131 חברים מחוברים
7 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 7 H H I I I +2
בית פורומים מועדון הטייסים שקילה לפתיחת טייסת חדשה לפלייט סימולטור
דיון

שקילה לפתיחת טייסת חדשה לפלייט סימולטור

23 הודעות 3,232 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
כל הכבוד על היוזמה אחי!רעיון טוב אבל הבעיה שאנשים עוברים ל-X ככה שהטייסת לא תחזיק הרבה מעמד ב- 2004
#3 · לפני 19 שנים
אני רוצה לפתוח,
של בואינגים.
ואז נטוס במבנה אולי איזה 4 מטוסים כבדים כמו:הרקולסים,בואינג וכו'.
לפי דעתי זה יהיה יפהה!
אבל בכל זאת מצטרף לטייסת הזאת!
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#5 · לפני 19 שנים
מה חוסר דעות אפשר להבין?!
כל הזמן רק קרבי אתם רוצים?
אף פעם לא תגוונו?
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#6 · לפני 19 שנים
RoN-212, אפשר לגוון אבל אי אפשר להיות בשלושה טייסות זה יותר מדי מטומטם (סליחה על הביטוי)
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#7 · לפני 19 שנים
אין לי בעיה עם עוד טייסת קרב לפלייט סימולטור

אבל יש לי הצעה אחרת בשבילך
אולי תחליט לשקול אותה

כבר פתחתי לפלייט סימולטור טייסת ראשונה שנקראת הלהב הכחול
היא מפעילה מטוס אף 18 ג'י ובעלת סמל יפה וסקין לא רע בכלל
בימים הקרובים אני מחדש את הפעילות שלה ומגיש בקשה לפתיחת הפורום שלה
אז אם אתה רוצה אפשר לאחד כוחות ולהמשיך עם הלהב הכחול
אין לי בעיה שתהיה שותף בסך הכל נראה לי יותר יפה אם תהיה טייסת אחת
שעושה טיסות מבנה של 4,5,6 מטוסים לטיסה
מאשר 2 טייסות נפרדות שבכל טייסת עושים טיסה של 2,3, אנשים
כבר הכנתי אפקטים נחמדים של עשן אולי תוכל גם לעזור בשידרוג המטוסים האלה

אז תגיד לי מה החלטת
שבוע טוב
יהודה

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.