136 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים כואב הלב!! שחררו כבר את שליט!!
דיון

כואב הלב!! שחררו כבר את שליט!!

21 הודעות 2,411 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
ארגון החמאס פרסם היום קלטת שמע שבה נשמע כולו של גלעד שליט..

הכתבה המלאה...

http://news.walla.co.il/?w=//1128013

סעמקקקק עם הממשלה הזאתתת שיתחילו להזיז תתחת!!
כמה אפשר???. הבן אדם שירת בשביל המדינה והמדינה לא יכולה לעשות כלום!

בושהההה פשוט בושה!!!

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#2 · לפני 19 שנים
הבושה היא בכלי התקשורת המטומטמים שלנו שמשמיעים את ההקלטה מיליון פעם כדי לזרוע פאניקה וכעס בציבור רק בשביל רייטינג.

ממש עשו לנו טובה ששיחררו קלטת חחח.

מזל שאנחנו מספקים להם מים וחשמל ודלק בתמורה קיבלנו קלטת אודיו.

שנה עברה וברור לכולם שאם עכשיו ישחררו מחבלים תשאל השאלה אז למה זה לקח שנה לכול הרוחות?

העיקר שבית המשפט הכריז על תנועת כך כארגון טרור חחח כמה פיגועים עשו כך? כמה החמאס והפתח?

זה מה שקורה כשנוהגים ברפיסות וצביעות האויב מתחזק וגם המחיר לשחרורו של שליט עולה.

בקטנה הכי חשוב זה לתת חצי מיליארד דולר לאבו מאזן וחבורת הרוצחים שלו.

למה לא יוצאים להפגין למען שיחרורו? איפה עם ישראל? אז אני מגיב ועוד כמה יגיבו (וחלק יקראו לי מפגר ובלה בלה ) ויעבור עוד יום והחדשות יתחלפו ויפלו עוד קאסמים ואולי גם כמה קטיושות...

ועוד כמה חודשים ואז לאיראן תהיה פצצה גרעינית ושוב פעם כולנו נתלונן באינטרנט.....עד שלא יהיה אינטרנט יותר 😕
#5 · לפני 19 שנים
claud כתב/ה:הבושה היא בכלי התקשורת המטומטמים שלנו שמשמיעים את ההקלטה מיליון פעם כדי לזרוע פאניקה וכעס בציבור רק בשביל רייטינג.

ממש עשו לנו טובה ששיחררו קלטת חחח.

מזל שאנחנו מספקים להם מים וחשמל ודלק בתמורה קיבלנו קלטת אודיו.

שנה עברה וברור לכולם שאם עכשיו ישחררו מחבלים תשאל השאלה אז למה זה לקח שנה לכול הרוחות?

העיקר שבית המשפט הכריז על תנועת כך כארגון טרור חחח כמה פיגועים עשו כך? כמה החמאס והפתח?

זה מה שקורה כשנוהגים ברפיסות וצביעות האויב מתחזק וגם המחיר לשחרורו של שליט עולה.

בקטנה הכי חשוב זה לתת חצי מיליארד דולר לאבו מאזן וחבורת הרוצחים שלו.

למה לא יוצאים להפגין למען שיחרורו? איפה עם ישראל? אז אני מגיב ועוד כמה יגיבו (וחלק יקראו לי מפגר ובלה בלה ) ויעבור עוד יום והחדשות יתחלפו ויפלו עוד קאסמים ואולי גם כמה קטיושות...

ועוד כמה חודשים ואז לאיראן תהיה פצצה גרעינית ושוב פעם כולנו נתלונן באינטרנט.....עד שלא יהיה אינטרנט יותר 😕


צודק בכל מילה!
#6 · לפני 19 שנים
ההודעה אמנם מפיו, אך אני די חושב כי לא הוא שכתב אותה.
יש בה אלמנטים שנועדו לעורר אהדה וכו', דברים מחושבים
שלא באים בספונטניות בד"כ.
(אמנם יש לו זמן, אבל ההודעה נשמעת לי ככתובה בידי שוביו).
(למשל שני הטיעונים ש"שהייתי במבצע צבאי ולא סוחר סמים" (הנימה נשמעת לי של אדם חיצוני שלא מישראל ששמע על הדברים כפשוטם והעביר אותם בכתב) ו"כמו שיש לי הורים, אמא ואבא, גם לעצירים הפלסטינים יש אמהות ואבות שחייבים להחזיר להם את בניהם" שנשמע שמאלני מדי, עמדה די נוחה וחביבה מצדם של ארגונים שכאלה. כמו כן גם לגבי מצבו המדרדר - נועד לזרז הליכים, מה שסותר גם קצת את הצהרות המחבלים בדבר הטיפול בו ומצבו הטוב ובגלל הטיעונים הנ"ל קשה להחליט למי להאמין)
מצאו בו שימוש נוסף ככלי ע"מ לממש את מבוקשם.


