#1
·
לפני 21 שנים
ראתי את התראד שהיה ב FF3
ולפחות לפי דעתי זאת ממש בושה מה שהלך שם
מי הם בכלל שישמיצו לנו את המדינה ויגידו שאנחנו עושים תעמולה
שיידחפו לעצמם גזר בתחת ואם אין להם משהו טוב להגיד שלא יגידו בכלל
ולפחות לפי דעתי זאת ממש בושה מה שהלך שם
מי הם בכלל שישמיצו לנו את המדינה ויגידו שאנחנו עושים תעמולה
שיידחפו לעצמם גזר בתחת ואם אין להם משהו טוב להגיד שלא יגידו בכלל
