102 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס טייסת העקרב
דיון

טייסת העקרב

50 הודעות 6,286 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
RedFox כתב/ה:חבר'ה .... הזמן אוזל ואתם לא שולחים את הטפסים , ישנם כבר אנשים שקיבלו מאיתנו מיילים חוזרים .


אני עדיין לא ואני חושב שאני שלחתי ראשון ..


איך החתימה ??
הטובים לטיס ,הטובות לטייסים!
#2 · לפני 19 שנים
שלום!

כל מי ששלח לנו טפסים לכתובת
F16_C40@walla.co.il
היה אמור לקבל תשובה.
אני אבדוק את זה מול אבי.

flight_eagle, שאלת לגבי הקורס על השאלה הזאת אני יכול לענות, לך רק אחרי סיום הדד ליין...ה-15.10.06 בתאריך הזה אני כבר מקווה שהקבוצה של הקורס תורכב.

בנתיים תשלח את הטופס שנמצא פה הדיון הזה בעמ' 1.
אחרת לא תוכל להתקבל לקורס!...כל אחד לא משנה אם הוא נבחן ישירות לטייסת או רק לקורס חייב לשלוח את הטופס! 📖

בברכה,
טייסת העקרב, טייסת 105
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#3 · לפני 19 שנים
DOR, עם כל הכבוד לטייסת לשים כל פעם את אותם פרטים כל הודעה זה מבלבל מאוד..
שימו רק את העידכונים שבאמת חשובים ושבאמת ראויים לידיעה..
אגב אני לשרותכם יש לי טיפ טיפה זמן...
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#4 · לפני 19 שנים
DOR, אתה לא יכול להעריך פחות או יותר את הזמנים? פשוט זה השיקול היחיד שלי אם להרשם לקורס כי אני דיי מוגבל בזמנים.
#7 · לפני 19 שנים
לכל מי שלא קיבל!

תבינו...רוב האנשים מהדרג הגבוה של הטייסת הם אנשים עובדים שהם האחראים לשלוח לכם וכנראה שהם מגיעים לזה רק בשעות הערב המאוחרות!
תחכו קצת עכשיו אנחנו נכנסים לתקופת חופש שבה הטייסת הולכת לקראת פתיחה!
כאשר יסתיים הדד ליין, 15.10.06, ולנו כבר תיהיה טייסת שמוכנה לפעול (לפעול זאת אומרת, תיהיה מוכנה לקורס ולבחינות הטייסים).

אני ידאג אישית שכל אחד מכם יקבל את המייל!
בנתיים כל מי שרוצה לעדיין להצטרף והוא לא שלח את הטופס....זה הזמן!
הטופס נמצא פה בדף מספר 1!
📖
יש לציין בטופס לאן אתה מעוניין להתקבל!
-קורס טיס
-מבחן ישיר ללא ק"ט

שוב אני אומר!
רק מי ששלח את הטופס למייל,
F16_C40@walla.co.il יקבל מייל חזרה!


בברכה טייסת העקרב, טייסת 105
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 19 שנים
חבר'ה ,

מלבד 2 אנשים אני לא קיבלתי חזרה את הטפסים ששלחתי !!! הזמן אוזל ואתם לא משתפים פעולה ..

אם יש מישהו שלא קיבל את המיילים שאני שלחתי או עדיין לא שלח מייל נא לשלוח את המייל ל f16_c40@walla.co.il ולשים ב CC את avile_v@hotmail.com

תודה
#11 · לפני 19 שנים
ערב טוב,

הודעה זאת מDOR , Redfox ,mustang, Wonka
____________________________________________

תראו...אני טיפונת מאוכזב..מכיוון שכל הזמן הזכרנו לכם לשלוח טפסים ורק 2 החזירו:
- mavrick23
- meni12321

אז אנחנו מחדשים את ה"דד ליין" ונותנים לכם עוד הזדמנות לבוא ולהירשם לטייסת העקרב!
הטופס שמיליון פעם כבר נתתי פה...

f16_c40@walla.co.il לשלוח לכאן..

פרטים אישיים
שם פרטי :
שם משפחה :
כינוי :
גיל:
מסנג'ר :

נתונים טכניים
מעבד :
זיכרון:
כ.מסך :

מיומנויות טיסה

טקסט חופשי


ותזכרו...אתם אמרוים לקבל הודעה חזרה...ותדאגו לכתוב לאיזה מגמה אתם רוצים להצטרף!
- מבחן ישירות
- ק"ט (קורס טיס)

חובה לצרף לטופס!

להת'..

תשלחו... 📖
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#13 · לפני 19 שנים
DOR, זאת כבר הפעם השנייה.
זה מבלבל כל פעם שאתה כותב את הקריטריונים אני חושב שאם הם כבר שלחו אז מן הסתם הם יודעים מה הקריטריונים אמורים להכיל.
אגב כנראה אצטרף לאיזו טיסה איתכם..
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.
#15 · לפני 19 שנים
Eagle King, אני שמח.....אפרופו....דבר אתיי במסנג'ר...

roni121, מעולה אנחנו שמחים לקבל אותך!.....אבל תשלח את הטופס:

f16_c40@walla.co.il לשלוח לכאן..

פרטים אישיים
שם פרטי :
שם משפחה :
כינוי :
גיל:
מסנג'ר :

נתונים טכניים
מעבד :
זיכרון:
כ.מסך :

מיומנויות טיסה

טקסט חופשי

סנוסף לטופס יש לרשום לאן מניך מועדות בטייסת....
-קורס טיס
-מבחן ישירות ללא קורס

אני מאוד מרוצה מהמצב של הטייסת..דרך אגב...אנחנו קרוב ל-20 אנשים...(וזה עם קצת הגזמה...)...שזה דיי גדול.....עוד משהו לכולם!
לשלוח טפסים חזרה....מי שלא קיבל שיכתוב פה.........אנחנו נדאג שהוא יקבל!
אנחנו מאוד רוצים אותכם!

roni121, תוריד מהקישור הבא את הסקין של הטייסת או שכבר הורדת...בכל מקרה זה של שגיא ואת המדריך להתקנת הסקינים יש בפנים!
תוריד את ההורדה מספר 2!
http://www.preflight.us/HE/downloads-cat91.html

בברכה טייסת העקרב, טייסת 105
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.