#1
·
לפני 19 שנים
שלום לכולם !
אני מעוניין לפתוח טייסת חדשה ..
טייסת עוף החול ובכן פתחתי נושא לשם לשאול אותכם אם אתם חושבים שכדי לי לפתוח את הטייסת כבר יש ביידי 2 מטוסים של הטייסת אחד מטוס F-16 מספר 777 כך שאני בחרתי אותו בשבילי ויש עוד אחד מספר 702 שהוא ינתן למי שיצטרף לטייסת (אם כדי לי לפתוח בכלל) אבל זה עוד לא הכל אני עוד יעצב עוד כמה מטוסים אחד אני עוד מעט הולך לעצב את מספר 714 ..
אז לסיכום מה אתם חושבים כדי לי או לא ? כי אני שוקל את זה אם יהיה לי זמן בכלל להשקיע למרות שיש לי די זמן בישביל לנהל את הטייסת..
תמונה של מספר 702:

דרך אגב המטוסים עצמם עם סאונדים חדשים לגמרי ! ועם אפקטים יפים מאוד !!
שאני הוספתי להם ..
אם יש לכם להציע לי משו או עוד דברי אחרים דברו איתי: tomf16@hotmail.co.il
תודה מראש ! 😳
אני מעוניין לפתוח טייסת חדשה ..
טייסת עוף החול ובכן פתחתי נושא לשם לשאול אותכם אם אתם חושבים שכדי לי לפתוח את הטייסת כבר יש ביידי 2 מטוסים של הטייסת אחד מטוס F-16 מספר 777 כך שאני בחרתי אותו בשבילי ויש עוד אחד מספר 702 שהוא ינתן למי שיצטרף לטייסת (אם כדי לי לפתוח בכלל) אבל זה עוד לא הכל אני עוד יעצב עוד כמה מטוסים אחד אני עוד מעט הולך לעצב את מספר 714 ..
אז לסיכום מה אתם חושבים כדי לי או לא ? כי אני שוקל את זה אם יהיה לי זמן בכלל להשקיע למרות שיש לי די זמן בישביל לנהל את הטייסת..
תמונה של מספר 702:

דרך אגב המטוסים עצמם עם סאונדים חדשים לגמרי ! ועם אפקטים יפים מאוד !!
שאני הוספתי להם ..
אם יש לכם להציע לי משו או עוד דברי אחרים דברו איתי: tomf16@hotmail.co.il
תודה מראש ! 😳
