125 חברים מחוברים
9 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 9 A H I I I +4
בית פורומים פלייט סימולטור יש לכם בעיה בעצים מרובעים?התשובה כאן.
דיון

יש לכם בעיה בעצים מרובעים?התשובה כאן.

4 הודעות 2,055 צפיות לפני 19 שנים
#1 · לפני 19 שנים
חבר'ה עזרה אם אפשר?!
התקנתי אתמול מחדש את FS9 ועברתי על כל הסינרים הדרושים. כל הסינרים עובדים מעולה למעט הרצליה ומגידו משום מה.

עכשיו תבינו זה לא שאני איזה נוב שלא יודע לקרוא אנגלית ולא מבין הוראות אבל לא משנה מה אני עושה הסינרי של LLHZ וLLMG מותקנים כאשר חלק מהמבנים נראים מצויין וחלק בצבע ירוק... כאילו שהטקסטורות לא הוכנסו כראוי.

ניסיתי לחזור ולשחזר את הטעות שעשיתי אבל ללא הועיל. אם מישהו מכם יוכל לנסות לעזור לי או אם קיים תיקון ל LLHZ_V2 או מגידו אני אודה לכם.

שלכם

יניב

צירפתי תמונות:
מגידו:
[/img]

הרצליה:
#2 · לפני 19 שנים
Kingfisher, אתמול עזרת לי?
היום אני עוזר לך....הבעיה נקראת "עצים מרובעים"
זו בעית עצים נפוצה,
תוריד מהלינק הבא את הקובץ, תקרא את הרידמי, ותתקין רק מה שנחוץ,

http://library.avsim.net/search.php?SearchTerm=trees_v3.zip&CatID=root&Go=Search

בהצלחה.

[align=center][אמנם זה לפלייט סימ' 2002 אבל תואם כם ל2004!!!][/align]
דור טל



מהירים כברק, עוקצים כעקרב
#4 · לפני 19 שנים
שמתי את הנושא בדביק,
בגלל שכל פעם מישהו נכנס ופותח אשכול:
"בעיה עם הסינרי,מי יכול לעזור"..וכדומה...
זאת בעיה מאוד נפוצה..ולכן שמתי את הנושא בדביק,מקווה שעכשיו ישימו לב יותר.
רון אטיאס.
תשאף - תגיע 🙂

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.