#1
·
לפני 21 שנים
DesertFalcon כתב/ה:ממ אני היחיד ששמתי לב שזה נשק בלתי מוגבל?
לא.
אבל עזוב, תן להם לטוס איך שהם רוצים. 💡
DesertFalcon כתב/ה:ממ אני היחיד ששמתי לב שזה נשק בלתי מוגבל?
Mike_69th כתב/ה:[quote="DesertFalcon"]ממ אני היחיד ששמתי לב שזה נשק בלתי מוגבל?
Slim כתב/ה:[quote="Mike_69th"][quote="DesertFalcon"]ממ אני היחיד ששמתי לב שזה נשק בלתי מוגבל?
Ronen_101 כתב/ה:אז מה לפעמים בפלקון אני נכנס לדוגפייט וטס בלי סוף נשקים יש רק טילים ותותח אבל זה גם כיף לירות סיידווינדר על בתים 🙂
ד"א דניס חתימה קטלנייייייייייתתתתתתתתתתתת!!!!!!!
wildog כתב/ה:TAXING בעברית זה הסעה. הסעה בליין המטוסים לכיוון מסלול ההמראה 🙂
עריכה: סליחה על הקפצת הנושא, לא שמתי לב.

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.