125 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 18 שנים
בעניין המסכים התכנית להחליף אותם בצבעוניים פורסמה לפני כמה שנים בבטאון חיל האוויר כך שאין פה בעיה של בטחון מידע.

ולכולם - עוד קצת סבלנות וזה יגיע. אני מבין את הרצון שזה ישוחרר כבר אבל ההמתנה הזאת היא לטובת כולם בסופו של דבר.
#2 · לפני 18 שנים
adislash כתב/ה:Recoil, אני עניתי כבר ואני יודע שזה נכון ו106thE-LOL, רציתי בדיוק להגיד אותו דבר 😄


אני לא אמרתי שאתה לא צודק, אני לא רוצה ויכוחים, אני פשוט אומר שאני מטיל בזה ספק(ויש לי סיבה), זאת כל הכוונה.


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#3 · לפני 18 שנים
איתי כתוב בחוברת של השטח שפרסמת שהמסלולים ברמת דוד הם 15/33 19/01 ו 18/36
אבל המסלולים באמת הם 09/27 11/29 15/33
#5 · לפני 18 שנים
קודם כל אני רוצה לציין שזה פרויקט מדהים. היום הורדתי אותו ועכשיו אני מתחיל לחקור את האפשרויות הטמונות בו. אין כמו להטיס ברק של 101!

להלן שלושה דברים שנתקלתי בהם, וצריך לראות איך אפשר לטפל בהם כדי להעלות את רמת הגימור של הפרויקט:
1) כשאני בונה משימה באופן עצמאי ב-TE, השמות של שאר הטייסים עדיין אמריקאים.
2) כשאני מנסה לפתוח את משימת Pop-Up, אני מקבל הודעת שגיאה של מערכת ההפעלה (שאני פשוט לוחץ על Enter עד שהיא נעלמת), ואז המשחק לא מייצר משימות, ובעצם לא קורה שום דבר.
3) כשאני בונה משימה באופן עצמאי ב-TE באמצעות ה-Mission Editor (או איך שלא קוראים לזה), אני בוחר את דגם המטוס (לדוגמה F-16A 15), אך כשאני בא לבחור את הטייסת שאני רוצה להשתמש בסקין שלה, כל מה שיש בשדה Squadron זה האפשרות New, והמשחק בוחר סקין כלשהו. אני רוצה להגיע למצב כמו שמצולם בחוברת ההפעלה, שבו בחירה שלה מטוס/בסיס תיתן לי את האפשרות לבחור את הטייסת.
#6 · לפני 18 שנים
advent_m1, כדי לקבל את הטייסות נכונות וכדי להנות מחלוקת שטח נכונה בין המדינות עליך לבנות משימה חדשה ע"י עריכה של המשימה "new mission" ושמירתה בשם אחר. זה רשום בקובץ רידמי שבא עם השטח.
#7 · לפני 18 שנים
advent_m1 כתב/ה:קודם כל אני רוצה לציין שזה פרויקט מדהים. היום הורדתי אותו ועכשיו אני מתחיל לחקור את האפשרויות הטמונות בו. אין כמו להטיס ברק של 101!

להלן שלושה דברים שנתקלתי בהם, וצריך לראות איך אפשר לטפל בהם כדי להעלות את רמת הגימור של הפרויקט:
1) כשאני בונה משימה באופן עצמאי ב-TE, השמות של שאר הטייסים עדיין אמריקאים.
2) כשאני מנסה לפתוח את משימת Pop-Up, אני מקבל הודעת שגיאה של מערכת ההפעלה (שאני פשוט לוחץ על Enter עד שהיא נעלמת), ואז המשחק לא מייצר משימות, ובעצם לא קורה שום דבר.


שלום ידידי ותודה על המחמאות,

הסעיף הראשון יפתר גם הוא אם תשתמש במשימת הבסיס New Mission על מנת ליצור משימות חדשות כפי שאמר יותם כפתרון הסעיף השלישי.
לגבי הסעיף השני נשמע כאילו משהו לא בסדר בקובץ המשימה או בהתקנה, אני ממליץ להתקין מחדש את השטח משום שלשאר האנשים המשימה עובדת כראוי.
#8 · לפני 18 שנים
תודה על העזרה.
עוד שאלה: את כל העריכה ביצעת באמצעות LOD Editor? הכוונה היא לרמת דויד, צימוד טייסת לדגם מטוס, מודל וסקין וכן הלאה.


עריכה:
ניסיתי את ההמלצות, והן לא עזרו. בכל פעם שאני לוחץ 'Commit' על המשימות Pop-Up/New Mission, אני מקבל את אותה הודעת שגיאה (Type conflict while creating unit). התקנתי מחדש את המוד וזה לא פתר את הבעיה.
#9 · לפני 18 שנים
לא שמעתי על הודעה כזאת עד היום. התקנת פאץ' 1.0.12 לפני התקנת השטח?
יש לך עוד מודים מותקנים בפאלקון? אולי כדאי לנסות להתקין את הסימולטור מחדש התקנה נקיה.

לשאלתך אכן כל העריכות שקשורות למודלים נעשו ב-LE.
#10 · לפני 18 שנים
מדהים יעבוד על RV ?
אנתוני

17 שנות ותק בטיסה



Intel Core i7 5930K 3.5Ghz
GIGABYTE G1 Gaming GA-X99M
32GB DDR4 3000Mhz
Nvidia GeForce GTX 970 4GB
1TB SSD
#11 · לפני 18 שנים
airforce87 כתב/ה:מדהים יעבוד על RV ?

יש גרסא מיוחדת לRV שניתן להוריד מאזור ההורדות בפריפלייט.
#12 · לפני 18 שנים
התקנתי את פאץ' 1.0.12 והבעיה נפתרה. לא ידעתי שיש פאץ' כזה, כי המערכת המובנית במשחק חושבת שפאץ' 1.0.6 הכי עדכני...
בכל מקרה, אין כמו לתקוף את שדה התעופה בביירות! 🙂
מצאתי עוד משהו מוזר: בלוגבוק המשחק צובר את שעות הטיסה שלי, אבל לא הפלות או תקיפות מוצלחות. יש סיבה?
#14 · לפני 18 שנים
הוא מתעד רק הישגים מקמפיינים?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.