#1
·
לפני 19 שנים
חבר'ה עזרה אם אפשר?!
התקנתי אתמול מחדש את FS9 ועברתי על כל הסינרים הדרושים. כל הסינרים עובדים מעולה למעט הרצליה ומגידו משום מה.
עכשיו תבינו זה לא שאני איזה נוב שלא יודע לקרוא אנגלית ולא מבין הוראות אבל לא משנה מה אני עושה הסינרי של LLHZ וLLMG מותקנים כאשר חלק מהמבנים נראים מצויין וחלק בצבע ירוק... כאילו שהטקסטורות לא הוכנסו כראוי.
ניסיתי לחזור ולשחזר את הטעות שעשיתי אבל ללא הועיל. אם מישהו מכם יוכל לנסות לעזור לי או אם קיים תיקון ל LLHZ_V2 או מגידו אני אודה לכם.
שלכם
יניב
צירפתי תמונות:
מגידו:
[/img]
הרצליה:
התקנתי אתמול מחדש את FS9 ועברתי על כל הסינרים הדרושים. כל הסינרים עובדים מעולה למעט הרצליה ומגידו משום מה.
עכשיו תבינו זה לא שאני איזה נוב שלא יודע לקרוא אנגלית ולא מבין הוראות אבל לא משנה מה אני עושה הסינרי של LLHZ וLLMG מותקנים כאשר חלק מהמבנים נראים מצויין וחלק בצבע ירוק... כאילו שהטקסטורות לא הוכנסו כראוי.
ניסיתי לחזור ולשחזר את הטעות שעשיתי אבל ללא הועיל. אם מישהו מכם יוכל לנסות לעזור לי או אם קיים תיקון ל LLHZ_V2 או מגידו אני אודה לכם.
שלכם
יניב
צירפתי תמונות:
מגידו:
הרצליה:
