לכל מי שלא קיבל!
תבינו...רוב האנשים מהדרג הגבוה של הטייסת הם אנשים עובדים שהם האחראים לשלוח לכם וכנראה שהם מגיעים לזה רק בשעות הערב המאוחרות!
תחכו קצת עכשיו אנחנו נכנסים לתקופת חופש שבה הטייסת הולכת לקראת פתיחה!
כאשר יסתיים הדד ליין, 15.10.06, ולנו כבר תיהיה טייסת שמוכנה לפעול (לפעול זאת אומרת, תיהיה מוכנה לקורס ולבחינות הטייסים).
אני ידאג אישית שכל אחד מכם יקבל את המייל!
בנתיים כל מי שרוצה לעדיין להצטרף והוא לא שלח את הטופס....זה הזמן!
הטופס נמצא פה בדף מספר 1!
📖
יש לציין בטופס לאן אתה מעוניין להתקבל!
-קורס טיס
-מבחן ישיר ללא ק"ט
שוב אני אומר!
רק מי ששלח את הטופס למייל,
F16_C40@walla.co.il יקבל מייל חזרה!
בברכה טייסת העקרב, טייסת 105
דור טל
מהירים כברק, עוקצים כעקרב