70 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור fs2004 ATC
דיון

fs2004 ATC

7 הודעות 1,583 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
הATC עושה לי 2 בעיות ואם מישהוא יוכל לפתור לי אותם זה יעזור לי מאד.
1. אם אני מבקש מהמגדל פיקוח גייט,הוא תמיד נותן לי את גייט BRAVO36 ולא נותן לי משהוא אחר...(גם אם אני מטוס גדול) איך אני יכול לעשות שהוא ישלח אותי לגייטים המרכזיים?(,D,C)
2.המגדל פיקוח גם תמיד נותן לי לנחות ולהמריא על מסלול 30, גם אם אני שם רוח חזקה מאוד מכיוון מזרח.
מישהוא יודע איך לפתור את הבעיות?
🆘
#2 · לפני 17 שנים
בקשר לאחד יש לי:
1. אולי כשאתה עשית פלייט פלאנר עשית בבן גוריון על הגייט הזה שאמרת. ואם זה זאת הבעיה אז תעשה אקטיב runway באנגלית כמובן יהיה כתוב לך ואז זה יתחיל לך ממסלול 30 שזה המסלול האקטיבי כלומר שמתשמשים בו כל הזמן.
2. גם לי לפעמיים זה אומר אבל לפעמים זה אומר לי על 12.
חזרתי לסימולטורים אחרי פרישה של שנה וחצי =]
#3 · לפני 17 שנים
לא.. נגיד אחרי שאני נוחת, אני מבקש "taxi to the gate" והוא תמיד נותן לי את גייט bravo 36...
#4 · לפני 17 שנים
אולי כל הגייטים תפוסים.ונשאר רק את הבראבו 36. אבל בארבו 36 זה עם שרוול והפושבאק והמכונית שמעלה מטען?
חזרתי לסימולטורים אחרי פרישה של שנה וחצי =]
#6 · לפני 17 שנים
לא יודע מה הבעיה. כמה זמן זה אומר לך לגשת לגייט בראבו 36? כי לי הוא נותן לכל מיני גייטים.
חזרתי לסימולטורים אחרי פרישה של שנה וחצי =]

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.