#1
·
לפני 17 שנים
הATC עושה לי 2 בעיות ואם מישהוא יוכל לפתור לי אותם זה יעזור לי מאד.
1. אם אני מבקש מהמגדל פיקוח גייט,הוא תמיד נותן לי את גייט BRAVO36 ולא נותן לי משהוא אחר...(גם אם אני מטוס גדול) איך אני יכול לעשות שהוא ישלח אותי לגייטים המרכזיים?(,D,C)
2.המגדל פיקוח גם תמיד נותן לי לנחות ולהמריא על מסלול 30, גם אם אני שם רוח חזקה מאוד מכיוון מזרח.
מישהוא יודע איך לפתור את הבעיות?
🆘
1. אם אני מבקש מהמגדל פיקוח גייט,הוא תמיד נותן לי את גייט BRAVO36 ולא נותן לי משהוא אחר...(גם אם אני מטוס גדול) איך אני יכול לעשות שהוא ישלח אותי לגייטים המרכזיים?(,D,C)
2.המגדל פיקוח גם תמיד נותן לי לנחות ולהמריא על מסלול 30, גם אם אני שם רוח חזקה מאוד מכיוון מזרח.
מישהוא יודע איך לפתור את הבעיות?
🆘