#1
·
לפני 20 שנים
אוקי, נתחיל בזה שזה כולל שני תוספות, אחד זה FLIGHT DECK 3 שזה הנושאות מטוסים והתוכנה שנותנת לכם לשגר והמשגרים ולעצור בכבליים עם HOOK וכו, והשני זה אף-18 בתשלום גם כן :]
נמשיך בזה שזאת היתה הטיסת רשת הכי הכי כייפית שהיתה לי אי פעם, ותאמינו לי הייתי בהרבה 😄
חברי לטיסה זאת היה Rinceweind, שנינו טסנו באף 18.
כמו בן, בסוף הטיסה החלטנו להתחיל מדיניות חדשה בטיסות רשתבפלייט סימולטור.
בסופי שבוע, יום שבת, אנחנו כל פעם טסים טיסות של NAVY בנושאות מטוסים ממריאים נוחתים עושים כיף וכו, בידיוק כמושעשיתי בטיסה הזאת עם Rinceweind 😉
הטיסה תכלול פקח בזמן אמת, שזה סביר להניח יהיה אני (כן אני גם אוהב לפקח 😛) ואני ישתמש בתוכנה שנקראת FS NAVIGATOR שהיא למעשה התוכנה האידיאלית לפקח 😛 כמו מכ"ם כזה של פקחי תעופה רק לפלייט סימולטור.
שאר האנשים יהיו טייסים, לכולם חייבים להיות את כל המטוסים מהרשימה כדי שיוכלו לראות אחד את השני, אבל בטיסה עצמה אפשר לבחור איזה שרוצים מהרשימה, אף-14, אף-18, סקייהוק וכ"ו וכ"ו
הטייסים יטוסו לפי הוראות הפקח בכל הקשור למספר משגר ואישורים לשיגור ונחיתה והקפה וכ"ו
מינימום 3 טייסים לא כולל פקח, יש כבר שני טייסים ופקח 100% לפרוייקט הזה, חסר עוד טייס למינימום, משם כבר השמיים הם הגבול :]
אז הינה טעימה מהטיסה שלי ושל Rinceweind היום :]
פה אנחנו בחניות עושים את ההכנות והתכנונים להמראה:

עוד אחת:

אני לקחתי משגר מס'3 (הכי שמאלי) והוא משגר מספר 1 (הכי ימני)

הוא שיגר ומתחיל להתאזן, אני משגר ישר אחריו:

אחרי שיגור, מתאזן ונכנס למבנה:

מבנה:




שימו לב לRinceweind 😛


הפוך 😎



באים לנחיתה, אני נוחת והוא נכנס להקפה

בFINAL

אחרי הנחיתה, חונה

מסתכל על Rinceweind נוחת :]


אחרי שנחתנו הבנו שזה היה אחד הדברים היותר כיפיים שעשינו אי פעם בסימולטור ויצאנו לעוד פעם 😄


אח"כ נכנסנו ישר להקפה, אני נחתתי, חניתי ושוב צפיתי בRinceweind נוחת

Rinceweind הלך לעשות עוד נחיתה, אני חניתי לי וישבתי על בירה מחכה 😄

עדיין מחכה

Rinceweind נחת, ושוווווב פעם עלינו לאוויר 😄

במשגרים 1 ו2 מוכנים להמראה

שוב במבנה



הפעם קצת יותר נועזים :]


שוב פעם באים לנחיתה, Rinceweind נוחת ואני הולך לעשות הקפה, ליוויתי אותו עד לנחיתה

צילום של הנחיתה שלו מתוך תא הטייס שלי :]


וזהו, זה הכל :] אתם כווווולכם מוזמנים בסופי שבוע בימי שבת לטוס איתנו טיסות לא פחות טובות מזאת :] ואני חייב לציין שזה כיייייייף 😄😄😄
נתראה באוויר 😎
נמשיך בזה שזאת היתה הטיסת רשת הכי הכי כייפית שהיתה לי אי פעם, ותאמינו לי הייתי בהרבה 😄
חברי לטיסה זאת היה Rinceweind, שנינו טסנו באף 18.
כמו בן, בסוף הטיסה החלטנו להתחיל מדיניות חדשה בטיסות רשתבפלייט סימולטור.
בסופי שבוע, יום שבת, אנחנו כל פעם טסים טיסות של NAVY בנושאות מטוסים ממריאים נוחתים עושים כיף וכו, בידיוק כמושעשיתי בטיסה הזאת עם Rinceweind 😉
הטיסה תכלול פקח בזמן אמת, שזה סביר להניח יהיה אני (כן אני גם אוהב לפקח 😛) ואני ישתמש בתוכנה שנקראת FS NAVIGATOR שהיא למעשה התוכנה האידיאלית לפקח 😛 כמו מכ"ם כזה של פקחי תעופה רק לפלייט סימולטור.
שאר האנשים יהיו טייסים, לכולם חייבים להיות את כל המטוסים מהרשימה כדי שיוכלו לראות אחד את השני, אבל בטיסה עצמה אפשר לבחור איזה שרוצים מהרשימה, אף-14, אף-18, סקייהוק וכ"ו וכ"ו
הטייסים יטוסו לפי הוראות הפקח בכל הקשור למספר משגר ואישורים לשיגור ונחיתה והקפה וכ"ו
מינימום 3 טייסים לא כולל פקח, יש כבר שני טייסים ופקח 100% לפרוייקט הזה, חסר עוד טייס למינימום, משם כבר השמיים הם הגבול :]
אז הינה טעימה מהטיסה שלי ושל Rinceweind היום :]
פה אנחנו בחניות עושים את ההכנות והתכנונים להמראה:

עוד אחת:

אני לקחתי משגר מס'3 (הכי שמאלי) והוא משגר מספר 1 (הכי ימני)

הוא שיגר ומתחיל להתאזן, אני משגר ישר אחריו:

אחרי שיגור, מתאזן ונכנס למבנה:

מבנה:




שימו לב לRinceweind 😛


הפוך 😎



באים לנחיתה, אני נוחת והוא נכנס להקפה

בFINAL

אחרי הנחיתה, חונה

מסתכל על Rinceweind נוחת :]


אחרי שנחתנו הבנו שזה היה אחד הדברים היותר כיפיים שעשינו אי פעם בסימולטור ויצאנו לעוד פעם 😄


אח"כ נכנסנו ישר להקפה, אני נחתתי, חניתי ושוב צפיתי בRinceweind נוחת

Rinceweind הלך לעשות עוד נחיתה, אני חניתי לי וישבתי על בירה מחכה 😄

עדיין מחכה

Rinceweind נחת, ושוווווב פעם עלינו לאוויר 😄

במשגרים 1 ו2 מוכנים להמראה

שוב במבנה



הפעם קצת יותר נועזים :]


שוב פעם באים לנחיתה, Rinceweind נוחת ואני הולך לעשות הקפה, ליוויתי אותו עד לנחיתה

צילום של הנחיתה שלו מתוך תא הטייס שלי :]


וזהו, זה הכל :] אתם כווווולכם מוזמנים בסופי שבוע בימי שבת לטוס איתנו טיסות לא פחות טובות מזאת :] ואני חייב לציין שזה כיייייייף 😄😄😄
נתראה באוויר 😎

