#1
·
לפני 18 שנים
Echo, בכל זמן שתרצו. אני זמין.
dorshoshani כתב/ה:איתי המפה החדשה יפה מאוד .
השאלה שלי היא אם המפה החדשה היא תיהיה המפה שעליה נבנה את המשימותב TE ?

שי_אלעזר כתב/ה:איתי, אני לא יודע אם שמת לב אבל ניצנה" ו"עובדה" נמצאים מחוץ לישראל....

rubip כתב/ה:איתי לאאאאאאאאאא נוו ואחי בחיאת!!! מתחננים אלייךךךך שחרררררררררררר
תעשה לנו את יום השישיי שמחח!!! בחיאת אחייי!!!


התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.