פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
83
חברים מחוברים
31
28
24
a
a
A
a
A
A
b
B
B
B
C
D
d
d
+59
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
Hawk-Eyes
H
Hawk-Eyes
22
פוסטים
חבר/ה מ-05/2007
בת ים
ביקור אחרון לפני 18 שנים
חתימה
בברכה רס"ן ארתור ומפקד גף צילום אווירי - טייסת 106 חוד החנית
Hawk.Eyes מעצב טייסת חוד החנית
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
טייסת 106 חוד החנית · לפני 18 שנים
בן אני עצבני אליך.
יש בעיה בשכל כנראה רשמתי הכל כאילו כלום אחרי שאני יחזור מהבסיס תן לי חניכים ובלי בעיה אני ישב איתם עכשיו יש לי עבודה יש לי אימונים יש לי תחרויות אני עסוק אז
טייסת 106 חוד החנית · לפני 18 שנים
בן אני עצבני אליך.
[quote:89232282fc="Eagle_King"]alex12, עם כל הכבוד לזה שאין לך זמן לא אשמתי. אני לא יכול לבד מול 5 חניכים, אתה רק יודע להציב לעצמ
טייסת 106 חוד החנית · לפני 18 שנים
רקע למחשב של חוד החנית
לא משהו הוא לא עשה כלום אולי לכם זה נראה טוב לי זה נראה חובבני גזירה עקומה של הסמל =\ הכל מלוכלך תמונה לא נקיים וזה לא קשור לעשן בקיצור הוא חתך את סמל חוד החנ
DCS World · לפני 18 שנים
דיון התמונות הרשמי
חח יפה יפה מזל טוב אחי תתאמן עוד ועוד שתוכל לעשות את זה הכי מהר שאפשר
DCS World · לפני 18 שנים
דיון התמונות הרשמי
[quote:f7792b742d="alex12"]כל הכבוד ארתור תמונות ממש טובות ואבל שלא תחשוב שזה פותר אותך מאימונים על תידלוק אווירי בקורס טייס שלך... אל תדא
DCS World · לפני 18 שנים
דיון התמונות הרשמי
[quote:93de393bad="Eagle_King"]ירמי אני אסביר לך.. דבר איתי. ותמונות יפות רק הגרפיקה אצלך על הפנים... אתה ממש מעודד בן ואני יודע זה ב
DCS World · לפני 18 שנים
דיון התמונות הרשמי
יש לך איסי או משהו ? עם כן תתחבר אני ישלח לך משימת תדלוק אווירי תוסיף אותי : 133431313 או במסנג'ר : Pogosian@017.net.il
DCS World · לפני 18 שנים
דיון התמונות הרשמי
[quote:2fe1f2c5e5="jetjer"]יפה. תמונות נהדרות. דרך אגב, איך מוצאים את המטוס המתדלק?? האם כך: שאני לוחץ במקש \ ולוחץ F5 ל AWACS ואחר כך לוחץ F3 כדי לקבל ווקטור ל
DCS World · לפני 18 שנים
דיון התמונות הרשמי
אהלן חברה טוב אז ככה פעם ראשונה שאני מנסה לעשות תדלוק אווירי והצלחתי על הפעם הראשונה למרות אמרו לי שזה מסובך והכל הנה כמה תמונות טיפה ערוכות התקרבות למוט הת
תעופה וביטחון · לפני 18 שנים
לכל מי שלא שם לב! גליון 175 טיסה מהכורסא אונליין!
גאווה לטייסת שלנו וגאווה לי חחח אני מפורסם *_* חח וגם אלכס אבל בחרו תמונה שלי ואני שמח :P