98 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
Bigalon, ,תראה אתה אומר יותר מציאותי אבל בעצם ההבדל שיהיה הוא שיהיה עם טייסת העמק-109 ברמת דוד
אני מוכן לסבול את זה.. 😎
#2 · לפני 18 שנים
ido117, אני חושב שאתה צודק עדיף לחכות עוד שבועיים (או שבוע או כמה שזה יקח) כי גם אני חושב ש 109 זה חובה ברמת דוד או שאפשר שהוא ישחרר את השטח בקרוב ואז הוא יוציא עדכון של זה ועוד כמה דברים שלא היה לו זמן (עם זה בסדר מצדך)
#3 · לפני 18 שנים
אני מנייך שלאף אחד לא יפריע לטוס בטייסות האחרות ברמת דוד למשך שבוע או חודש עד שהוא יפיץ עדכון.
בסופו של דבר איתי תורם מעצמו ומזמנו לקהילה וזה שיקול שלו.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה
#4 · לפני 18 שנים
adislash, תראה 109 בסוף יהיו וגם עוד שבועיים עכשיו השאלה היא מה אתה מעדיף?
שחק עכשיו בשטח ישראל שבועיים ואז להוריד עדכון שיוסיף את 109
או לא לשחק שבועיים ולהוריד את שטח ישראל עם 109?

אני כמובן מעדיף את אופצייה 1.

Bigalon, אני איתך!
השאלה היא איתי מתי זה מיועד לשוחרר אמרת פשוט סוף שבוע אפשר בבקשה יום יותר ספציפי?תודה 🤔
#5 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:adislash, תראה 109 בסוף יהיו וגם עוד שבועיים עכשיו השאלה היא מה אתה מעדיף?
שחק עכשיו בשטח ישראל שבועיים ואז להוריד עדכון שיוסיף את 109
או לא לשחק שבועיים ולהוריד את שטח ישראל עם 109?

אני כמובן מעדיף את אופצייה 1.

לך תדע עם איתי יכול לעשות את זה??
#6 · לפני 18 שנים
adislash, אם אתה מתכוון לעדכון אז הוא אמר את זה אחי.
תקרא בעמוד 23.
טתגידו מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה זה אומר
"הסעה אוטומטית מהדת"ק למסלול בתחילת משימה ובסיום המשימה"?
#7 · לפני 18 שנים
rubip, אחי אני ועוד איך לומד. אני מתחיל עכשיו את י"ב, ויש לי בגרות להשלים משנה שעברה.
אז לא יהיה לי הרבה זמן לשחק חח.
מה אני יגיד לכם, אני מעדיף לחכות את השבועיים האלה, ולהוריד את השטח כבר עם הסקין של המיג 23 ועם 109. זה יהיה הרבה יותר טוב מאשר להתלהב שבוע ואז להגיד טוב מתי יוצא העדכון הבא.

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#8 · לפני 18 שנים
לא לריב... אני אבהיר כמה דברים לטובת כולם -
השטח ישוחרר עד יום ראשון. הוא יכלול את המיג-23 אבל בשלב הזה ללא טייסת העמק. הסיבה היא שהשחרור נדחה כבר כמה פעמים לטובת הוספת דברים חשובים, וצריך לקבוע בסופו של דבר מועד להוציא אותו, אחרת זה פשוט לא יקרה. יש לי כוונה להמשיך לעדכן בהמשך גם לאחר השחרור הזה.

ושאלה חשובה, למי שיודע אני צריך תשובה זריזה - האם לברקים בחיל האוויר יש כיום MFD צבעוניים? במקור הם הגיעו בשנות השמונים חד-צבעיים [ירוק], אבל לפני כמה שנים הבנתי שהחלה תכנית לשדרג את המסכים. האם היא בוצעה?
#9 · לפני 18 שנים
Echo, לברקים אין mfd ציבעוני(לסופות יש) אבל בקרוב אמורים לשדרג אותם
#10 · לפני 18 שנים
Echo, יש תודה על התשובה.
עד יום ראשון כלומר מחר לא?
ואתי אם היה להם צבועניים יש אפשרות לעשות ב AF MFD צבעוני?
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#13 · לפני 18 שנים
dorshoshani אתה חייב להפסיק להציק בנוגע לשיחרור השטח.
כל המשתמשים שמציקים לאיתי ביחייאת מספיק. אתם תקבלו את השטח מספיק עם ההטרדות האלה.
אני לא זה שבונה את השטח וזה מציק לי.

כמה פעמים בנאדם יכול לחזור על עצמו אני לא מבין? חאלס.

איתי מתאמץ בשביל כולנו על מנת לספק את השטח הטוב ביותר שהוא יכול. הצעות לשיפור, מתן פיידבק והערות בונות אני מבין אבל מספיק לנאגס. יש גבול.
#14 · לפני 18 שנים
רגע רגע רגע מאיפה אתם יודעים שהם לא צבעוניים.
אני למען הבטחון שדה, לא רוצה להרחיב אבל אני בספק שהם לא צבעוניים!!!
מי שרוצה תשובה יקבל בפרטי.


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#15 · לפני 18 שנים
Recoil, אני עניתי כבר ואני יודע שזה נכון ו106thE-LOL, רציתי בדיוק להגיד אותו דבר 😄

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.