#1
·
לפני 17 שנים
kuzza כתב/ה:FIGHTER STICK זה של CH? חשבתי זה איזה שם כללי...לגבי חישובי משקל ועלויות, פעם הייתי עושה את זה, בד"כ יוצא לי סדר גודל של הפרש של 200-300 ש"ח כשאני מזמין מחו"ל ביחס לארץ לכן הפסקתי כבר לעשות את כל החישובים האלה, אני סומך עליהם. ובד"כ אני חוסך, כשבמקרה הגרוע יוצא כמעט אותו דבר, מה שכן, אין לך למי לפנות אם יש בעייה. זו המגבלה העיקרית והכמעט יחידה של הזמנה מחו"ל אבל במקרה הגרוע- אפשר לשלוח את המוצר בחזרה לאמזון. יש להם את השירות הטוב בעולם, לטעמי, והם יפתרו את הבעייה ויחליפו, זה עולה עוד כמה שקלים לשלוח, אבל מבחינתי הסיכון לא גדול ופתיר. זו הסיבה שאני, אישית, קונה רק ב-Amazon גם אם מצאתי במחיר נמוך יותר בכמה דולרים במקום אחר. בשביל השקט הנפשי. אני משתדל להזמין ציוד איכותי ואמין כדוגמת CH, כך שההסתברות לצורך להחליף/לתקן היא קטנה יותר.
סתם ראיתי על האריזה שלו (של פותח האשכול) FIGHTER STICK, וכשחיפשתי בEBAY (או שזה היה אמזון), ראיתי שהCOMBAT עולה 80& והפייטר 100$.
בהתחלה לא הבחנתי שכתוב COMBAT ולא FIGHTER אז ישר הבנתי שיש איזה בעיה שההפרש לא סתם כזה
אני חשבתי ששניהם זה איזה שמות כאלה שכולם נותנים (כל החברות), ולכל אחד יש דגם אחר
כמו שתגיד ג'ויסטיק, אבל דגם, ככה חשבתי שזה סוג של ג'ויסטיק ולא שם הדגם עצמו
וכשאמרתי סט, התכוונתי פשוט לשם של החלקים, לאו דווקא לסט עצמו
אתה, בתור אחד שקונה עם MUSTOP, אתה יכול בבקשה להסביר לי על העלויות?
הסתכלתי אצלהם ב"תעריף" ולא ממש הבנתי
למשל רשום ככה :
# Product Dimensions: 8 x 9.2 x 10.8 inches ; 5 pounds
# Shipping Weight: 3 pounds
מה זה אומר? (נלקח מכאן http://www.amazon.com/gp/product/B00006B84W/ref=s9csds_c2_img3-rfc_p?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=1J2A6E9C4DRMHDGHVC0S&pf_rd_t=101&pf_rd_p=463383371&pf_rd_i=507846)
זה אמין? ועד כמה לדעתך (או בחישוב אם אתה יכול לעשות), הHOTAS של CH יעלה, ובכמה יהיה יותר זול מבארץ (כולל המשלוח של מסטופ כמובן)
שאלה לא בנשוא של אמזון/מסטופ : HOTAS יכול לכלול פדאלים? הכוונה שבהגדרה יכולים להכנס פדלים או לא?
בכל מקרה, תודה, אני סתם מתעניין בקטע הזה, אני עוד לא ממש מתכנן לקנות
אבל כמו שאמרתי כבר פעמיים, לפעמים הMUSTOP הזה יכול להיות שימושי (שוב כמו שאמרתי, תכננתי לקנות רמקולים, כבר לא עומד על הפרק אבל יבואו עוד דברים)
אני חושב שכשמזמינים כבר מחו"ל סטיק עדיף להזמין את ה-Fighterstick ולא לחסוך 20-30 דולר על ההפרש ל-Combatstick הוא פחות טוב, יש לו פחות כפתורים והכפתורים שיש לו הם עם פחות מצבים.
לגבי HOTAS: אין הגדרה מילונית קשוחה, הפדלים פשוט נדרשים, כי בציוד המוביל של CH וקוגאר אין פיתול של הסטיק ל-Rudder. לכן למשל X-52 יצא זול יותר כי שם אין צורך אמיתי בפדאלים, והפיתול של הסטיק מספק את הפונקציה הזו.
מולי


