120 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים Rincewind
R

Rincewind

59פוסטים חבר/ה מ-08/2005 ביקור אחרון לפני 18 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
ימים של טיולים
הראשונה מדהימה
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
איך אני יכול לנצל?
אם אני לא טועה הן משמשות כ Rudder Pedals, בשביל לתקן במידה ויש רוח, ובפאלקון שאתה על האדמה הן משמשות גם כדי להזיז את הגלגלים. אבל אני בכלל לא סגור על זה שזה נכו
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
איך אני יכול לנצל?
אני לא חושב שאתה יכול לחבר אותם ישירות למחשב. אני תמיד חיברתי אותם דרך ההגה, ואז פשוט רק הגדרתי את הדוושות.
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
סרט של ההפצצה בכור בעיראק !!
אתה צודק מוסטנג... ראיתי בערוץ 8 נראה לי איזה תחרות של שני אנשים, שהמנצח בינהם יזכה לטוס באפ16. העבירו אותם אימון, אחד האימונים היה באמת שמכניסים אותם לתא הזה ו
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
המחשב שלי כמעט נשרף כשצילמתי את זה. 757-200, אל על.
סוף הדרך... DanP, אין פה שום עריכה
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
איפה יש נושאת מטוסים במשחק?
נושאת מטוסים בפלייט סימולטור אין במקור. יש תוספות שמוסיפות לך נושאות מטוסים. תוספת אחת שאני מכיר היא Flight Deck 3 שהיא בתשלום. במידה ותקנה אותה יש בReadme כל מ
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
שנה טובה
שנה טובה! Sting935 הרגת אותי עם התמונה חחחחחח :D
תעופה וביטחון · לפני 20 שנים
חזרתי מפולין - תמונות
תמונות מהטיסה כמובן :D http://img387.imageshack.us/img387/2927/14141093vj.jpg http://img387.imageshack.
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
עצה לנחיתה (עזרה)
תעשה את האימון של הנחיתה עם הסצנה... העיקרון זה לבוא לאט, אבל לא לאט מדי שלא "תיפול" למסלול... שאתה ממש מעל המסלול להוריד מצערת ולהרים את האף לאט לאט.
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
מה הדרישות?
כן אני מאמין שזה ירוץ על פנטיום 3 450... על רזולוציות הכי נמוכות זה אפילו יהיה סביר... פלייט סימולוטור זה לא כזהההה משחק כבד מבחינת גרפיקה אם אתה שם אותו על גר