#1
·
לפני 21 שנים
אני והטייסת שלי יצאנו עם שניי F-15C לעשות תדלוק אווירי וטיסת מבנה פשוטה איתי ועם הWINGMAN שלי.
לא לקחתי הרבה תמונות, גיחה הבאה אני יקח עוד : )
תדלוק, אני טס מאחוריו ומחכה לתור שלי

פה אנחנו בטיסה אחרת שבה תרגלנו טיסת מבנה זוגית.

סתם תמונה במהלך הטיסה

עוד אחת

מצטער שהתמונות לא בגודל גדול מספיק או לא באיכות מי יודע מה... היתה לי הגבלה של 50KB לכל תמונה, מישהו במקרה מכיר אתר טוב להעלאת תמונות? בגודל יחסית נורמאלי... 100KB בערך
לא לקחתי הרבה תמונות, גיחה הבאה אני יקח עוד : )
תדלוק, אני טס מאחוריו ומחכה לתור שלי
פה אנחנו בטיסה אחרת שבה תרגלנו טיסת מבנה זוגית.
סתם תמונה במהלך הטיסה
עוד אחת
מצטער שהתמונות לא בגודל גדול מספיק או לא באיכות מי יודע מה... היתה לי הגבלה של 50KB לכל תמונה, מישהו במקרה מכיר אתר טוב להעלאת תמונות? בגודל יחסית נורמאלי... 100KB בערך




















