#1
·
לפני 19 שנים
= קריאה אחרונה =
מכתב זה מ - DOR , Redfox
=====================================================================
שלום,
בשבועות האחרונים נעלמנו לכם אבל אל חשש...אנחנו חוזרים בגדול.
נעלמנו ויש סיבה....עבדנו על הטייסת בפול כוח.
אוקיי...קיבלנו מועמדות מהרבה אנשים.....אבל לא מכולם....אז הנה....הדד ליין הסופי להגשת מועמדות...זה עד ה-15.10.06 יום א'
=====================================================
הגשת המועמדות היא רק מעין "כרטיס כניסה" למבחנים...
ועכשיו לקורס!
כל מיש שרוצה ללמוד יכול להתקבל לקורס הקורס ילמד טייסים צעירים...
לקורס - פרטים בהמשך
=====================================================
לאחר הבחנים ינתן פה בהודעה זאת את מערך הטייסים!...וחניכי קורס טיס!
--------------------------------------------------------------------------

לשאלות:
מפקדי הטייסת
דור ואבי - מפקדי טייסת העקרב, טייסת 105
למי שלא זוכר כך נראה הטופס!
חבר'ה , זהו הטופס אותו יש לשלוח למייל F16_C40@walla.co.il
פרטים אישיים
שם פרטי :
שם משפחה :
כינוי :
גיל:
מסנג'ר :
נתונים טכניים
מעבד :
זיכרון:
כ.מסך :
מיומנויות טיסה
טקסט חופשי
========================================
אוקי...והנה לכם סמל קורס הטיס! 😎

בהצלחה!!!
טייסת העקרב , טייסת 105!
מכתב זה מ - DOR , Redfox
=====================================================================
שלום,
בשבועות האחרונים נעלמנו לכם אבל אל חשש...אנחנו חוזרים בגדול.
נעלמנו ויש סיבה....עבדנו על הטייסת בפול כוח.
אוקיי...קיבלנו מועמדות מהרבה אנשים.....אבל לא מכולם....אז הנה....הדד ליין הסופי להגשת מועמדות...זה עד ה-15.10.06 יום א'
=====================================================
הגשת המועמדות היא רק מעין "כרטיס כניסה" למבחנים...
ועכשיו לקורס!
כל מיש שרוצה ללמוד יכול להתקבל לקורס הקורס ילמד טייסים צעירים...
לקורס - פרטים בהמשך
=====================================================
לאחר הבחנים ינתן פה בהודעה זאת את מערך הטייסים!...וחניכי קורס טיס!
--------------------------------------------------------------------------

לשאלות:
מפקדי הטייסת
דור ואבי - מפקדי טייסת העקרב, טייסת 105
למי שלא זוכר כך נראה הטופס!
חבר'ה , זהו הטופס אותו יש לשלוח למייל F16_C40@walla.co.il
פרטים אישיים
שם פרטי :
שם משפחה :
כינוי :
גיל:
מסנג'ר :
נתונים טכניים
מעבד :
זיכרון:
כ.מסך :
מיומנויות טיסה
טקסט חופשי
========================================
אוקי...והנה לכם סמל קורס הטיס! 😎

בהצלחה!!!
טייסת העקרב , טייסת 105!
דור טל

מהירים כברק, עוקצים כעקרב

מהירים כברק, עוקצים כעקרב
