101 חברים מחוברים
1 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 1 I
בית פורומים מועדון הטייסים שקילה לפתיחת טייסת חדשה לפלייט סימולטור
דיון

שקילה לפתיחת טייסת חדשה לפלייט סימולטור

23 הודעות 3,232 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
שלום לכולם !
אני מעוניין לפתוח טייסת חדשה ..
טייסת עוף החול ובכן פתחתי נושא לשם לשאול אותכם אם אתם חושבים שכדי לי לפתוח את הטייסת כבר יש ביידי 2 מטוסים של הטייסת אחד מטוס F-16 מספר 777 כך שאני בחרתי אותו בשבילי ויש עוד אחד מספר 702 שהוא ינתן למי שיצטרף לטייסת (אם כדי לי לפתוח בכלל) אבל זה עוד לא הכל אני עוד יעצב עוד כמה מטוסים אחד אני עוד מעט הולך לעצב את מספר 714 ..
אז לסיכום מה אתם חושבים כדי לי או לא ? כי אני שוקל את זה אם יהיה לי זמן בכלל להשקיע למרות שיש לי די זמן בישביל לנהל את הטייסת..
תמונה של מספר 702:


דרך אגב המטוסים עצמם עם סאונדים חדשים לגמרי ! ועם אפקטים יפים מאוד !!
שאני הוספתי להם ..
אם יש לכם להציע לי משו או עוד דברי אחרים דברו איתי: tomf16@hotmail.co.il
תודה מראש ! 😳
#3 · לפני 19 שנים
אם אתה מתכוון לטיסת קרב, זה תיהיה הטעות הנוראה שלך זה סימולטור אזרחי לא קרבי.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 19 שנים
Eagle king,לפי מה שהבנתי EzoniczZ הוא די פעיל בפלייט סימולטור ונראה לי שדיי ברור לו העניין שזהו סימ' אזרחי
בכל אופן...אני מאחל לך בהצלחה בפתיחת הטייסת אף על פי שאני חושב שזה לא ממש יעיל טייסת קרב בסימ' אזרחי כי אפשר רק לטוס-למרות שיש גם טילים עם איזה מוד אבל כולנו יודעים שזה לא אותו דבר
#8 · לפני 19 שנים
תן לי סיבה אחת למה לבן אדם רציני להצטרף לטייסת קרב שטסה בסימולטור אזרחי?
118...Big things are done secretly
#12 · לפני 19 שנים
EzoniczZ, שיהיה לך בהצלחה עם הטייסת.
אני מעוניין להשתתף בטייסת הזאת,למרות שיש את טייסת הלהב הכחול 🤔 .
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#13 · לפני 19 שנים
RoN-212, אתה תיהיה עם תצטרף בשלושה טייסות.
זה לא היגיוני, זה חוסר סדר, וחוסר נכונות..
ברשותך.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#14 · לפני 19 שנים
Eagle King, משחזרתי לאתר אתה רק מעיר לי!
אני יודע שאתה לא שמח שחזרתי,אבל חזרתי!
אני לא אמרתי לו אל תפתח אלא אמרתי שיש גם את טייסת הלהב הכחול!
ומצידי להשתתף ב 10 טייסות!
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#15 · לפני 19 שנים
Eagle King, הוא צודק מה אתה רוצה ממנו שיעשה מה שהוא רוצה די להתערב לכולם !!

אממ אחלה רעיון אחי הייתי מוכן להצתרף 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.