87 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור מוזר ביותר
דיון

מוזר ביותר

20 הודעות 3,578 צפיות לפני 20 שנים
#1 · לפני 20 שנים
OshrieL-91 כתב/ה:eagle701,
אחי. לא פירסתי את האשכול הזה כדי שיגידו לי מה זה זה..
פירסתי את האשכול בשביל ההומור, כבר ידעתי שהדביקו את זה..

אין פה משהו אישי נגדך אושריאל אבל רק שתדע שהמפתח להצלחה של קהילה זה רצינות.
אני חושב שדבר כזה לא שמים כדי להוסיף להומור של הסימולטור הספציפי הזה,זה די הורס אפילו מבחינה שאתה עושה צחוק מהסימולטור אפשר להגיד.
צריך לדעת להפיק גם מהדבר הזה יצירתיות,למשל רשמת סיפור/כתבה כמו הזנקה לטייסת למשל הרי יש רכבים בהם נוסעים הטייסים כאשר הם מוזנקים למטוסים,אז אפשר להשתשמש ברכב לסיפור/לכתבה בצורה יצירתית כמו שפתאום נשמעה האזעקה שמודיעה על הזנקה,ישר רצתי לעבר המכונית עם עוד שלושה טייסים ונסענו לליין המסוקים.
משהו בסגנון הזה,צריך לדעת להפיק יצירתיות ורציניות גם מדברים כאלו ולא לעשות מזה צחוק כי ברגע שהצחוק מתחיל זה יחס גורר יחס ואנשים אחרים יגידו טוב הוא התחיל עם זה,זה הוריד מהרציניות של קהילת הסימולטור הזה ויש לי עוד כמה דברים מצחיקים לפרסם אז אני אפרסם וככה זה יימשך ויימשך ויהיה קשה לעצור זאת.
אני לא אומר בדבריי לא לשלב צחוק אבל לדעת גם מתי זה לא רגע נכון לפרסם דברים כאלו ואם פירסמת נסה להפיק מזה את המיטב שבזה ולהשתמש בדימיון טיפה ולנסות לשלב צחוק ביחד עם סיפור רציני שמספר על מציאות.

לילה טוב,
מקווה שזה הופנם.
Soft as a butterfly, stings like a bee
#2 · לפני 20 שנים
eagle צודק.... אף תקסטורה לא תאושר אם היא לא מכסה את המודל עצמו.... אבל לפי מה שהתכוונתי, הם נתנו לזה את הסאונד והמאפייני תעופה של ססנה.... כי הוא ממריא ונע באותו אופן כמו ססנה..., המודל עצמו הוא באמת של אוטובוס. יש לי את המודל הזה...
#3 · לפני 20 שנים
אוקי.. פעם הבאה אני לא אעשה את זה..
ד"א חבל שאין לכם חוקים פה..
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#4 · לפני 20 שנים
OshrieL-91 הסיבה שאין חוקים היא בגלל שאני חושב בקהילה מצליחה לא אמורים להיות חוקים. החברים בקהילה אמורים להיות כמה שיותר חופשיים ולפרסם את דעותיהם וכל מה שעולה על רוחם.

לפי דעתי היה קטע נחמד מאוד עם האוטובוס כמו שFlamingEagle אמר, רק חבל שבסוף נהיה קצת סלט 😉 אבל לא נורא ➡️

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.