פריפלייט
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
התחברות
כתבות
פורומים
טייסות
גלריה
סרטונים
הורדות
ויקי
חיפוש
137
חברים מחוברים
50
27
23
.
.
1
=
[
a
A
A
A
b
b
B
B
c
+113
הצטרפו עכשיו
בית
חברים
SniR
S
SniR
snir biton
48
פוסטים
חבר/ה מ-06/2005
אילת
ביקור אחרון לפני 21 שנים
תחומי עניין:
טיס, מחשבים ,כדורסל
פעילות אחרונה בפורומים
10 פוסטים
DCS World · לפני 21 שנים
כחול לבן בשמיים
זה בגרסה החדשה של לומאק?.... עשית את זה?
DCS World · לפני 21 שנים
כחול לבן בשמיים
אההה טוב יפה בכל זאת!
פלייט סימולטור · לפני 21 שנים
טיסת 16D סולו בשמי בארץ ישראל
אהההה תודה זה יפה מאוד עוד הפעם אני אומר! חחח
DCS World · לפני 21 שנים
תמונות מלומאק
פשש תמונת יפות מאוד!! הגיע הזמן שישימו קצת תמנות בגלרגייה של לומאק! תמשיך עם זה, זה נראה יפה מאוד!
פלייט סימולטור · לפני 21 שנים
טיסת 16D סולו בשמי בארץ ישראל
איך עשית מטוס ברק לתוך פלייט סימולטור?......
DCS World · לפני 21 שנים
כחול לבן בשמיים
טסת פה עם עוד אנשים ברשת כשעשית את הטיסה הזאת?..
DCS World · לפני 21 שנים
כחול לבן בשמיים
ואוווו איזה תמונות יפות!!!!!!!!!!!ממש יפה העשן כל הכבוד! איזה טיסה איזה יופי של מבנה !! ממש יפה! :D
פאלקון 4.0 · לפני 21 שנים
"מבצע אופרה" - ביצוע בפאלקון.
כן זה נכון..
פאלקון 4.0 · לפני 21 שנים
סיימתי את השטח הבלקני :]
פשש כל הכבוד על הקמפיין.. בהצלחה בהמשך עם זה..
DCS World · לפני 21 שנים
הגירסה החדשה 1.1 !!!!!
ואייי תמונות יפות... מאוד וממש איכותי!! אני אישית התלהבתי! שאלה: אם ראיתי בחנות משחק של לומאק (כנראה הרגיל) אז זה אומר שזה הישן ולא הגרסה החדשה.?