שלום איתי,
שמי ליאור, אני כמובן אוסיף את שאר הנהלים לגבי כניסה ויציאה מאיזורים
בהמשך, אני מקווה שעד יום שבת כבר הכל יהיה מוכן,הנדב"ר שלי נמצא
בפורום פאלקון AF ותוכל להציץ בו,כמו כן אני חושב שעדיף שהאיזורים
יודבקו על מפה אחרת ולא ישארו במפה המקורית שאותה פרסמתי, זה בהחלט
יהיה עדיף, אם תזדקק לעזרה או במידה ויתעוררו שאלות תרגיש חופשי לפנות
אליי במייל Lior22g@nana.co.il
עדי, באמצע טיסה אין מספיק זמן בכדי להתחיל ולעיין עמוקות בספרות תעופתית
ובמושגים, על כן עליך לשנן ולזכור את כל הנדב"ר בע"פ, זה אתגר קטן מאוד עבור
אדם שרוצה להתמקצע וללמוד להטיס F-16 ולהכיר אותו ואת כל מערכותיו על
בוריין, בכדי לסייע בזכירת הנהלים, עלינו לתרגל עם כל שאר המעוניינים להתמקצע
בנהלי הדיבור בקשר ולהתאמן עליהם בכדי להטמיע אותם בזכרונינו, לכן אני מציע
שנתאם מועד לטיסות תרגול, אך מקום הדיון על כך הוא לא כאן אלא בדיון בנושא
הנדב"ר,
שיהיה ערב טוב,
Madrid1
Watch You'r Six You'r Ass Is On Fire