשיר, תמיד אמרו עליו שהוא הכי עשיר ועכשיו מה?
מתקמצנים על מטוסים. אז בסדר, שמים שם כמה מטוסים, תראו, וייאלה הביתה.

זה מה שישי לי להגיד.
זה אכן בושה לא רק לחיל אלא לכל הצבא!

DOR

נ.ב.
יכולת לקחת תמונות מהפוסט שלי, גם שם יש כמה זוועות.
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#14 · לפני 19 שנים
מצבם של רוב המטוסים גרוע מאוד-בושה גדולה.

בקשר לתקציבים-זה בושה לקחת כסף בכניסה ולאראות מטוסים מוזנחים.
אני אומר שח"א צריך לראות איך נראים מוזאונים אחרים שעוסקים בתעופה-שם כול מטוס נמצא במצב כשיר לטיסה לא כמו אצלנו שאולי 3 מטוסים כשירים.

וכול המטוסים האלו נראים ככה משום שלא צובעים אותם בכלל, איך שהם היו בטייסת שלהם(בצבע המקורי שלה), ככה הם מוצבים במוזאון(ללא צביעה מחדש-לשם תצוגה).

ואם מסתכלים על צילום אוירי של המוזאון רואים שלמעשה חלק ענק ממנו הוא בית קברות למטוסים-משם רוב התמונות. מה שמזעזע זה שאין הגבלת גישת לשם-כל אחד יכול להכנס ולראות.
כִּי הִנֵּה יְהוָה בָּאֵשׁ יָבוֹא וְכַסּוּפָה מַרְכְּבֹתָיו
ישעיהו סו טו
#15 · לפני 19 שנים
ואת מה שכחנו?!

ראיתם פעם את התצוגה בכניס לבסיסים?!
זה יפה, בחלק מהבסיסים כל חודש דואגים לנקות!
אז במוזיאון לא?
זה מחדל שאפשר לתקן אבל זה לא מזיז לאף אחד! וחבל שלכך זה רק מוציא לח"א
תדמית רעה מאוד!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.