#1
·
לפני 20 שנים
OshrieL-91 כתב/ה:eagle701,
אחי. לא פירסתי את האשכול הזה כדי שיגידו לי מה זה זה..
פירסתי את האשכול בשביל ההומור, כבר ידעתי שהדביקו את זה..
אין פה משהו אישי נגדך אושריאל אבל רק שתדע שהמפתח להצלחה של קהילה זה רצינות.
אני חושב שדבר כזה לא שמים כדי להוסיף להומור של הסימולטור הספציפי הזה,זה די הורס אפילו מבחינה שאתה עושה צחוק מהסימולטור אפשר להגיד.
צריך לדעת להפיק גם מהדבר הזה יצירתיות,למשל רשמת סיפור/כתבה כמו הזנקה לטייסת למשל הרי יש רכבים בהם נוסעים הטייסים כאשר הם מוזנקים למטוסים,אז אפשר להשתשמש ברכב לסיפור/לכתבה בצורה יצירתית כמו שפתאום נשמעה האזעקה שמודיעה על הזנקה,ישר רצתי לעבר המכונית עם עוד שלושה טייסים ונסענו לליין המסוקים.
משהו בסגנון הזה,צריך לדעת להפיק יצירתיות ורציניות גם מדברים כאלו ולא לעשות מזה צחוק כי ברגע שהצחוק מתחיל זה יחס גורר יחס ואנשים אחרים יגידו טוב הוא התחיל עם זה,זה הוריד מהרציניות של קהילת הסימולטור הזה ויש לי עוד כמה דברים מצחיקים לפרסם אז אני אפרסם וככה זה יימשך ויימשך ויהיה קשה לעצור זאת.
אני לא אומר בדבריי לא לשלב צחוק אבל לדעת גם מתי זה לא רגע נכון לפרסם דברים כאלו ואם פירסמת נסה להפיק מזה את המיטב שבזה ולהשתמש בדימיון טיפה ולנסות לשלב צחוק ביחד עם סיפור רציני שמספר על מציאות.
לילה טוב,
מקווה שזה הופנם.
Soft as a butterfly, stings like a bee