105 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פאלקון אלייד פורס טייסת העקרב
דיון

טייסת העקרב

50 הודעות 6,286 צפיות לפני 19 שנים
#3 · לפני 19 שנים
מעולה!...אתה אמור לקבל בימים הקרובים בכל מקרה לכל שאלה יש שם את המסנג'ר שלי בעמודים הקודמים...גם את המסנג'ר שלי וגם את של אבי המפקד השני ושל מוסטאנג הסגן של אבי ו-וונקה הסגן שלי!
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#4 · לפני 19 שנים
דור שימו לב שאתם טסים באפ 16 C - ברק,
אין יותר דגמים דו מושביים בטייסת האמיתית וראיתי פה בפורום כמה סקינים של עקרבים דו מושביים.
אם תרצה להתייעץ או עזרה בקשר לטייסת אשמח לעזור.

שיהיה המון המון בהצלחה
אלי לוי מ"ט "העקרב" 105 הוירטואלית (לפני 3 שנים) 😮

"אבי ייסר אתכם בשוטים ואני איסר אתכם בעקרבים"
#5 · לפני 19 שנים
אלי...
טייסת 105 עכשיו רק D... טייסת 101 קיבלה את כל הC וטייסת 105 קיבלה את כל הD אם אני לא טועה.
היו זמנים הייתי שרוט על הטייסת הזאת=\
118...Big things are done secretly
#6 · לפני 19 שנים
eliran, קודם כל נעים להיכיר.....עכשיו תראה הולחט על המטוס החד - מושבי בגלל סיבה אחת שאין סקינים של טייסת העקרב שמתאימים למטוסים הדו משוביים... 🙁 אבל תראה זה כבר הולחט.....אגב באיזה משחק טסת?

אני לא המפקד היחיד...בטייסת ישנה 2 מפקדים אני בניהם..
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#8 · לפני 19 שנים
יש ברשותך את גרסת האלייד פורס? אם כן אני מאוד ירצה שתיקח חלק בעשיה של הטייסת החדשה...
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#9 · לפני 19 שנים
DOR כתב/ה:יש ברשותך את גרסת האלייד פורס? אם כן אני מאוד ירצה שתיקח חלק בעשיה של הטייסת החדשה...


כן יש לי את הגרסא אבל אני מאוד חלוד עדיין,
3 שנים לא שיחקתי (הייתי בצבא).
#11 · לפני 19 שנים
אתה מוזמן לקורס הטיס!
שהוא ברשותי.
תן לי אייסי שלך או מסן נדבר שמה יהיה יותר נוח.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#12 · לפני 19 שנים
טיפ קטן בישבילכם...
בהורדות של פאלקון יש "ספר טייסת 108" תורידו תיקראו ועל פי הספר הזה תינבנעו לכם אחת כזה!
118...Big things are done secretly
#13 · לפני 19 שנים
אהלן חבר'ה
הייתי מאוד רוצה להצטרף לטייסת שלכם,אבל יש לי בעיה של ראוטר,שלא מאפשר לטוס ברשת (חוץ מ IL2 שבוא הוא עובד חלק משום מה)

סה"כ אני שמח שסוף סוף יש חבר'ה רציניים שפתחו טייסת לאלייד פורס,אחרי הרבה זמן של יובש בטייסות חדשות לסימולטור בפרט וטייסות חדשות ישראליות בכלל.

כל הכבוד
#14 · לפני 19 שנים
Dingo,

אז מה אתה בעצם אומר?....שאתה כן מצטרף או לא? דבר איתי במסנג'ר...נמצא פה באחד העמודים...

אגב....הטייסת פתוחהעדיין לטייסים.....וגם לאלה שרוצים ללמוד...הרי יש לנו קורס טיס...
😎
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#15 · לפני 19 שנים
הבהרה לטייסים/פרחי טיס:
יש שלושה מדריכי קורס טיס אני לא זוכר את שומתיהם סילחו לי.
אז אפשר גם לתת לרון קצת מנוחה עם כל המאמץ שהוא עושה, תפנו גם למדריכים האחרים אני מאמין שדור כבר יעדכן אותכם לגבי המדריכים והם יעזרו לכם.

המשך יום טוב.
בן קלי.
צוות ניהול ראשי פריפלייט.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.