#1
·
לפני 10 שנים
via Imgflip Meme Maker 
Mike_69th כתב/ה:ViFF, עשיתי את זה עוד אתמול, ושרדתי 😄
אבל ברצינות, בינתיים לא ראיתי תקלות. אולי עם הגדרות של מטוסים חדשים, שעברו שינוי, בהחלט נראה בעיות. אבל בינתיים הבז, מוסטנג וסייבר שלי מתנהגים כמו קודם.
AssafB כתב/ה:טוב, אז לפני שזה התפתח לכזה דיון אז כמובן שעשיתי את זה ובינתיים לפחות ה-A-10C נראה שעובד בסדר גמור.
בצד של הגרפיקה, יש לי יופי של FPS כל זמן שאני בקוקפיט(אזור 70), אבל בכל מקרה של מבט חיצוני הוא נופל לאזור ה-20-30. (הגדרות HIGH וצפונה בכל מה שמצאתי...) למישהו יש רעיונות איך זה קורה?
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.