147 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים כואב הלב!! שחררו כבר את שליט!!
דיון

כואב הלב!! שחררו כבר את שליט!!

21 הודעות 2,411 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
נקווה שהוא עדיין חי...אפילו לאחר שהוא נשמע בתקליט (כל יכול להיות)!

אני הייתי מאשים את ראש הממשלה!!!...אבל לא רק ראש הממשלה- הגדול העיקרי הוא *העם*, שבחר בו!!!!!! 😠 😠 😠

אבל עדיין- לא היה במי ליבחור כי כולם בממשלה אותו shit.....
#2 · לפני 19 שנים
טכנית אולמרט הוא ממלא מקום רה"מ שהפך לרה"מ בגלל אשפוזו של א.שרון
(לפחות עד כמה שאני יודע. תקנו אותי אם אני טועה),
אז אף אחד גם לא ממש בחר בו...

ולפי ynet הוא מוכן לשחרר כ-250 אסירים של הפתח.
#4 · לפני 19 שנים
עכשיו רואים שחמאס נחלש והוא בלחץ. בגלל זה פירסם את הקלטת
פגיעה שלנו בהם עלולה לסכן את חייו של גלעד שליט לכן עלינו בלאת ברירה לצערי לעשות עסקה
ההיסטוריה מלמדת על כך
אי אפשר להתחמק מהעסקה הזאת לצערי
אני באמת מקווה שכן אבל לא

אני מקווה בשביל גלעד שהוא חי ובריא
לכו תדעו מתי צילמו את הקלטת הזו



מהירים כברק - עוקצים כעקרב
#5 · לפני 19 שנים
מה שמדהים אותי הוא איך שהממשלה שלנו הופכת להיות ה"רעים" בסיפור הזה כי הם לא מוכנים לשחרר מאות רוצחים תמורת חייל אחד במקום החמאס. אותם מחבלים נעצרו במשך שנים במאות מבצעים תוך סיכון חיילי צה"ל. בזכות אותם מעצרים נפגעו תשתיות הטרור והפיגועים פחתו בצורה משמעותית. שחרור אותם מחבלים יסייע לשקם את את אירגוני הטרור ויסכן את ישראל. אם תשוו עם מקרים דומים בהיסטוריה תמצאו שמשך הזמן שגלעד שליט בשבי לא שונה ממקרים דומים. בכל המקרים המשא ומתן היה חשאי וחשוב שתבינו שזה שלא כותבים את זה בעיתון לא אומר שזה לא קיים.

אני מבין שבסוף כנראה ישחררו מחבלים תמורת גלעד שליט, אבל לא צריך ישר להיכנע לדרישות החמאס, יש עוד שיקולים שצריך לקחת בחשבון.
#6 · לפני 19 שנים
אז אף אחד גם לא ממש בחר בו...


בזה אתה צודק!

אבל ממה שקרה זה שכל אלה שלא הצביעו, ההצבעה שלהם עוברת אוטומטית לראש הממשלה הנוכחי!!...וזה מה שקרה!! 🙁 😠

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.