138 חברים מחוברים
2 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 2 D y
בית פורומים DCS World תמונות מלומאק
דיון

תמונות מלומאק

29 הודעות 6,601 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
אני והטייסת שלי יצאנו עם שניי F-15C לעשות תדלוק אווירי וטיסת מבנה פשוטה איתי ועם הWINGMAN שלי.
לא לקחתי הרבה תמונות, גיחה הבאה אני יקח עוד : )

תדלוק, אני טס מאחוריו ומחכה לתור שלי


פה אנחנו בטיסה אחרת שבה תרגלנו טיסת מבנה זוגית.


סתם תמונה במהלך הטיסה


עוד אחת


מצטער שהתמונות לא בגודל גדול מספיק או לא באיכות מי יודע מה... היתה לי הגבלה של 50KB לכל תמונה, מישהו במקרה מכיר אתר טוב להעלאת תמונות? בגודל יחסית נורמאלי... 100KB בערך
#2 · לפני 21 שנים
FlamingEagle,

וואההו 😱
תמונות מדהימות
הגרפיקה מעולה שם 😱
תזכיר לי איך קוראים לך?....
....מה נתוני המחשב שלך?שמע אחי ! שלח אותם לגלרייה דחוף....הגיע הזמן שיהיה קצת צבע גם בפורום לומאק !ואם אין הודעות ,אז לפחות שיהיו שם תמונות כאלה ...אני מחכה לגיחה הבאה שלך 😛
😁

בקשר לאתר:
www.photobucket.com
תירשם שם ויאללה לשלוח תמונות
הייתי פעם פאלקוניסט......
1
106thE-LOL
3,174 פוסטים · נתניה
#3 · לפני 21 שנים
המממ ואוווו לומאק הזה... איזה גרפיקה פשוט מדהים!!! כל הכבוד! המשך כך! מחכה לתמונות הבאות!!!


בקשר למקום שאפשר אליו לשלוח תמונות: אפשרי להעלות תמונות לגלריה של פרייפלייט! פשוט כנס לגלריה ואז בצד שמאל יש לך שלח תמונה!


😛

מחכה לעוד!!
#4 · לפני 21 שנים
חחחחח אני שמח לראות תגובות חיוביות בנושא 🙂
אם כך, אני ישלח עוד תמונות אחרי הגיחה הבאה שלי 😄 😉

יש לנו גיחה עוד מעט האמת 😎 חחחח, תהיו מוכנים לתמונות 😛

עריכה:
אה כן, המעבד שלי זה AMD athlon XP 2500+
יש לי 512 זכרון
כרטיס מסך Gforce4 Ti 4200

חחח לא המחשב הכי טוב, אבל זה נראה כאילו לומאק מסתפק בזה : )
#6 · לפני 21 שנים
אוקיי יום גשום, השמיים עמוסים בעננים, שני SU-17 מתקרבים לבסיס,, ואנחנו בהזנקה.

מפעילים מנועים


ואי עכשיו שאני שם לב לזה, אין לי מושג איך אומרים את המושגים בעיברית, בכל מקרה.. אני עושה TAXING למסלול המראה:


עוד תמונה


ממריאים


עוד אחת


פונים למסלול של הפטרול שלנו


שני הSU-17 סוגרים על הבסיס שלנו מהר


עוד אחת, תראו איזה יופי איך שהשמש חודרת מבעד לעננים 🙂


יש לי את המטרות על הראדאר ואני נועל עליהם


פונים לכיוון המטרה


יש נעילה יציבה


שיגור של טיל ראשון


הוא התחמק מהטיל הראשון, אבל שיגרתי עוד אחד מטווח קרוב, והוא נפגע ממש מול העיניים שלי


הטייס נוטש ואני בידיוק חולף על פניו


אני שובר למעלה מעל העננים מהר כדי שהמטוס אויב השני לא יפגע בי בזמן שחבר שלי בקרב איתו


מעל העננים התגלה עולם אחר, שקט, שמש חזקה, פשוט גן עדן 🙂


כאן הוא אישר לי שהמטוב בשני הופל, ואני ראשי לחזור לבסיס


הנחיתה


עוד אחת


וזה הכל לבנתיים : ) מקווה שנהנתם לצפות, כי אני נהנתי לטוס 😛


תודה על האתר דרך אכב, זה בידיוק מה שחיפשתי.
#8 · לפני 21 שנים
106thE-LOL כתב/ה:ואיייייי פשוט מדהים!

שים לב בעמוד הראשי

אני לא יודע בקשר לאחרים אבל אני יודע שאני רוצה לראות עוד!

*אני אשמח אם תשלח חלק מהתמונות לגלריה!


ואי איזה יופי! זה בעמוד הראשי ^^ תודה!
אני עכשיו פשטו יצלם תמונות בהזדמנות וישים אותן פה.. אני גם יעביר כמה לגלריה היום בערב
#10 · לפני 21 שנים
תמונות מדהימות!
הכי אהתי את התמונה שהטיל התפוץץ ממש קרוב וששלחת את האמראם

Preflight Forums Administrator
#13 · לפני 21 שנים
לא לא ממש לא, שום טייסת ישראלית... זאת הטייסת שאני נמצא בא... סתם לקחנו מטוסים ישראלים כי אני רציתי 🙂

והפיצוץ זה הפיצוץ הרגיל.... 1.02 שום דבר חדש, אני מזמין את 1.1 בקרוב

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.