69 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס שטח ישראל המשופר - כל הפרטים
דיון

שטח ישראל המשופר - כל הפרטים

376 הודעות 40,832 צפיות לפני 18 שנים
#6 · לפני 18 שנים
שלום איתי,

כפי שידוע לך, מפת ישראל מחולקת בחיל האויר לאיזורים,
אני ביצעתי חלוקה רנדומאלית של המפה לאיזורי טיסה, לכל איזור נלווים
נהלי כניסה ויציאה, תקרת טיסה, רצפת טיסה מותרת בכל איזור, בימים אלו
אני בונה נהלי דיבור בקשר הכוללים בתוכם גם את המפה והאיזורים, אני עדיין
בשלבי עבודה על כל הנהלים, אך אתה מוזמן להציץ בהם, בכדי לתרום לריאליסטיות
של הסימולטור אני חושב שיהיה טוב אם נוכל לצרף למפת הירך של הטייס את מפת
ישראל המחולקת לאיזורים כמו כן נוכל לדעת היכן X נמצא בכל איזור ואיזור,

ממתין לתשובתך האם זה בר ביצוע, אם כן צור איתי קשר ונשתף פעולה בכדי
להביא את התוצר הסופי עוד מספר צעדים קדימה,

בברכה,
Madrid1
Watch You'r Six You'r Ass Is On Fire
#7 · לפני 18 שנים
עם זה יהיה אפשרי אפשר להכניס את הנדב"ר שלך גם לכול שאר הדפים שבברך
#8 · לפני 18 שנים

עם זה יהיה אפשרי אפשר להכניס את הנדב"ר שלך גם לכול שאר הדפים שבברך


ואם אפשר להכניס גם את כל ספר פאלקון...

אחי, אתה צריך להבין שיש דברים שצריך לזכור בע"פ. אי אפשר להכניס את הכל לשם. יש דברים קטנים
שבאמת נחוצים ויכולים לעזור, כמו נתונים טכניים על מבנים לדוגמא. אבל אם מישהו אומר לך:
"מיג צובע אותי בשעה 2", אתה לא תתחיל לחפש שם מה זה "צובע".
#9 · לפני 18 שנים
מסכים עם SUB MACHINE

אני חושב שאלו דברים שצריך לזכור בע"פ ולשנן, לכן הצעתי לבצע משימות
תרגול נדב"ר אבל לא היתה היענות, אולי זה יהיה רלוונטי יותר כאשר אסיים
לעבוד על הנדב"ר הדבר החיוני היחידי שרצוי שיהיה במפת הברך הוא החלוקה
לאיזורים של מפת ישראל, ואינדיקטור שיציין היכן אתה נמצא על המפה.

שיהיה המשך יום נעים
Madrid1
Watch You'r Six You'r Ass Is On Fire
#10 · לפני 18 שנים
אהלן, חזרתי לאחר שבועיים בצבא ולכן היו תגובות עד עתה.

חן - הסקין מדהים. שלח לי אותו במייל ואני אכניס אותו לשטח.

Mike_69th - תודה על העזרה! אני חושש שאם נתחיל לעבוד על סקינים כרגע השחרור ידחה, ואני משתדל לשחרר את השטח בימים הקרובים. מכיוון שהפעם הבאה שאני אהיה בבית תהיה בעוד שבועיים במקרה הטוב עדיף לדעתי לחכות עם זה לעדכון הבא. אין לי בעיה לשלוח לך טקסטורות מפאלקון במידה ואתה עדיין מעוניין.

Madrid1 [מה שמך?] - יוזמה מבורכת. אני מצרף קישור למפת הירך המשופרת של השטח ולמפה המקורית. על מנת לשלב את האזורים בסימולטור צריך "להלביש" אותם על אחת המפות האלו או לחלופין ליצור מפה חדשה ובתנאי שתהיה חופפת למפות הקיימות לחלוטין. [מי טוב בפוטושופ כאן?]
המפה בסימולטור תמיד ממורכזת על מיקומך הנוכחי כך שיש תמיד אינדיקציה היכן אתה נמצא.

מפה חדשה

מפה מקורית
#11 · לפני 18 שנים
איתיי!!! סוף סוף אתה פה!!
אחייי בחיאתתת תגיד מתי אתה משחרר?<?
אנשים פה רוצים לשחק קצת לפני שיוצאים לבצפר!!

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#12 · לפני 18 שנים
sub machine לא התכוונתי שכשאומרים לך משהו אתה תתכיל לחפש את זה התכוונתי שתוכל לעבור על זה וללמוד את זה בעל פה בעמצה טיסה
#13 · לפני 18 שנים
שלום איתי,

שמי ליאור, אני כמובן אוסיף את שאר הנהלים לגבי כניסה ויציאה מאיזורים
בהמשך, אני מקווה שעד יום שבת כבר הכל יהיה מוכן,הנדב"ר שלי נמצא
בפורום פאלקון AF ותוכל להציץ בו,כמו כן אני חושב שעדיף שהאיזורים
יודבקו על מפה אחרת ולא ישארו במפה המקורית שאותה פרסמתי, זה בהחלט
יהיה עדיף, אם תזדקק לעזרה או במידה ויתעוררו שאלות תרגיש חופשי לפנות
אליי במייל Lior22g@nana.co.il

עדי, באמצע טיסה אין מספיק זמן בכדי להתחיל ולעיין עמוקות בספרות תעופתית
ובמושגים, על כן עליך לשנן ולזכור את כל הנדב"ר בע"פ, זה אתגר קטן מאוד עבור
אדם שרוצה להתמקצע וללמוד להטיס F-16 ולהכיר אותו ואת כל מערכותיו על
בוריין, בכדי לסייע בזכירת הנהלים, עלינו לתרגל עם כל שאר המעוניינים להתמקצע
בנהלי הדיבור בקשר ולהתאמן עליהם בכדי להטמיע אותם בזכרונינו, לכן אני מציע
שנתאם מועד לטיסות תרגול, אך מקום הדיון על כך הוא לא כאן אלא בדיון בנושא
הנדב"ר,

שיהיה ערב טוב,
Madrid1
Watch You'r Six You'r Ass Is On Fire
#15 · לפני 18 שנים
איתי המפה החדשה יפה מאוד .
השאלה שלי היא אם המפה החדשה היא תיהיה המפה שעליה נבנה את המשימותב TE ?

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.