ישראל צריכה להתחיל לפעול ע"מ להגן על עצמה, ולא לחכות לפעולות של ארגוני המחבלים ואז להגיב בכמה הפגזות. ממשלת הקלון הזאת מנסה לשמור על מעמדה בזמן שהחיילים הפשוטים מנסים לשמור על חייהם בהיתקלויות, בקרבות ובפעולות האיבה נגדם. יש לנפץ את הנתק הקיים בין הממשלה לבין שאר העם, ולהעיר את הממשלה מהחלומות שלה למציאות, לפני שיהיה מאוחר מדי...
#7 · לפני 19 שנים
desert tomcat-204 כתב/ה:המדינה יכולה לשחרר אותו אם הם יסכימו לשחרר את הפלשתינים השבויים אצלנו

אם נשחרר אסירים פלשתינים תמורתו אז הוא אולי יחזור, אבל ההבא בטור יחטף במגמה לשחרר עוד אסירים.
אסור להיכנע לדרישות של האויב באשר הוא!
כשאני הייתי חייל בגבול הצפון הבהרתי לצוות שלי היטב שאם משהו משתבש ואני נחטף, אני רוצה שהם ידפקו פגז על הרכב של החוטפים ולא אכפת לי שגם אני אמות. לא הייתי רוצה לחיות בשבי ובטח שלא הייתי רוצה שהמדינה תשחרר רוצחים תמורתי! עם כל הצער שבעניין למדינה עדיף חייל מת מאשר חייל חטוף. חלקכם בטח יחשבו שהדעה שלי קיצונית ומוגזמת, אבל לדעתי היא הנכונה.
הדרך היחידה לשחרר אותו מבלי להפגין חולשה ופאטטיות היא לגבות מהעם הפלשתיני ומארגוני הטרור מחיר כבד בנפש וברכוש. צריך להכניס להם טוב למוח שלא ניכנע להם גם אם זה יעלה בחייו של החטוף.
נערך לאחרונה: לפני 19 שנים
#8 · לפני 19 שנים
מדובב בהחלט התחביר של המשפטים הוא כמו של ילד קטן (או פעיל חמאס לא מבין עברית...)
#9 · לפני 19 שנים
מסכים עם כול מילה שלכם חבר'ה!!

מה שחרא זה שלא עושים כלום!!! סעמקקקק כמה אפשר לחכות כמה?????...
ולא מדובר רק בשליט אלה על עוד שני חיילים!!

ומה הכי מעצבןןןן שעוד כמה שעות יצא אולמרט המעפן הזהה עם איזה תרוץ לתקשורתתת למה הם לא יוצאים במו"מ! אולמרט!!!!! תתעורר כבררררררר זה חיים זה לא עוד סרט מעפן שלך!!!!

זה פאקינגגג שנה!!
ואז זה יהיה שנתיים שלוש וארבע גם!!
וככה הזמן יעבור בלי להזיז תתחת!!

סעמקקקק עם כול זה!!

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#11 · לפני 19 שנים
באמת עצוב חברה
שנה שהממשלה לא עושה כלום
יש לנו מזל שהוא חי..אבל עכשיו הם רוצים אסירים בתמורה...
כמו שרובי אומר..שיזיזו תתחת שלהם..

לא נורא.. עוד מעט וינוגרד הסופי..ככה אולמרט יעוף מהכסא..
אבל לצערי זה לא ישנה כלום
יבוא מישהו חדדש ושוב אנחנו נתקענו עם ביבי וברק שני ראשי ההמשלה הגרועים ביותר..
לעם יש זיכרון קצר למעני

אבל קצת גלשתי לנושאים אחרים

אני באמת מקווה לשחרורו ושיהיה בריא



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#12 · לפני 19 שנים
אני חשוב שצריך לדבר עם הערבים. בדרך כלל אני נגד הדברות איתם אבל זה בערך מה שהייתי אומר:

"אנשים נכבדים הוכחתם את צדקתכם. הוכחתם שעלינו לחשוב בכובד ראש ולהתייחס לבעיה ברצינות.
אי לכך ובהתאם לזאת אני מכריז שעזה תופצץ מן האויר כל שעתיים. כל שעתיים יפלו עליכם 3 טון פצצות בשבוע הראשון ובשני יוכפל המספר וכן הלאה עד שתשחררו את גלעד שליט.
רציתם שתהיה הדברות ?! יש הדברות ! הדברות בשפה שלכם. שפת הכח והברוטליות...
מנטליות זו תמשך עד אשר יוחזר גלעד שליט. "

לדעתי, אנחנו צריכים לבוא מעמדה של כח.
לא להתחנן אליהם שישחררו אותו אלא לגרום להם להתחנן שניקח אותו כבר כי הם לא יכולים יותר....
תחשבו על זה !
ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם אמחצם ולא יכלו קום יפלו תחת רגלי
#13 · לפני 19 שנים
אולמרט זה בולשיט אחד גדול
הוא פחדן הממשלה פחדנית לא אכפת להם בגרוש מגלעד שליט
מה שהוא אמר לפני כמה ימים "לא היה יום אחד לא עשינו מאמצים כדי לשחחר את גלעד"
הוא יכול לדחוף את המשפטים האלו לתחת כי הוא שקרן אחד גדול
תמיד ידעתי שזאת טעות שהוא נהפך לראש ממשלה מהרגע הראשון שהוא פעל ובמיוחד אחרי מלחמת לבנו השניה !
בושה פשוט בושה למדינה הזאת

בברכה רס"ן ארתור ומפקד גף צילום אווירי - טייסת 106 חוד החנית
Hawk.Eyes מעצב טייסת חוד החנית
#15 · לפני 19 שנים
רק שתדעו כשהוא אמר ולא סוחר סמים הוא התכוון ל-טננבויים שהמדינה שיחררה אותו..
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.