137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים אי אל 2 IL2 בעברית
דיון

IL2 בעברית

41 הודעות 5,934 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
xcom כתב/ה:שמחה זרוק לי עוד אחד, שלחתי את ה controls_ru.properties המוכן כבר לג'ייסון.


שלחתי.
תהנה!
התייחס למטוס שלך כמו לאהובתך.... היכנס אליו חמש פעמים ביום, העלה אותו לגבהים והחזר אותו חזרה לקרקע!
IAF.Perry
#3 · לפני 18 שנים
היי ג'יסון,
מוכן לקחת חלק במאמץ, שלח לי חומר, נראה איך זה עובד.
אגב, אני אישית מעדיף שכמה יותר ישומים במחשב יהיו דווקא באנגלית,
כי אז אתה מיושר עם העולם הגדול..
יואל
yoelgal@netvision.net.il
#6 · לפני 18 שנים
אני בדקתי את מה שתרגמנו (מור,רמי ואנוכי), יש כיתוביות בעברית. לא בהכל, אך זה רק עניין של זמן.
אבל אני אישית מעדיף אנגלית, כך שהחזרתי את המצב למקורי.
(ד"א, אני גם מעדיף את הסאונד המקורי, ולאו דווקא את החדש).
התייחס למטוס שלך כמו לאהובתך.... היכנס אליו חמש פעמים ביום, העלה אותו לגבהים והחזר אותו חזרה לקרקע!
IAF.Perry
#9 · לפני 18 שנים
סבבה אבל איך ואיפה אני שם את הקובצים שאתה וחברה תרגמו?
תראה ימיניה עוד עוד עוד עוד איזה טיפס זה הצד האחר
#10 · לפני 18 שנים
לא כולם תורגמו הבעיה היא שחלק מן השרתים חוסמים את הSOUND מוד הזה וגם בגרסה הבאה 409 תהיה חסימה מלאה של כל המוד הזה לכן אין כל כך טעם לעשות אותו
RifleFighter
רמי וייברמן

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.