פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
139
חברים מחוברים
2
בשיחה קולית כעת
42
29
29
.
1
1
a
A
A
A
b
B
B
B
c
C
D
+115
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים:
voice
2
I
r
בית
חברים
RedFox
R
RedFox
32
פוסטים
חבר/ה מ-01/2006
ביקור אחרון לפני 12 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
חומרה/חומרה ביתית · לפני 12 שנים
2 מסכים
http://www.candyparty.com/ST/Download/Checklists/BMS/Document/bms_cockpitbuilders.pdf
DCS World · לפני 16 שנים
Win7 Ultimate 64bit
sfdrvup.exe מה ההבדל ?
DCS World · לפני 16 שנים
Win7 Ultimate 64bit
לא עוזר ... כשאני מפעיל את המחשב אני מקבל הודעה שwin 7 חסם את הדרייבר בשל אי תאימות
DCS World · לפני 16 שנים
Win7 Ultimate 64bit
היי , התקנתי גם אני ובמקום להעלות את המשחק , אני מקבל הודעה שצריך לעשות restart למחשב ף כמובן שעשיתי אך שום דבר באמת לא משתנה אני משתמש ב win7 32bit
פאלקון 4.0 · לפני 16 שנים
Open Falcon 4.7 לא עובד עם win 7 32 bit
היי , לאחר תקופה מאוד ארוכה שלא טסתי התקנתי הום את OF4.7 ולמרבה הצער הוא כל הזמן קורס לי לפני הכניסה לקוקפיט . האם מישהו עובד עם win7 ??? , האם יש פאטצ'
קנה ומכור · לפני 19 שנים
HOTAS Cougar
cougar - אתה רוצה למכור .???
קנה ומכור · לפני 19 שנים
HOTAS Cougar
אני מעוניין לקנות HOTAS Cougar חדש / משומש כולל ערכת השידרוג שלו . האם מישהו יכול להמליץ ?
טייסת 105 העקרב · לפני 19 שנים
בי"ס לטיסה מציג: שיעור מס' 2- מחר ב19:00 בTS של הטייסת
לא צריך את הסימולטור רק את הקובץ : http://www.planetnana.co.il/f16_c40/munition.doc
טייסת 105 העקרב · לפני 19 שנים
בי"ס לטיסה מציג: שיעור מס' 2- מחר ב19:00 בTS של הטייסת
כל מי שמגיע לשיעור צריך להצטייד בקובץ המצורף : http://www.planetnana.co.il/f16_c40/munition.doc תודה
טייסת 105 העקרב · לפני 19 שנים
בי"ס לטיסה מציג: שיעור מס' 2- מחר ב19:00 בTS של הטייסת
השעה 18:58 ואין מספיק אנשים , אני מעביר את השיעור למחר באותה השעה . היום בהמשך אני אוסיף קישור לקובץ שאיתו נעבוד בשיעור .