77 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#2 · לפני 18 שנים
dorshoshani כתב/ה:איתי המפה החדשה יפה מאוד .
השאלה שלי היא אם המפה החדשה היא תיהיה המפה שעליה נבנה את המשימותב TE ?

נראה לי שכן.
#6 · לפני 18 שנים
איתי,

אני מקפיץ נושא קודם שהועלה פה.
אמרנו שגם כתוב שהדבר הגדול המשמעותי בשטח זה בסיס רמת דוד שכולל בתוכו 3 טייסות F16C/D בבלוקים מסויימים אבל הוא נקרא כביכול בסיס הברקים וכו'.
כמו כן אמרת שטייסת העמק לא נכללת, אבל צריך שמשהו ישלים אותה, אז אולי רק למען הראיה בעין אולי כדאי שכן תוסיף אותה, כמו הבלוק של טייסת העקרב, רק בכדי שיראו ברק דו מושבי ברמת דוד.

רק בכדאי שיהיה את כל הטייסות


סופ"ש נעים

DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#7 · לפני 18 שנים
היי דור. זה אכן פתרון לא רע, אבל מצריך בנייה מחדש של משימת הבסיס מה שיקח קצת זמן. אני אראה מה אפשר לעשות בעדכון הבא - אלא אם אתם מעדיפים לחכות עוד שבועיים 😉
#8 · לפני 18 שנים
איתי לאאאאאאאאאא נוו ואחי בחיאת!!! מתחננים אלייךךךך שחרררררררררררר

תעשה לנו את יום השישיי שמחח!!! בחיאת אחייי!!!

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#9 · לפני 18 שנים
rubip כתב/ה:איתי לאאאאאאאאאא נוו ואחי בחיאת!!! מתחננים אלייךךךך שחרררררררררררר

תעשה לנו את יום השישיי שמחח!!! בחיאת אחייי!!!

אני איתך!!!
יאללה איתי תשחחרר בבקשה... ושיהיה שיש הזה אם אפשר חחח... 😉
#10 · לפני 18 שנים
Echo, אה, זה כבר דבר שונה, אם זה לעבוד שבועיים נוספים ועוד צבא, אני האחרון שיקשה עלייך בעניין, אז בסדר, אין צורך.

כמה לדעתך ההורדה/התקנה/כל השטח תשקול?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#11 · לפני 18 שנים
אולי תפסיקו לנג'ס ותחכו קצת?... 😕
118...Big things are done secretly
#12 · לפני 18 שנים
וואלה לי אין בעיה לחכותעוד שבועיים כדי שיהיה יותר טוב.
מה קרה לכם?מה אין לכם סבלנות?

איתי, קח כמה זמן שאתה רק רוצה, מצידי שחרר את השטח עוד חודשיים.
עדיף שיהיה שטח יפה, וטוב, ושיהיה מציאותי (109 ברמת דוד- חובה לדעתי) מאשר
להוציאכל חודש עדכון חדש.

קורס טיס מס 162 HERE I COME
#13 · לפני 18 שנים
ido117, זה דעתך.
אני חושב שיש להוציא את השטח כי בכל מקרה תמיד יהיה איזה משהו קטן שצריך לשדרג אז אני אומר שהוא יוציא היום(כמו שהוא אמר ) ואז אנחנו נבדוק כי תסכים איי ש100 אנשים בודקים אפשר למצוא יותר תקלות אם יש וויתר מהר מאשר אחד.
וזה לא חובה לפחות ככה אני חושב...
#14 · לפני 18 שנים
ido117, אני בטוח שאתה לא לומד כמו חלק כאן...
כמוני ועוד הרבה...
ואתה יודע שעוד מעט חוזרים ללמוד ולא לכולם יש זמן לשחק בזמן הלימודים..
בגלל זה רוצים לשחק קצת לפני הלימודים.

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#15 · לפני 18 שנים
חברים לדעתי ECHO עשה עבודה מדהימה,

אם נצתרך לחקות עוד טיפה אז נחקה ונהנה מזה עוד יותר( אני כותב מילים אלו בחריקת שינים נוראית כי גם אני מת להוצאת השטח.)

אבל אם ECHO אומר שיוכל להוציא עדכון לשטח מאוחר יותר עם הצעות ושיפורים שלנו זה עוד יותר טוב.

כמובן שעדיף שיהיו לשטח מאות של בודקים ובעלי רעיונות כמו שיש לסימולטור שכול הזמן יוצאים עדכונים ותיקונים לבאגים.

אני יודע שכולם גם מתים שהשטח יהיה הכי מצאיותי שאפשר, אבל לפעמים צריך להמתין כי עדיין ECHO הוא בסה"כ בן אדם ( לפחות זה מה שכולנו חושבים.... - אם אתה לא אתה מומן לתקן אותי ולציין את הזן שלך 😄 )

אז עם הכל הבדיקות של משתמשים בפועל נוכל לייצר שטח שהוא עוד יותר טוב מההוצאה המקורית שלו, כי כול אחד רואה פרט אחר שהיוצר אולי לא שם לב אליו.
HAMMER
מ"ט 117 טייסת הסילון הראשונה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.