#1
·
לפני 19 שנים
flight_eagle כתב/ה:מעניין מאוד על המידע על ה-G. ויש לי גם שאלה. כדי להתקבל לקורס טיס עושים מבחנים של עמידה בכוח G? או שלא מסננים לקורס טיס או מהקורס עצמו בגלל עמידה בG?
לא חושב ככה בכלל, ראיתי תוכנית בנשיונל ג'יאוגרפיק שטייס אמר שלוקח גם להם 3 חודשים בערך להיתרגל לג'י שלילי או חיובי אז קל וחומר אם אתה רק עוד בקורס טייס ... אולי ניראה לי בסימולטורים בודקים איך אתה ...
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

**