137 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים SniR
S

SniR

snir biton
48פוסטים חבר/ה מ-06/2005 אילת ביקור אחרון לפני 21 שנים
תחומי עניין: טיס, מחשבים ,כדורסל

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
DCS World · לפני 21 שנים
כחול לבן בשמיים
זה בגרסה החדשה של לומאק?.... עשית את זה?
DCS World · לפני 21 שנים
כחול לבן בשמיים
אההה טוב יפה בכל זאת!
פלייט סימולטור · לפני 21 שנים
טיסת 16D סולו בשמי בארץ ישראל
אהההה תודה זה יפה מאוד עוד הפעם אני אומר! חחח
DCS World · לפני 21 שנים
תמונות מלומאק
פשש תמונת יפות מאוד!! הגיע הזמן שישימו קצת תמנות בגלרגייה של לומאק! תמשיך עם זה, זה נראה יפה מאוד!
פלייט סימולטור · לפני 21 שנים
טיסת 16D סולו בשמי בארץ ישראל
איך עשית מטוס ברק לתוך פלייט סימולטור?......
DCS World · לפני 21 שנים
כחול לבן בשמיים
טסת פה עם עוד אנשים ברשת כשעשית את הטיסה הזאת?..
DCS World · לפני 21 שנים
כחול לבן בשמיים
ואוווו איזה תמונות יפות!!!!!!!!!!!ממש יפה העשן כל הכבוד! איזה טיסה איזה יופי של מבנה !! ממש יפה! :D
פאלקון 4.0 · לפני 21 שנים
"מבצע אופרה" - ביצוע בפאלקון.
כן זה נכון..
פאלקון 4.0 · לפני 21 שנים
סיימתי את השטח הבלקני :]
פשש כל הכבוד על הקמפיין.. בהצלחה בהמשך עם זה..
DCS World · לפני 21 שנים
הגירסה החדשה 1.1 !!!!!
ואייי תמונות יפות... מאוד וממש איכותי!! אני אישית התלהבתי! שאלה: אם ראיתי בחנות משחק של לומאק (כנראה הרגיל) אז זה אומר שזה הישן ולא הגרסה החדשה.?