#1
·
לפני 18 שנים
שלום חברים,
סוף סוף החלטתי ורכשתי לעצמי מחדש את המערכת טיסה של חברת סי אייצ' לאחר שאת הישן (GAMEPORT) מכרתי לפני איזה 6 שנים ומאז בעצם לא טסתי יותר.
בכל אופן, הזמנתי סטיק ומצערת מארה"ב והשתמשתי בשרותי חברה ישראלית למשלוח לארץ.
אנשים תקשיבו לזה.. הזמנתי את המוצר ביום רביעי הקודם והוא הגיע לארץ היום בבוקר! פחות מ6 ימים מארה"ב ! בארץ כבר לוקח לשלוח יותר זמן... 😄
אז ככה, הגעתי הבייתה בערב ופתחתי את האריזה.. העלתי תמונות.
לאחר התקנה קצרה והתבאסות שיש לי רק שתי יציאות USB במחשב הנייד הרצתי כיול בוינדווס והסחורה פשוט שווה כל גרוש! דיוק מושלם תגובות מעולות פשוט מעולה! הרבה יותר טוב מההוטס הישן שהיה לי.
שלב הבא היה לבדוק את ההוטס בסימולטור, מיותר לציין שהתנועות היו חדות ומדויקות בדיוק מה שרציתי כל השנים האלה ולא היה לי.
למי שלא מכיר או מסרב להכיר.. מדובר בציוד הכי מדויק והכי אמין בעולם.. כן כן יותר אמין מהקוגר. ואתם יכולים לקרוא על זה השוואות באינטרנט.
וכמו שאמרתי כבר לכמה חבר'ה פה בעלים גאים של קוגר; "מראה יכול להטעות"
הCH אמנם לא נראה כמו הקוגר ממתכת כבד וריאליסטי ב100% אבל הסטיק הוא אכן העתק של הסטיק בF16 אמנם מפלסטיק קשיח אבל עם פוטנציומטרים איכותיים ביותר (לא כמו של הקוגר)
המצערת מאכזבת מאוד מבחינת הדימיון שלה לדבר האמיתי אבל שוב, הדיוק והאיכות מפצים מאוד על צורתה.
בארץ כידוע מוכרים את הסטיק במחיר מופקע של בערך 900 שקל.. שזה בערך כמה שעלה לי גם הסטיק וגם המצערת כולל המשלוח מארה"ב.
תעשו את השיקולים שלכם.
עכשיו אני רק מחכה לסיים את התקופת מבחנים האלה ולחזור לטוס כמו גדול! 😎



סוף סוף החלטתי ורכשתי לעצמי מחדש את המערכת טיסה של חברת סי אייצ' לאחר שאת הישן (GAMEPORT) מכרתי לפני איזה 6 שנים ומאז בעצם לא טסתי יותר.
בכל אופן, הזמנתי סטיק ומצערת מארה"ב והשתמשתי בשרותי חברה ישראלית למשלוח לארץ.
אנשים תקשיבו לזה.. הזמנתי את המוצר ביום רביעי הקודם והוא הגיע לארץ היום בבוקר! פחות מ6 ימים מארה"ב ! בארץ כבר לוקח לשלוח יותר זמן... 😄
אז ככה, הגעתי הבייתה בערב ופתחתי את האריזה.. העלתי תמונות.
לאחר התקנה קצרה והתבאסות שיש לי רק שתי יציאות USB במחשב הנייד הרצתי כיול בוינדווס והסחורה פשוט שווה כל גרוש! דיוק מושלם תגובות מעולות פשוט מעולה! הרבה יותר טוב מההוטס הישן שהיה לי.
שלב הבא היה לבדוק את ההוטס בסימולטור, מיותר לציין שהתנועות היו חדות ומדויקות בדיוק מה שרציתי כל השנים האלה ולא היה לי.
למי שלא מכיר או מסרב להכיר.. מדובר בציוד הכי מדויק והכי אמין בעולם.. כן כן יותר אמין מהקוגר. ואתם יכולים לקרוא על זה השוואות באינטרנט.
וכמו שאמרתי כבר לכמה חבר'ה פה בעלים גאים של קוגר; "מראה יכול להטעות"
הCH אמנם לא נראה כמו הקוגר ממתכת כבד וריאליסטי ב100% אבל הסטיק הוא אכן העתק של הסטיק בF16 אמנם מפלסטיק קשיח אבל עם פוטנציומטרים איכותיים ביותר (לא כמו של הקוגר)
המצערת מאכזבת מאוד מבחינת הדימיון שלה לדבר האמיתי אבל שוב, הדיוק והאיכות מפצים מאוד על צורתה.
בארץ כידוע מוכרים את הסטיק במחיר מופקע של בערך 900 שקל.. שזה בערך כמה שעלה לי גם הסטיק וגם המצערת כולל המשלוח מארה"ב.
תעשו את השיקולים שלכם.
עכשיו אני רק מחכה לסיים את התקופת מבחנים האלה ולחזור לטוס כמו גדול! 😎



!Control, control, you must learn control


