פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
83
חברים מחוברים
31
28
24
a
a
A
a
A
A
b
B
B
B
C
D
d
d
+59
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
roni121
r
roni121
23
פוסטים
חבר/ה מ-10/2006
ביקור אחרון לפני 19 שנים
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
מ ל " ט - לא מה שאתם חושבים...
נכון אם המסוק יפגע לפחות לא ימותו אנשים.
אי אל 2 · לפני 19 שנים
מחפש סימולטור
[quote:afa301b7a8="101Hedgehog"]קח שני אספירין ותתקשר אלי מחר בבוקר חח קרעת אותו יא קיפוד!
אי אל 2 · לפני 19 שנים
אני חדש , צריך המלצה לג'ויסטיק
לי יש סטיק x52 והוא מעולה אחי, תקנה אותו!
אי אל 2 · לפני 19 שנים
לכל חניכי קורס אויר-אויר - מזל טוב!!
בהצלחה.
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
מ ל " ט - לא מה שאתם חושבים...
וואו איזה דבר קטלניי,זה יכול לעזור לנו הרבה. בוא נראה איך יהיו הניסויים ואז נדבר. אבל זה דבר קטלני.
פאלקון אלייד פורס · לפני 19 שנים
גיחה קטנטנה עם הפאנטום
אין אפשרות כזאת באיילד פורס.
פלייט סימולטור · לפני 19 שנים
טייסת חדשה לפלייט סימולטור!!!!!!!
גם אני רוצה להצטרף.
פאלקון אלייד פורס · לפני 19 שנים
גיחה קטנטנה עם הפאנטום
אחלה תמונות.
אי אל 2 · לפני 19 שנים
יום חמישי 19/10 תרחיש: "מחטף בעורף האויב"
[quote:532e999e21="Perry"][quote:532e999e21="IAF_Phantom"][quote:532e999e21="Perry"]האם יש אפשרות לעקוב אחרי התרחיש - ולא להשתתף בו? אין לי מחשב כעת, קניתי חדש
תעופה וביטחון · לפני 19 שנים
מחפש את סמל 119 באיכות טובה
מרשים מאוד.