50 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים boeing_747
b

boeing_747

תומר
141פוסטים חבר/ה מ-07/2005 נשר ביקור אחרון לפני 20 שנים
עיסוק: תעופה
תחומי עניין: טיסה

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
בבקשה תעזרו לי
בשביל לראות מה יש בתוך המטוס עם אפקטים אתה צריך לקנות...את התוכנה ACTINE CAMERA
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
אפשר?
כן...
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
בבקשה תעזרו לי
אין בעד מה... :D
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
פתיחת פורט 23456
הא ודרך אגב האם לפתוח גם את פורט 8080?
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
בבקשה תעזרו לי
זה פשוט....עניין של ההגדרות: תכנס ל-settings ואז realism ואז למעלה כתוב לך easy תשנה ל-hard תלחץ ok וזהו המטוס פגיע.....(ודרך אגב אני הכי אוהב את זה ככה כמה שי
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
כתובת ID
[quote:38e25b8a6b="Slim"]ID של שדה תעופה זה בעצם השם שלו בקיצור.. אפשר להגיד... לכול ארץ יש בID את הקידומת של המדינה ו שזה לרוב קיצור של שם המדינה ואז בא קיצור
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
פתיחת פורט 23456
טוב, זה נפתר מקווה......
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
כתובת ID
של שדות תעופה
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
כתובת ID
האם אתם יכולים להסביר לי מהי כתובת ID ואיך קובעים אותה? (אני מתקשה להבין איך קובעים ומה פירושם של שתי האותיות הראשונות....)
פלייט סימולטור · לפני 20 שנים
פתיחת פורט 23456
[quote:403d7163cf="106thE-LOL"]אתה יכול לפתוח את הפורט רק במקרה שיש לך פיירוואל.. אם אין לך פיירואל אז הוא כבר פתוח אז זהו שיש לי