70 חברים מחוברים
הצטרפו עכשיו
בית פורומים פלייט סימולטור פרוייקט ניבורד 2009
דיון

פרוייקט ניבורד 2009

5 הודעות 1,631 צפיות לפני 17 שנים
#1 · לפני 17 שנים
כבר הרבה זמן שאני מחפש לדעת מה עם פרוייקט ניבורד 2009.חיפשתי ולא מצאתי הורדה,אז רציתי לשאול אם מישהוא יודע אם יש קישור להודעה,ואם הפרוייקט עוד לא יצא,אז מתי הוא יצא?
נערך לאחרונה: לפני 17 שנים · 2 עריכות
#3 · לפני 17 שנים
מה זה פרויקט ניבורד 2009?
אם תגיד לי אני יוכל למצוא לך קישור להורדה... 🙂
חזרתי לסימולטורים אחרי פרישה של שנה וחצי =]
#4 · לפני 17 שנים
alonchik97 כתב/ה:כבר הרבה זמן שאני מחפש לדעת מה עם פרוייקט ניבורד 2009.חיפשתי ולא מצאתי הורדה,אז רציתי לשאול אם מישהוא יודע אם יש קישור להודעה,ואם הפרוייקט עוד לא יצא,אז מתי הוא יצא?
נדמה לי שב-VFS התחילו פרוייקט כזה לעידכון הscreenshots של נקודות הדיווח לשיפור הדיוק שלהם והתאמה לסינרים המעודכנים והפמ"ת והמפות לגרסה האחרונה. יכול להיות ששווה לך לבדוק בפורום שלהם:
http://www.vfs-il.net/forum/index.php
מולי
נערך לאחרונה: לפני 17 שנים
#5 · לפני 17 שנים
הפרוייקט של VFS לא ידוע כרגע, אבל גם אני הבנתי שיש איזה משהו שקשור לזה...
תחכה עוד כמה ימים ונודיע לך...
רז פרינץ,
צוות ניהול ראשי, פריפלייט.

צוות vIAF ואטיל.

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.