64 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים תעופה וביטחון סרט של חיל האויר הישראלי
דיון

סרט של חיל האויר הישראלי

27 הודעות 4,250 צפיות לפני 21 שנים
#1 · לפני 21 שנים
ראתי את התראד שהיה ב FF3

ולפחות לפי דעתי זאת ממש בושה מה שהלך שם
מי הם בכלל שישמיצו לנו את המדינה ויגידו שאנחנו עושים תעמולה

שיידחפו לעצמם גזר בתחת ואם אין להם משהו טוב להגיד שלא יגידו בכלל
#8 · לפני 20 שנים
ראיתי רק עכשיו את הפוסט הזה ואת התגובות! גררר זה נעול ורציתי להגיב שם.... יש שם אחד שלא הפסיק לתהות לגבי למה הם פוצצו את הרכב רק בחניה עם הבניין... התשובה פשוטה.... סביר להניח שעקבו אחריהם למקום מסתור שלהם, איפה שהם מתחמשים ומסתתרים ומתארגנים למכה הבאה... מן הסתם בטח בבניין יש ציוד, טרוריסטים, מחרטה או משהו כזה.... אז זה היה טוב לפוצץ את זה עם הבניין.... חחחח
#10 · לפני 20 שנים
אחות שלי אמרה לי היום ששה"ד כבר עובדים על סרט שיהיה מעודכן ל 2005

גם שאלתי אותה אם היא מכירה את הסרט הספציפי הזה והיא צחקה עלי שזה אולי הסרט שהיא ראתה אותו הכי הרבה פעמים בחיים שלה
ושיש 2 גרסאות
אחת עם דן חלון
ואחת בלי, בגלל שהוא עכשיו רמטכ"ל
#11 · לפני 20 שנים
רק עכשיו ראיתי את התגובות תודה כולם 🙂
אני יעשה איזה פינה כזאת כל פעם נימצא כמה סרטים יפים שיש ונביא לפה לכולם
עירן שלח לי תמספר של האיש ההוא שדיברנו עליו אני ידבר איתו מחר בבוקר

Preflight Forums Administrator
#12 · לפני 20 שנים
סירטון מדהים,מצטער שהיני מעלה את הנושא שוב אך הקנאה ידועה בקרב האירופאים.
חה"א שלנו באמת מתבסס על איכות ולא על כמות,יש לו כוח אדיר וזרוע אוירית רחבה שפועלת בכל מקום כשצריך וזה טוב כמובן.
היה יפה לראות את הקטעים הקצרים של המסוקים.

תודה יקיר ששיתפת 😎
Soft as a butterfly, stings like a bee

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.