106 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון כל מה שרציתם לדעת על G
דיון

כל מה שרציתם לדעת על G

26 הודעות 4,356 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
flight_eagle כתב/ה:מעניין מאוד על המידע על ה-G. ויש לי גם שאלה. כדי להתקבל לקורס טיס עושים מבחנים של עמידה בכוח G? או שלא מסננים לקורס טיס או מהקורס עצמו בגלל עמידה בG?


לא חושב ככה בכלל, ראיתי תוכנית בנשיונל ג'יאוגרפיק שטייס אמר שלוקח גם להם 3 חודשים בערך להיתרגל לג'י שלילי או חיובי אז קל וחומר אם אתה רק עוד בקורס טייס ... אולי ניראה לי בסימולטורים בודקים איך אתה ...
טייס בטייסת אבירי הצפון הווירטואלית .

#2 · לפני 19 שנים
IAF001 כתב/ה:[quote="flight_eagle"]מעניין מאוד על המידע על ה-G. ויש לי גם שאלה. כדי להתקבל לקורס טיס עושים מבחנים של עמידה בכוח G? או שלא מסננים לקורס טיס או מהקורס עצמו בגלל עמידה בG?


לא חושב ככה בכלל, ראיתי תוכנית בנשיונל ג'יאוגרפיק שטייס אמר שלוקח גם להם 3 חודשים בערך להיתרגל לג'י שלילי או חיובי אז קל וחומר אם אתה רק עוד בקורס טייס ... אולי ניראה לי בסימולטורים בודקים איך אתה ...[/quote]
ראיתי בדיסקברי נראה לי.
כבר בקורס טייס של האמריקאים מכניסים אותם למכשיר, אתה רוצה להיות נגיד טייס F-16 צריך להגיע ל9 ג'י ואז לעבור שם את המבחנים במכונה.
מלמדים אותם לנשום נכון, איזה שרירים לכווץ ועוד.
כנראה התהליך דומה אצלנו בקורס.
#3 · לפני 19 שנים
אין כזה דבר, תקשיב עם אתה באימון המתקדם חוטף בסיבוב חד עילפון או משהו אחר שיכול לגרום לך לנזק אז כן מעיפים אותך ללא כל התחשבות. אבל אין דבר כזה בחינות לטייסים. יש אבל בשלב מאוחר הרבה יותר של הקורס, ורק שתדע לא עושים בארץ בחינות G רק בשוודיה עם אני לא טועה וגם אתה מגיע לשם מוכן אחרי שעברת כמה טיסות ב-G גבוה, על מנת שתתרגל לזה!!!


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#4 · לפני 19 שנים
Recoil כתב/ה:אין כזה דבר, תקשיב עם אתה באימון המתקדם חוטף בסיבוב חד עילפון או משהו אחר שיכול לגרום לך לנזק אז כן מעיפים אותך ללא כל התחשבות. אבל אין דבר כזה בחינות לטייסים. יש אבל בשלב מאוחר הרבה יותר של הקורס, ורק שתדע לא עושים בארץ בחינות G רק בשוודיה עם אני לא טועה וגם אתה מגיע לשם מוכן אחרי שעברת כמה טיסות ב-G גבוה, על מנת שתתרגל לזה!!!


אז אם לא עושים בדיקות G ואימונים של הרגל לעומס בארץ, אז מאיפה לחיל האוויר שטייס לא יתעלף באמצע קרב אוויר ברגע האמת? אני חושב גם שאין בן אדם שמסוגל ישר להתמודד עם 8-9 G בלי להתרגל לאט לאט.
נשמע סיוט 🙁
#5 · לפני 19 שנים
בגלל זה מה רשמתי שהם עובדים טיסות שאמורות להכין אותם למצב של G גבוהה חיובי ושלילי
"וגם אתה מגיע לשם מוכן אחרי שעברת כמה טיסות ב-G גבוה".


מדריך קא"מ בטייסת אבירי הצפון.
#7 · לפני 19 שנים
אהה חשבתי שדיברת על ההכנות רק בשוודיה.
ואם יש חניכים בקורס שלא מתמודדים טוב במכונה עם ההשפעות של הG אז מעיפים אותם?
#8 · לפני 19 שנים
לפי ההגיון מעיפים אותם.
תראה אם אחרי הרבה אימונים ותרגולים אתה לא יכול להחזיק מעמד בג' גבוהה אז מה יהיה במטוס?
בתוכנית שראיתי זה היה בקורס הטייס של האמריקאים, הם היו צריכים להחזיק מעמד כמה שניות בג' הכי גבוהה שהם צריכים להגיע עם המטוס שלהם ועושים את זה במכונה שאמרתי. זה היה המבחן שלהם שם.
#11 · לפני 19 שנים
אני חושב שתוך כדי התירגולים של הטיסות בקורס הם בודקים את העמידה שלך בג'י ועל פי זה מחליטים.. אני לא חושב שבארץ יש מכונה כלשהי שבודקת.
** **

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.