137 חברים מחוברים
10 בשיחה קולית כעת
הצטרפו עכשיו
חדרי שיחה פעילים: voice 10 e H H I I +5
בית פורומים חומרה/חומרה ביתית הגיע ה CH Products HOTAS
דיון

הגיע ה CH Products HOTAS

37 הודעות 6,809 צפיות לפני 18 שנים
#1 · לפני 17 שנים
פיתול = TWIST.
וזה עושה מה שאתה רוצה (אם כי ברוב המקרים משתמשים בזה כשליטה על הגה כיוון - במקום פדלים)
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#2 · לפני 17 שנים
לא הבנתי מה זה התנועה של הפיתול, זה לסובב? להפנות ימינה?
אני יודע ששתי הצירים הם קדימה אחורה, וימינה ושמאלה

ואני פשוט לא מוצא עוד מקום שיהיה לפיתול אתה מבין? אלא אם זה הגלגל הקטן הזה למטה
#3 · לפני 17 שנים
זו מצערת
הסטיק עצמו, ניתן לסובב אותו (בתנועת פיתול)
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#4 · לפני 17 שנים
סבבה, רק תגיד מעניין אותי לדעת משהו
ILS זה חלק מהIFR? כאילו זה מוגדר בתוך טיסה מכשירים הכי נכון?

ופיתול אתה מתכוון עם הגלגל הזה למטה הרי נכון? אחרת אני כבר אחשוב שאתה מעקם אותו או משהו 😛

דרך אגב, יש לי את הסטיק הזה:
http://www.comparestoreprices.co.uk/images/mi/microsoft-sidewinder.jpg
לא מצאתי את השם שלו, אבל זה התמונה (מחברת MICROSOFT)
מה אתה אומר, כדאי לי לקנות אחד חדש? או שהוא מספיק לי בינתיים, חשבתי קודם לקנות אחד נורמלי, כי זה ישן כזה, וחשבתי שה3D למשל יהיה הרבה יותר טוב
אבל אני מעדיף לשמוע ממישהו שמתמצא בזה
#5 · לפני 17 שנים
1. כן
2. לא
3. תעבוד עם מה שיש לך בהתחלה - אין צורך לרוץ, הסיידווינדר אם הוא תקין מספיק בהחלט להתחלה. ולו אין ציר פיתול (עדיין לא הפך לנפוץ כששוחרר הסטיק הזה) - ולכן אין לך מושג על מה אנחנו מדברים 🙂
אם נדמה לכם שאני ציני/סרקסטי ו/או בעל חוש הומור מעוות - לא טעיתם!
#6 · לפני 17 שנים
אוקיי, אז לפחות אתה לא חשוב שאני איזה מטומטם כי אני לא מבין מה זה פיתול 😛 (וגם לא חשבתי כנראה 😛)
אז בינתיים אחכה, ואולי אחרי זה אקפוץ ישר לאיזה CH חמוד 😄 או איזה SAITEK?
יש זמן בכל מקרה
שאלה אחרונה:
בIFS אחרי שלומדים קורס טיס פרטי, אפשר לעשות טיסת מכשירים נכון?
ועד שלא עושים את הקורס מכשירים אי אפשר לטוס בVATSIM בכל העולם אלא רק בשיראל נכון (CVFR)?
ואחרי זה אפשר לטוס איפה שבא לי?

ועוד שאלה קטנה: עד כמה ההבדל בין בואינגים דיפולטים לאלה של WILCO/PMDG וכדומה (לא שאני עובר אליהם אני עדיין בססנה, כמו שהיית מצפה ממני)

יש לך מסן? בא לך לדבר קצת שם? לעזור לי או משהו?
#7 · לפני 17 שנים
kuzza כתב/ה:אוקיי, אז לפחות אתה לא חשוב שאני איזה מטומטם כי אני לא מבין מה זה פיתול 😛 (וגם לא חשבתי כנראה 😛)
אז בינתיים אחכה, ואולי אחרי זה אקפוץ ישר לאיזה CH חמוד 😄 או איזה SAITEK?
יש זמן בכל מקרה
שאלה אחרונה:
בIFS אחרי שלומדים קורס טיס פרטי, אפשר לעשות טיסת מכשירים נכון?
ועד שלא עושים את הקורס מכשירים אי אפשר לטוס בVATSIM בכל העולם אלא רק בשיראל נכון (CVFR)?
ואחרי זה אפשר לטוס איפה שבא לי?

ועוד שאלה קטנה: עד כמה ההבדל בין בואינגים דיפולטים לאלה של WILCO/PMDG וכדומה (לא שאני עובר אליהם אני עדיין בססנה, כמו שהיית מצפה ממני)

יש לך מסן? בא לך לדבר קצת שם? לעזור לי או משהו?


שלום לך,

בקשר לג'ויסטיק, זה תלוי מה אתה רוצה לעשות אתו. בתור התחלה קח משהו פשוט! אני עדיין עם הLOGITECH 3D אחרי איזה שנתיים. במה אתה רוצה לטוס? קרבי או אזרחי? IL2 או FALCON? או אולי שניהם?

בכל אופן אם אתה רוצה לשאול שאלות המסנג'ר שלי: ramiv@hotmail.com

בהצלחה
RF
RifleFighter
רמי וייברמן

רוצים להגיב?

התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.