#1
·
לפני 17 שנים
kuzza כתב/ה:אוקיי, אז לפחות אתה לא חשוב שאני איזה מטומטם כי אני לא מבין מה זה פיתול 😛 (וגם לא חשבתי כנראה 😛)
אז בינתיים אחכה, ואולי אחרי זה אקפוץ ישר לאיזה CH חמוד 😄 או איזה SAITEK?
יש זמן בכל מקרה
שאלה אחרונה:
בIFS אחרי שלומדים קורס טיס פרטי, אפשר לעשות טיסת מכשירים נכון?
ועד שלא עושים את הקורס מכשירים אי אפשר לטוס בVATSIM בכל העולם אלא רק בשיראל נכון (CVFR)?
ואחרי זה אפשר לטוס איפה שבא לי?
ועוד שאלה קטנה: עד כמה ההבדל בין בואינגים דיפולטים לאלה של WILCO/PMDG וכדומה (לא שאני עובר אליהם אני עדיין בססנה, כמו שהיית מצפה ממני)
יש לך מסן? בא לך לדבר קצת שם? לעזור לי או משהו?
התחברו כדי להוסיף תגובה לדיון, או הצטרפו לדיסקורד לדיון חי.