105 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית חברים alonchik97
a

alonchik97

18פוסטים חבר/ה מ-09/2008 ביקור אחרון לפני 14 שנים

פעילות אחרונה בפורומים

10 פוסטים
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
מטוסי AI של ארקיע בחיפה ובראש פינה
מישהו יודע איך אני שם מטוסי AI של ארקיע בחיפה ובראש פינה ? יש לי FS9\2004 :?:
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
fs2004 ATC
כל הזמן...
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
fs2004 ATC
לא, לא כל הגייטים תפוסים...גייט בראבו 36 זה זה: http://up79.siz.co.il/up2/nxwmgmdm5j1q.jpg
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
fs2004 ATC
לא.. נגיד אחרי שאני נוחת, אני מבקש "taxi to the gate" והוא תמיד נותן לי את גייט bravo 36...
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
fs2004 ATC
הATC עושה לי 2 בעיות ואם מישהוא יוכל לפתור לי אותם זה יעזור לי מאד. 1. אם אני מבקש מהמגדל פיקוח גייט,הוא תמיד נותן לי את גייט BRAVO36 ולא נותן לי משהוא אחר...
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
פרוייקט ניבורד 2009
מישהוא?
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
חדשות טובות! AVSIM חזר!
סוף סוףףףףףףף
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
פרוייקט ניבורד 2009
כבר הרבה זמן שאני מחפש לדעת מה עם פרוייקט ניבורד 2009.חיפשתי ולא מצאתי הורדה,אז רציתי לשאול אם מישהוא יודע אם יש קישור להודעה,ואם הפרוייקט עוד לא יצא,אז מתי הוא
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
דיון התמונות הרשמי [2]
עם התוכנה fraps
פלייט סימולטור · לפני 17 שנים
דיון התמונות הרשמי [2]
היי היום עשיתי הקפה ב st' barthelemy והנחיתה יצאה ממש יפה אז רציתי לשתף: http://www.siz.co.il/my.php?i=mhjqzz2nxmnw.jpg מתקרב... http://www.siz.co.il/my.php