#1
·
לפני 19 שנים
נקווה שהוא עדיין חי...אפילו לאחר שהוא נשמע בתקליט (כל יכול להיות)!
אני הייתי מאשים את ראש הממשלה!!!...אבל לא רק ראש הממשלה- הגדול העיקרי הוא *העם*, שבחר בו!!!!!! 😠 😠 😠
אבל עדיין- לא היה במי ליבחור כי כולם בממשלה אותו shit.....
אני הייתי מאשים את ראש הממשלה!!!...אבל לא רק ראש הממשלה- הגדול העיקרי הוא *העם*, שבחר בו!!!!!! 😠 😠 😠
אבל עדיין- לא היה במי ליבחור כי כולם בממשלה אותו shit.....
