97 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים DCS World תמונות מלומאק
דיון

תמונות מלומאק

29 הודעות 6,601 צפיות לפני 21 שנים
#2 · לפני 21 שנים
הטייסת שלי לא טסה עם נשק בילתי מוגבל, זאת אשמתי שלא כיביתי את זה לפני שעשיתי HOST

אנחנו משחקים על הרמה הכי קשה בכל הAI של המחשב, בלי LOCKPAD למיניהם ובלי שום מצלמות חוץ מתא הטייס בלבד, ככה יש הכי הרבה ריאליזם, בגלל שבדקתי כמה דברים בGUNS ליפני שצילמנו שמתי את זה כדי שהתחמושת לא תיגמר לי בתותח ושכחתי לכבות, לקחתי כבר תמונות נחמדות ולא רציתי לעשות את הכל מהתחלה...

אל תדאגו אני ממש לא משחק עם בילתי מוגבל 🙂
#3 · לפני 21 שנים
פשש תמונת יפות מאוד!!
הגיע הזמן שישימו קצת תמנות בגלרגייה של לומאק!
תמשיך עם זה, זה נראה יפה מאוד!
#4 · לפני 21 שנים
תמונות פשוט מדהימות!!!!!! =) ממש יפה!!!
הכי הכי הפיצוץ מקרוב...! שיחקת אותה =) 😄
#5 · לפני 20 שנים
Mike_69th כתב/ה:[quote="DesertFalcon"]ממ אני היחיד ששמתי לב שזה נשק בלתי מוגבל?


לא.
אבל עזוב, תן להם לטוס איך שהם רוצים. 💡[/quote]
כה!
ומה זה משנה?=\
118...Big things are done secretly
#6 · לפני 20 שנים
Slim כתב/ה:[quote="Mike_69th"][quote="DesertFalcon"]ממ אני היחיד ששמתי לב שזה נשק בלתי מוגבל?


לא.
אבל עזוב, תן להם לטוס איך שהם רוצים. 💡[/quote]
כה!
ומה זה משנה?=\[/quote]

מזה משנה שהוא טס עם בלתי מוגבל?
זה הורס את כל החוויה של הטיסה וכל הריאליזם.
וכן פליימינגאיג'ל הבנתי שאתה לא טס זה יצא במיקרה כי היתאמנתה לפני פשוט אני עונה לדניס.
#7 · לפני 20 שנים
ואם רוצים להתאמן והחלק של נחיתנ המראה כבר יצא מכל החורים..? זו אפשרות מאוד נוחה בסימולטור.
בעיה אחת של העניין זה חוסר השפעה נכונה של איבוד משקל מהמטוס. אני חושב שיותר מעניין ונחוץ לא להשתמש באי הגבלת חימוש, אבל כל אחד ובחירותיו. במטוסים האלה הטייס יקבע, לא כמות הנשק שלו 😳

מיכאל לוייב, צוות ניהול ראשי

69 הפטישים הוירטואלית הותיקה
#8 · לפני 20 שנים
אז מה לפעמים בפלקון אני נכנס לדוגפייט וטס בלי סוף נשקים יש רק טילים ותותח אבל זה גם כיף לירות סיידווינדר על בתים 🙂
ד"א דניס חתימה קטלנייייייייייתתתתתתתתתתתת!!!!!!!

Preflight Forums Administrator
#9 · לפני 20 שנים
Ronen_101 כתב/ה:אז מה לפעמים בפלקון אני נכנס לדוגפייט וטס בלי סוף נשקים יש רק טילים ותותח אבל זה גם כיף לירות סיידווינדר על בתים 🙂
ד"א דניס חתימה קטלנייייייייייתתתתתתתתתתתת!!!!!!!


טוב כל אחד ומה שכיף לו 💡
#12 · לפני 19 שנים
TAXING בעברית זה הסעה. הסעה בליין המטוסים לכיוון מסלול ההמראה 🙂


עריכה: סליחה על הקפצת הנושא, לא שמתי לב.
#13 · לפני 19 שנים
wildog כתב/ה:TAXING בעברית זה הסעה. הסעה בליין המטוסים לכיוון מסלול ההמראה 🙂


עריכה: סליחה על הקפצת הנושא, לא שמתי לב.


ניחה ההקפצה (לא נורא), אך מה משפטך קשור לתמונות שהוצגו כאן,לא מובן... 😱
רוברט בירנבאום

צוות ניהול ראשי- פריפלייט
RvE=Getsno=
DOn't quIT

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.