130 חברים מחוברים
8 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 8 H H I I I +3
בית פורומים פלייט סימולטור FS2004 | בעיות בסינרי אילת וסינרי הרצליה - אובייקטים כמלבנים
דיון

FS2004 | בעיות בסינרי אילת וסינרי הרצליה - אובייקטים כמלבנים

13 הודעות 2,699 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
היי
יש לי בעיה עם הסינרים של הרצליה ואילת, כשאני רואה את האובייקטים (עצים, מבנים..) בשדות התעופה האלה כתור מלבנים אפורים וירוקים, ולא כמו שהם אמורים להראות.
יש לציין שאני מפעיל את המשחק על ההגדרות המקסימליות, לכן זה לא קשור להגדרה לא נכונה.
אשמח לקבל עזרה 🙂
תודה.
#2 · לפני 17 שנים
זו כנראה בעיה של טעינת AutoGen..
יכול להיות שהמחשב שלך חלש מדי כדי להריץ את FS9?

אני מציע שתכתוב כאן את מפרט המחשב שלך ויש כאן כמה וכמה אנשים שמבינים המון בעניין ויוכלו לעזור לך...


VATIL Member and Pilot

Tennis Player In The Blood
#4 · לפני 17 שנים
מעבד Q6600, זיכרון 3GB, כרטיס מסך 8800GT שעבר OC (מהיצרן, לא ע"י תוכנה).
המחשב לא חלש בשביל FS9... זו לא הסיבה הזו.

מולי, הקובץ שהבאת לי הוא של עצים בלבד.. אבל גם מבנים נראים כמלבנים אפורים, זה אמור לתקן את זה?
#5 · לפני 17 שנים
SagiB, צודק זאת לא הבעיה יש לך מחשב חזק..

תנסה להוריד עוד פעם את אילת ותעקוב אחרי ההוראות ברידמי כאילו זה איך להשיג מיליון דולר בשניה


VATIL Member and Pilot

Tennis Player In The Blood
#6 · לפני 17 שנים
אני אנסה את זה.
ואגב, תיקון קטן, הבעיה היא בעצים בלבד... כנראה פספסתי בפעם הקודמת את המבנים של הרצליה ואילת כי כשבדקתי עכשיו, המבנים היו קיימים... רק מה שנראה כמו עצים, מופיע כאובייקטים מוזרים.
ואגב, הורדתי את מה שמולי הביא, אבל זה ל-2000/20002. אני מחפש את הקבצים שהם רשמו ב-README ולא מוצא אותם.
#7 · לפני 17 שנים
SagiB כתב/ה:אני אנסה את זה.
ואגב, תיקון קטן, הבעיה היא בעצים בלבד... כנראה פספסתי בפעם הקודמת את המבנים של הרצליה ואילת כי כשבדקתי עכשיו, המבנים היו קיימים... רק מה שנראה כמו עצים, מופיע כאובייקטים מוזרים.
ואגב, הורדתי את מה שמולי הביא, אבל זה ל-2000/20002. אני מחפש את הקבצים שהם רשמו ב-README ולא מוצא אותם.

תואם ל-FS2004, יש דביק שלם שמדבר על זה, זה הפתרון.
http://www.preflight.us/HE/ftopict-3961.html
מולי
#8 · לפני 17 שנים
הורדתי ממזמן את הסינרי של אילת אבל רק עכשיו שמתי לב:הים לא במקום הנכון!! מלון מלכת שבא ביכלל על המרינה,הגשר לא במקום,והמצפה התת ימי בכלל על היבשה!! חוץ מזה בכל התמונות שראיתי של הסינרי לכולם זה נכון!!מה לעשות??
#9 · לפני 17 שנים
alonchik97, תן לי לנחש,אתה משתמש ב-FSX?

אם כן,אל תשתמש בסינרי כי הוא ל-FS9 ויש בעיה בהתאמת סינרים בין FS9 ו-FSX


VATIL Member and Pilot

Tennis Player In The Blood
#10 · לפני 17 שנים
^^^^^^^^
ממש לא ...אני משתמש ב fs9 וזה פשוט לא במקום
לעוד מישהוא יש פתרון???
#11 · לפני 17 שנים
alonchik97, נדמה לי שאני יודע מה הבעיה,כשאתה מוריד את הסינרי יש קובץ BGL שאתה צריך לשים בתקייה: Flight Simulator 9/Add-on Scenery/Scenery

תבדוק אם הוא שם,אם אני לא טועה השם שלו מתחיל ב- AF2_


VATIL Member and Pilot

Tennis Player In The Blood
#12 · לפני 17 שנים
כן יש לי את הקובץ.שים לב שזה לא הקובץ שמסדר את הגבהים גם אותו יש לי...
#13 · לפני 17 שנים
alonchik97, אין לי מה לאמר לך,ניסיתי להסיר לגמרי את הסינרי ולהתקין אותו מחדש?


VATIL Member and Pilot

Tennis Player In The Blood

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.