131 חברים מחוברים
7 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 7 H H I I I +2
בית פורומים מועדון הטייסים רעיון לסקר חדש\מישהו?
דיון

רעיון לסקר חדש\מישהו?

32 הודעות 4,540 צפיות לפני 19 שנים
#2 · לפני 19 שנים
יש לי סקר אבל אולי הוא קצת דפוק!

איזה סימולטור הייתם רוצים להטיס ואין לכם!?

1.פאלקון 4.0
2.פאלקון אלייד פורס
3.פלייט סימולטור
5.הכוכב הכחול
4. IL
5. לומאק
6. IAF
7. סטרייק פייטרס

ואם זה סקר שאהבתם אז פרסמו אותו בדף הראשי של האתר!

DOR
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#4 · לפני 19 שנים
אני הייתי רוצה להטיס למרות שאין לי,
את מספר 1:פאלקון 4.0

לדעתי זה סקר חמוד.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂
#8 · לפני 19 שנים
meni12321, פה זה לא הסקר. צריך להעלות רעיונות לא לתת תשובות. זה מתייחס גם לאחרים. 😉
#9 · לפני 19 שנים
מהו הסימולטור שהכי איכזב אותך:

א.פאלקון 4.0
ב.פאלקון אלייד פורס
ג.לומאק\FC
ד.כוכב כחול
ה.סטרייק פייטרס\ווינגס אובר ויאטנם\ווינגס אובר יורופ
ו.USAF
ז.F/A-18
ח.IL-2 לדורותיו
ט.פלייט סימולטור 2004\X
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#12 · לפני 19 שנים
תחליטו ותשנו את הסקר בעמוד הראשי...כי הוא שם הרבה זמן...חח...מה הצעת רוברט?
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#13 · לפני 19 שנים
שלוש הודעות מעליך. 😉
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT
#15 · לפני 19 שנים
באיזה אמצעים אתה נוקט כשמתיישב לך מטוס על השש?
(אין הרבה אנשים שטסים רק ב FS פה אז הרשתי לעצמי לשאול שאלה כזו..)

!No Shnizel?No B&Z
Pilot that counts on missiles will die by the gun

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.