106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור מוזר ביותר
דיון

מוזר ביותר

20 הודעות 3,578 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
😱 😱 🤔 🤔 ➡️


😱 😱 🤔 🤔 ➡️


מה אתם אומרים על זה? 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱 😱
#4 · לפני 20 שנים
גם יכול להיות שהם גזרו את האוטובוס והדביקו על הנוף היפה הזה..

(Ronen_101, יפה החתימה החדשה...)
#6 · לפני 20 שנים
חחחחחח יש לי את הדגם הזה....

תכתבו בגוגל: bus for fs 2004, כנסו לתמונות. תבחרו אחת מהם וזה לינק לאתר שניתן להוריד ממנו צוות תעופה שלם של איזה חברה שוויצרית..... 😉
#7 · לפני 20 שנים
כן זה מודל של אוטובוס, אם אתה נוסע מהר אתה יכול לעוף איתו, כמו שDesertFalcon_117, אמר, הדביקו את זה על מודל של מטוס, ססנה
#8 · לפני 20 שנים
OshrieL-91,
😱 גדול ! ! !מה זה קו תל-אביב --ניו יורק?.....
שמעת פעם על המושג:"רכבת אווירית"?......
....----אז זהו שזה פשוט" אוטובוס אווירי" 😉
.....באג קטן כמו ב"כוכב כחול" או שפשוט מישהו החליף באמת את המודל באוטובוס....
....אל תשכח לחגור......
הייתי פעם פאלקוניסט......
#11 · לפני 20 שנים
זה כלל לא באג,עריכה או הדבקה על מודל!
זה מודל בפני עצמו שנועד לנסיעה על הקרקע בפלייט סימולטור וקיים להורדה באתר עם עוד מלא אופציות אחרות כמו אופנועים סירות,ספינות מכוניות רכבות ועוד מספר דברים מעניינים.
Soft as a butterfly, stings like a bee
#12 · לפני 20 שנים
Sting935 כתב/ה:זה כלל לא באג,עריכה או הדבקה על מודל!
זה מודל בפני עצמו שנועד לנסיעה על הקרקע בפלייט סימולטור וקיים להורדה באתר עם עוד מלא אופציות אחרות כמו אופנועים סירות,ספינות מכוניות רכבות ועוד מספר דברים מעניינים.


סוף סוף תגובה נכונה
באמת אנשים יש לכם בכלל FS?? כי לפי התגובות פה זה לא נראה ככה
שמו את האוטובוס על המודל של מטוס??????
איך דבר כזה יכול להיות?? מזה פה כוכב כחות????
בFS בשביל שטקסטורה של אוטובוס נגיד תעבוד המודל חייב להיות של אוטובוס ולא יכול להיות של מטוס כי המודל של המטוס לא מכיר את הטקסטורה הזאת

כמו שעומרי אמר זה מודל של אוטובוס ויש עוד הרבה מודלים כאלה להורדה מavsim
#13 · לפני 20 שנים
eagle701,
אחי. לא פירסתי את האשכול הזה כדי שיגידו לי מה זה זה..
פירסתי את האשכול בשביל ההומור, כבר ידעתי שהדביקו את זה..
#14 · לפני 20 שנים
OshrieL-91 כתב/ה:eagle701,
אחי. לא פירסתי את האשכול הזה כדי שיגידו לי מה זה זה..
פירסתי את האשכול בשביל ההומור, כבר ידעתי שהדביקו את זה..


אתה בטוח שקראת את מה שכתבתי???
דבר ראשון לא הגבתי אליך הגבתי לכל שאר המגיבים פה
דבר שני שכנראה פיספסת בהסבר שלי
מזה להדביק??
מה אתה לוקח דבק לוקח את הטקסטורה של האוטובוס שם דבק בצד הלבן ואז מדביק על מודל אחר??? נו באמת.....

זה מודל בפני עצמו לא שום הדבקה (כי דבר ראשון אין כזה דבר:\)
ולא שום הלבשה על מודל אחר של מטוס

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.